Zeker.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een potentiële TT voor deel 13 dit.
Het feit dat ik geen broek aanheb leidt de aandacht wel een beetje af van dat t-shirt idd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:37 schreef gamezz het volgende:
[..]
Alleen een t-shirt?Zit ik hier in mijn anti-goofy onderbroek met bijpassende pyjama.
Dank jequote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij hebt daarentegen een prachtige UI.
Niet mijn idee, LompeHork vond dat ik wel een nieuwe UI kon gebruiken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wie ben jij, en wat heb jij met je UI gedaan?
Ook leuke TTquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:37 schreef gamezz het volgende:
[..]
Alleen een t-shirt?Zit ik hier in mijn anti-goofy onderbroek met bijpassende pyjama.
Komen de foto's in KPD of ABO?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat ik geen broek aanheb leidt de aandacht wel een beetje af van dat t-shirt idd.
Jawel, maar af en toe doe ik een andere aan. Voor de gelegenheid heb ik nu een anti-goofy pyjama.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een beertjespyama had.
Omdat zij de baas is. Daaromquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
Oeh hard man
Waarom moet je weer zo hard zijn
Je hebt toch ook nog een eigen wil?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet mijn idee, LompeHork vond dat ik wel een nieuwe UI kon gebruiken.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:38 schreef gamezz het volgende:
[..]
Jawel, maar af en toe doe ik een andere aan. Voor de gelegenheid heb ik nu een anti-goofy pyjama.
Ja, maar ik vond hem zelf stiekem ook wel origineel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je hebt toch ook nog een eigen wil?
Maar nu herken ik je niet meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond hem zelf stiekem ook wel origineel.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:39 schreef Nectar het volgende:
waarom wordt marrokaansekip als mk afgekort
dan moet ik steeds aan mortal kombat denken
noem haar gewoon snor voor afkorting
Een anti-goofy pyjama, belangrijk detail.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gamezz in goofy pyjama met onderbroek.
Prima te doen...
Anti-Goofy bedoel je. Een Goofy-pyama zou belachelijk zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Prima te doen...
Ik wil er niet aan denken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Prima te doen...
Jezelf in ABO wanen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit. Ik zou ze beide goed in de gaten houden als ik jou was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |