Voor het nageslacht. Ik heb hem al uitgeprint en verspreid.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Bedankt dat jullie mijn grammaticale fout hebben gequoot.
Je blijkt een ware bron van inspiratie te zijn, bedankt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En jij zeurde over geen inspiratie
Ik had vroeger altijd abra kadabra geleerd, maar dat hebben de HP films toch maar even goed verbeterd..quote:
Ondertiteling, sinds ik Engels echt begrijp faalt de ondertiteling altijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:43 schreef Nectar het volgende:
[..]
Owja wtf de onderitteling gaf avara kadavra
zo zie je maar weer nooit op die shit vertrouwen
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:44 schreef speedking het volgende:
getting back in tha game is coban al weg?
Avada Kedavra klinkt veel epischer dan Abra Kadabra.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd abra kadabra geleerd, maar dat hebben de HP films toch maar even goed verbeterd..
Not at all.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je blijkt een ware bron van inspiratie te zijn, bedankt.
Moord, ban.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:45 schreef Oerbeer het volgende:
Avada Kedavra!
DM: Doei. 200 uur.
Zo doen ze dat
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Avada Kedavra klinkt veel epischer dan Abra Kadabra.
Niks vs. Allemaal volgens plan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:46 schreef Nectar het volgende:
Avada Kedavra
S. Snape vs A. Dumbledore
Waarom haten?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:44 schreef speedking het volgende:
getting back in tha game is coban al weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |