Van hetzelfde laken een pak als de 1001 namen voor probleemwijken en allochtonen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:00 schreef phpmystyle het volgende:
Ik kan er niets aan doen dat men MBO'ers zo noemt, het schijnt progressief te zijn...
GMTA.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:01 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zag trouwens bij een HBO wel verdomd veel leuke meisjes lopen, bijna meer dan op de uni.
geeditquote:
Ja, of van een HBO-achtige opleiding aan de universiteit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:01 schreef GSbrder het volgende:
HBO, SMABO.
Uiteindelijk moeten mannelijke studenten het daar van hebben
University Collegesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:02 schreef waht het volgende:
[..]
Ja, of van een HBO-achtige opleiding aan de universiteit.
De waarde van de papiertjes verbonden aan de onderwijstrajecten verdampen waar je bij staat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Van hetzelfde laken een pak als de 1001 namen voor probleemwijken en allochtonen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:03 schreef JoaC het volgende:
Voor het begrip "Studeren" trek ik de grens bij HBO, Academicus is WO-only natuurlijk
quote:
Hoe noemde inHolland zich ook alweer in dat leisure management filmpje?quote:
Oja, en die krijgen we ook al op het MBO hoorquote:
Het is ook vrij schattig, een HBO-meiskequote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
![]()
Maar dan blijft de natuurlijke hierarchie, dat de vrouw iets minder intellectueel is dan de man welke de relatie dan domineert, ook gewoon intact.
QUE?!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oja, en die krijgen we ook al op het MBO hoor
Technisch gezien moet er dan nog "of Applied Sciences" achter, maar dat zijn details.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe noemde inHolland zich ook alweer in dat leisure management filmpje?
University of Diemen Zuid?
Makkelijk beïnvloedbaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is ook vrij schattig, een HBO-meiske
quote:
quote:
Enige wat beta's doen is het leren herproduceren van formules, wat prima op het HBO kan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:05 schreef Cerbie het volgende:
Nouja, daar is wel wat voor te zeggen. De alfastudies bij het HBO en de betastudies in een toptraject.
WO'ers niet dan?quote:
Eigenlijk ben ik totaal niet bekend met het HBO, maar ik had dus een blik in de keuken. HBO meisjes doen me denken aan zo'n puppy, met van die grote trouwe ogen komen ze dan naar je toe, terwijl je ze langzaam wegwijs moet maken in de grote boze wereld.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is ook vrij schattig, een HBO-meiske
Werkelijk?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef Zolcon het volgende:
Nederland is nummer 1 in de wereldranglijst van de FIFA. Toch nog wereldkampioen
Minder onzeker dan de gemiddelde HBO grietquote:
Sterf.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:05 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Enige wat beta's doen is het leren herproduceren van formules, wat prima op het HBO kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Idd, in Diemen Zuid kan toch niemand een dergelijke titel uit z'n strot krijgen, zolang er geen "wholla, swa, jeweettog" tussen staat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Technisch gezien moet er dan nog "of Applied Sciences" achter, maar dat zijn details.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:05 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Enige wat beta's doen is het leren herproduceren van formules, wat prima op het HBO kan.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Minder onzeker dan de gemiddelde HBO griet
Sowieso, Diemen Zuid, daar komt toch nooit iemand.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, in Diemen Zuid kan toch niemand een dergelijke titel uit z'n strot krijgen, zolang er geen "wholla, swa, jeweettog" tussen staat.
Ik ben een keer uitgegaan in de club die onder de Hogeschool InHolland bij Diemen zit. Wat een vreselijke avond heb ik daar gehadquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, in Diemen Zuid kan toch niemand een dergelijke titel uit z'n strot krijgen, zolang er geen "wholla, swa, jeweettog" tussen staat.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:07 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ben een keer uitgegaan in de club die onder de Hogeschool InHolland bij Diemen zit. Wat een vreselijke avond heb ik daar gehad
Scrap my remark.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sowieso, Diemen Zuid, daar komt toch nooit iemand.
Je kwam er niet in vanwege je (blanke) huidskleur?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:07 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ben een keer uitgegaan in de club die onder de Hogeschool InHolland bij Diemen zit. Wat een vreselijke avond heb ik daar gehad
En makkelijker te regelenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, HBO-grietjes zijn nog lekker.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Diemen, mijn tweede huisquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sowieso, Diemen Zuid, daar komt toch nooit iemand.
Mijn oprechte condoleances.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef waht het volgende:
[..]
Sterf.Je bent extreem-rechts en ik wil je bannen (copyright 3-voud)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik kwam er wel in, ik kon me alleen niet erg assimileren tussen het voornamelijk Hindoestaans ogende publiekquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je kwam er niet in vanwege je (blanke) huidskleur?
Wat een prachtige omschrijving!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, HBO-grietjes zijn nog lekker.
WO chicks hebben echt alleen brains. Worden zij zwanger, hobbelen ze meteen een pre- en post-natale depressie in die tot hun 81e duurt.
Nederlandse MBO grietjes zijn onmisbaar, die creëren een continue stroom aan bloedmooie halfbloedjes.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat zijn MBO-grietjes, die zijn zo wanhopig dat ze willekeurige jongmenschen gaan SMSén.
true, ik neem mijn opmerkingen terugquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
WO chicks hebben echt alleen brains. Worden zij zwanger, hobbelen ze meteen een pre- en post-natale depressie in die tot hun 81e duurt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:09 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je bent extreem-rechts en ik wil je bannen (copyright 3-voud)Ophouden met die garpjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn de MBO-drop outs.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat zijn MBO-grietjes, die zijn zo wanhopig dat ze willekeurige jongmenschen gaan SMSén.
Hah, GMTA.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zijn de MBO-drop outs.
MBO-grietjes gaan met de succesvolle baddie-boys aan de slag.
Lees: autoradio verkopers met een hempje over hun G-star shirt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik red het wel. Er is een uitstekende verbinding met het centrum van Amsterdam. Overigens hoop ik nog steeds dat er een dag komt dat we van Amsterdam een republiek maken.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:09 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je bent extreem-rechts en ik wil je bannen (copyright 3-voud)I LOL'ed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Het gaat daar over de leeftijd van slagen. Niet de leeftijd van starten met het MBO.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)-leeftijd-200506.htm
Interessant, wellicht handig voor de luitjes hier die het zo nodig vinden om mij te pakken op m'n leeftijd
Dit dus, WO'ers hebben een soort masker/schild waaronder een nog onzekerder meisje schuil gaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om 19 + 2 bij elkaar op te tellen ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:11 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Het gaat daar over de leeftijd van slagen. Niet de leeftijd van starten met het MBO.
Er is echter een grote fout in uw relaas, autoradioverkopers komen alleen van de HBO-opleiding: "Leisure in-car entertainment management" van de inHolland af.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hebben de meeste mensen is mijn indruk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:12 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dit dus, WO'ers hebben een soort masker/schild waaronder een nog onzekerder meisje schuil gaat.
Je bent heul niet 19, je zei net dat je niet bijna 20 was.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om 19 + 2 bij elkaar op te tellen ?
Een beetje MBO opleiding duurt toch wel langer dan 2 jaar mag ik hopenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om 19 + 2 bij elkaar op te tellen ?
En als men de gemiddelde studievertraging van het VMBO extrapoleert naar het MBO, zal men er niet 2 maar juist 5 jaren bij moeten optellen, dus het afscholieren zou dan in het 24e levensjaar plaatsvinden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent heul niet 19, je zei net dat je niet bijna 20 was.
Onder die van mij zit geen meisjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hebben de meeste mensen is mijn indruk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
hij zit nog in de jaren dat 19 niet bijna 20 isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent heul niet 19, je zei net dat je niet bijna 20 was.
Alles valt te regelen als je maar eenmaal je voet tussen de deur hebtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Een beetje MBO opleiding duurt toch wel langer dan 2 jaar mag ik hopen
Versnelde trajecten enzoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Een beetje MBO opleiding duurt toch wel langer dan 2 jaar mag ik hopen
Ik snap het niet meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:14 schreef Zolcon het volgende:
[..]
hij zit nog in de jaren dat 19 niet bijna 20 is
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En als men de gemiddelde studievertraging van het VMBO extrapoleert naar het MBO, zal men er niet 2 maar juist 5 jaren bij moeten optellen, dus het afscholieren zou dan in het 24e levensjaar plaatsvinden.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:14 schreef JoaC het volgende:
[..]
Onder die van mij zit geen meisjePuur technisch zou dat zelfbevrediging zijn, ja. Tenzij het om schizofrenie gaat, dan ligt het gecompliceerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Hehe, dat was ik vergeten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er is echter een grote fout in uw relaas, autoradioverkopers komen alleen van de HBO-opleiding: "Leisure in-car entertainment management" van de inHolland af.
Dat is waar, de enige jeugd van tegenwoordig die ik nog zie zijn de jeugddelinquenten die mijn tuintje doen bij m'n verzorgingstehuis.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent ook een oude lul die de jeugd van tegenwoordig niet meer snapt.
Stagemarkt op de zwarte markt, ik ga finaal hier.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hehe, dat was ik vergeten.
De onvolprezen alumni () van de University of Beverwijk (
) waar dit soort figuren in leer-werk trajecten de fijne kneepjes van het vak leren.
Ja dat dacht je bij het VMBO ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alles valt te regelen als je maar eenmaal je voet tussen de deur hebt
Met een negetief BSA heb je zo een voet tussen je kont.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:16 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja dat dacht je bij het VMBO ook.
Neem van mij aan: wees iets minder denigrerend over de opleiding waar je zelf nog aan moet beginnen anders wordt je 4 jarige opleiding zo een 8 jarige opleiding
Onzeker, angstig, zoekend naar leiderschap, op zichzelf gesteld, moeite zichzelf te uiten, moeilijk in de omgang.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hebben de meeste mensen is mijn indruk.
Zegt een student politocologie meent gepokt en gemazeld te zijn, hoepel toch op manquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:16 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja dat dacht je bij het VMBO ook.
Neem van mij aan: wees iets minder denigrerend over de opleiding waar je zelf nog aan moet beginnen anders wordt je 4 jarige opleiding zo een 8 jarige opleiding
Nu ik er over nadenk klopt dat inderdaadquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:16 schreef JoaC het volgende:
Zolcon, trust me: De HBO'ers zijn vaak nog wat stabieler qua geest
Je bedoelt die zijn niet intellectueel genoeg om je te naaien?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:16 schreef JoaC het volgende:
Zolcon, trust me: De HBO'ers zijn vaak nog wat stabieler qua geest
Politicologiequote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zegt een student politocologie meent gepokt en gemazeld te zijn, hoepel toch op man
Firefox versie?quote:
Zijn wel de types die je kunt "kneden".quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:17 schreef waht het volgende:
[..]
Onzeker, angstig, zoekend naar leiderschap, op zichzelf gesteld, moeite zichzelf te uiten, moeilijk in de omgang.
Dát zijn de eigenschappen waar de gemiddelde werkgever naar zoekt!
Nee, ogenquote:
Ik weet niet hoe het met vrouwen zit, maar met mannen vind ik het verschil tussen HBO en WO nog wel redelijk meevallen (bepaalde opleidingen uitgezonderd uiteraard). Waar sommige HBO'ers veredelde MBO tuigkoppies zijn zijn er bij de Uni weer buitensporig veel sociaal incapabele nerds.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bedoelt die zijn niet intellectueel genoeg om je te naaien?
Je redt het toch niet, just a heads up.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:19 schreef phpmystyle het volgende:
2 jaar vol maken en hup hup hup richting propedeuse![]()
Wat is deze wereld toch ontzettend leuk![]()
de wereld gaat nog hard aanvoelenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:19 schreef phpmystyle het volgende:
En tot welke groep behoor jij?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met vrouwen zit, maar met mannen vind ik het verschil tussen HBO en WO nog wel redelijk meevallen (bepaalde opleidingen uitgezonderd uiteraard). Waar sommige HBO'ers veredelde MBO tuigkoppies zijn zijn er bij de Uni weer buitensporig veel sociaal incapabele nerds.
Maar gemiddeld genomen komen ze wel overeen.
Zo lang ze geestelijk gezond en niet te oud zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zijn wel de types die je kunt "kneden".
Ben je zo erg vernederd mijn bestequote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je redt het toch niet, just a heads up.
Met vrouwen is het niets anders. In het begin vinden ze het belangrijk aan te stippen welk niveau ze hebben om je te waarschuwen. Maar dat verdwijnt al snel als ze op je zak teren en hun schoenencollectie groeit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met vrouwen zit, maar met mannen vind ik het verschil tussen HBO en WO nog wel redelijk meevallen (bepaalde opleidingen uitgezonderd uiteraard). Waar sommige HBO'ers veredelde MBO tuigkoppies zijn zijn er bij de Uni weer buitensporig veel sociaal incapabele nerds.
Hihi, als ik naar mezelf kijk klopt dat dan weer helemaal.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen groep, goed dat ik ben.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En tot welke groep behoor jij?
Het eigenwijze en puberale moet nog verdwijnen zie ikquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben je zo erg vernederd mijn beste?
Harder dan dit wordt het niet, tijdens je vakantie op een forum moeten melden dat je MBO gaat doend. Dat is toch wel het summun hoop ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:19 schreef Zolcon het volgende:
[..]
de wereld gaat nog hard aanvoelen
Ik weet niet wat jij allemaal doet, maar de enige manier waarop ik genaaid word is via een blauwe envelopquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bedoelt die zijn niet intellectueel genoeg om je te naaien?
Versneld traject?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:19 schreef phpmystyle het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met vrouwen is het niets anders. In het begin vinden ze het belangrijk aan te stippen welk niveau ze hebben om je te waarschuwen. Maar dat verdwijnt al snel als ze op je zak teren en hun schoenencollectie groeit.
Weer een denigrerende opmerking richting de opleiding waar je op de gemiddelde afstudeerleeftijd nog aan moet beginnen. Haal die veren eens uit je reet totdat je ze verdient hebtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Harder dan dit wordt het niet, tijdens je vakantie op een forum moeten melden dat je MBO gaat doend. Dat is toch wel het summun hoop ik.
Een leren jas en schakelkettingen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen groep, goed dat ik ben.
2 jaar MBO en dan succesvol propedeuse in de wacht slepen. Zo ziet PHP de wereld voor zichquote:
Ik zou eerder de HBO aanpak nemen, de praktijk eens onderzoeken in plaats van de theorie.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hihi, als ik naar mezelf kijk klopt dat dan weer helemaal.![]()
Wat HBO aangaat heb ik totaal geen ervaring met een dergelijk publiek, dus ik kan er geen touw aan vastknopen. Maar als ik hoor dat HBO-meisjes wat gemakkelijker in de omgang zijn, dan is het eventueel wel het overwegen waard om daar eens wat nader onderzoek te gaan doen volgens de methodologie van de universi...........
Jij kunt geen statistieken lezen he? Ik heb net aangetoond dat de gemiddelde afstudeerleeftijd hoger ligt dan waar ik naar streef.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:22 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Weer een denigrerende opmerking richting de opleiding waar je op de gemiddelde afstudeerleeftijd nog aan moet beginnen. Haal die veren eens uit je reet totdat je ze verdient hebt
Als dat jouw fantasie gerust stelt dan zal dat dan wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een leren jas en schakelkettingen?
Dat denk je. Ze haken je zo vast dat ze na vertrek die maandelijkse premie afdwingen met gouden handdruk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En als de nood aan de man komt kunnen ze nog altijd kapster worden.
Zeker, in tegen stelling tot hier kan ik mij in het echt prima redden, je moest eens weten hoe het is om zonder mavo vmbo/tl jezelf nog op het hoogste niveau van het MBO te lullenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:22 schreef Zolcon het volgende:
[..]
2 jaar MBO en dan succesvol propedeuse in de wacht slepen. Zo ziet PHP de wereld voor zich
De HBO aanpak, elkaars rooster naast elkaar leggen en kijken in welk tussenuur er een kop koffie gescoord kan worden?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou eerder de HBO aanpak nemen, de praktijk eens onderzoeken in plaats van de theorie.
Maar HBO vrouwen weet ik zo niet, ik negeer ze gewoon.
Je hebt vrouwen die achter je rug om allerlei zaken gaan bewerkstelligen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:21 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal doet, maar de enige manier waarop ik genaaid word is via een blauwe envelop
Hoe wat kop koffie, neuken in de toiletten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:23 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De HBO aanpak, elkaars rooster naast elkaar leggen en kijken in welk tussenuur er een kop koffie gescoord kan worden?
Statistiek is een vak en kun je dus niet lezen. Maar dat terzijde. Je verwacht dat je het MBO in 2 jaar gaat afronden terwijl je pas op je 19e klaar bent op het VMBO. Dat is gewoon onrealistisch. Ik waarschuw je alleen dat je misschien je verwachtingen naar beneden moet bijstellen en één stap tegelijk moet nemenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij kunt geen statistieken lezen he? Ik heb net aangetoond dat de gemiddelde afstudeerleeftijd hoger ligt dan waar ik naar streef.
En MBO / WO vrouwen negeer je niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar HBO vrouwen weet ik zo niet, ik negeer ze gewoon.
Wel handig, geen kinder-kosten, dubbele kostverdieners en door afwezigheid van een gezinsleven ook nog tijd genoeg om jezelf in hoge posities te werken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat denk je. Ze haken je zo vast dat ze na vertrek die maandelijkse premie afdwingen met gouden handdruk.
Verdomme, ik wordt gewoon homo.
Ook wel, ik zei dan ook "mannen" omdat ik 't niet wist over vrouwen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En MBO / WO vrouwen negeer je niet?
Statistieken lezen? Dat kan elke mongool dus neem de tijd. De middenkader opleiding die ik doe kun je in 2 of 3 jaar doen, dus het is absoluut niet onmogelijk. Verder vraag ik mij serieus af waar jij je denkt mee te bemoeien, of ken jij soms mijn hele cv en achtergrond? Volgens mij niet dus kun je beter een eind ophoepelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Statistiek is een vak en kun je dus niet lezen. Maar dat terzijde. Je verwacht dat je het MBO in 2 jaar gaat afronden terwijl je pas op je 19e klaar bent op het VMBO. Dat is gewoon onrealistisch. Ik waarschuw je alleen dat je misschien je verwachtingen naar beneden moet bijstellen en één stap tegelijk moet nemen
Als je je prima kon redden, dan had je gewoon een diploma gehad, net zoals iedereen hier op jouw leeftijd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeker, in tegen stelling tot hier kan ik mij in het echt prima redden, je moest eens weten hoe het is om zonder mavo vmbo/tl jezelf nog op het hoogste niveau van het MBO te lullen
Dan was dat lieve Zwitserse meisje toch niet zo perfect, anders had ze niet naar het gestook geluisterd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt vrouwen die achter je rug om allerlei zaken gaan bewerkstelligen.
Op die manier had ik eens een leuk, charmant contact met een Zwitserse. Heel leuk meisje om te zien, kon er vanaf meet af aan goed mee opschieten. De lelijke vriendin was stikjaloers dat zij eigenlijk steeds door mannen werd genegeerd, sterker nog, toen die vriendin liever bij mij in de kroeg bleef i.p.v. met haar naar huis te gaan was ze helemaal over de zeik.
Om een lang verhaal kort te maken, jaloers lelijk mokkel heeft mij in een zeer ongunstig daglicht gezet bij het Zwitserse meisje in kwestie, dag dag leuk contact.![]()
Zaten beiden bij mij op de studie (WO), vandaar mijn vraag.
Oneens, MBO/HBO zit nog in dezelfde schoolcultuur als de middelbare school, ergo het zijn scholieren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:25 schreef sayenna het volgende:
Ik vind eigenlijk dat iedereen die na de middelbare school nog verder leert, een student genoemd mag worden..
Tenslotte moeten al die mensen studeren, neem aan dat ze niet zonder dat diploma kunnen behalen, en iedereen die studeert (na het 17e levensjaar, omdat het tot dan verplicht is), vind ik de naam student waardig! Het geheim van de mensen die doorleren na de verplichte schooltijd, is toch wel doorzettingsvermogen, en een duidelijke (re) toekomst visie, dan de mensen die besluiten niet door te leren.
Als je tijdens een blowjob de ogen dicht doet, voelt het hetzelfde. Tenminste, dat denk ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel handig, geen kinder-kosten, dubbele kostverdieners en door afwezigheid van een gezinsleven ook nog tijd genoeg om jezelf in hoge posities te werken.
Het enige nadeel is dat relaties (bijna) altijd op de klippen lopen.
Zolcon heeft gelijk, als iets onderhevig is aan interpretatie is het statistiek welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Statistieken lezen? Dat kan elke mongool dus neem de tijd. De middenkader opleiding die ik doe kun je in 2 of 3 jaar doen, dus het is absoluut niet onmogelijk. Verder vraag ik mij serieus af waar jij je denkt mee te bemoeien, of ken jij soms mijn hele cv en achtergrond? Volgens mij niet dus kun je beter een eind ophoepelen.
Dat andere weiger ik gewoon.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je tijdens een blowjob de ogen dicht doet, voelt het hetzelfde. Tenminste, dat denk ik.
Dat andere kan ik me nog niet toe dwingen. Kun je van die walging afkomen? hoe deed jij dat?
De statistische data kun je lezen, statistiek zelf is een aanduiding voor een vak en kun je dus niet lezen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Statistieken lezen? Dat kan elke mongool dus neem de tijd. De middenkader opleiding die ik doe kun je in 2 of 3 jaar doen, dus het is absoluut niet onmogelijk. Verder vraag ik mij serieus af waar jij je denkt mee te bemoeien, of ken jij soms mijn hele cv en achtergrond? Volgens mij niet dus kun je beter een eind ophoepelen.
Nou had ik de indruk gekregen dat homo-perikelen op relatiegebied nou niet zoveel verschilden van hetero-perikelen, behalve dan ongesteld zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel handig, geen kinder-kosten, dubbele kostverdieners en door afwezigheid van een gezinsleven ook nog tijd genoeg om jezelf in hoge posities te werken.
Het enige nadeel is dat relaties (bijna) altijd op de klippen lopen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:27 schreef JoaC het volgende:
[..]
Zolcon heeft gelijk, als iets onderhevig is aan interpretatie is het statistiek wel
Ik probeer je alleen te waarschuwen dat je niet als een arrogante zak ten onder moet gaan op het MBO omdat je het niet redt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:27 schreef JoaC het volgende:
[..]
Zolcon heeft gelijk, als iets onderhevig is aan interpretatie is het statistiek wel
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)-leeftijd-200506.htmquote:
Zou ook heel goed kunnen, maar heb 't idee dat 't bij hetero's altijd wat vanzelfsprekender is en gaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nou had ik de indruk gekregen dat homo-perikelen op relatiegebied nou niet zoveel verschilden van hetero-perikelen, behalve dan ongesteld zijn.
Mag dat? Handig.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat andere weiger ik gewoon.
Dank voor jouw bruikbare tipsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen te waarschuwen dat je niet als een arrogante zak ten onder moet gaan op het MBO omdat je het niet redt.
Natuurlijk mag dat, of je draagt gewoon zoals iedereen een condoom.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mag dat? Handig.
Zie het niet zitten telkens na het kontkruipen mij staaf af te moeten vegen alsof ik op de WC zit.
nee is niet moeilijk maar gezien het bij een MBO niet over 2jarige opleidingen gaat waar de gemiddelde afstudeerleeftijd 20 is, merk ik op dat jou leeftijd van afstuderen significant bovengemiddeld zal zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)-leeftijd-200506.htm
Maar het uitlezen is toch niet moeilijk?
Oneens, HBO is:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:26 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Oneens, MBO/HBO zit nog in dezelfde schoolcultuur als de middelbare school, ergo het zijn scholieren.
Soort van, je kunt nogal je eigen tempo bepalen, en veel dingen moet je gewoon uit het boek halen ipv dat er een mondelinge uitleg vereist is.quote:
ligt dat niet aan de hoeveelheid activia yogurtjes er gegeten worden en de maaltijden van de avonden ervoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat, of je draagt gewoon zoals iedereen een condoom.
Bovendien valt 't heel erg mee met die rotzooi.
Nee, dat mag niet. Als je lid wilt worden van de homoclub moet je een contract in 3-voud (haha) ondertekenen waarin je verklaart niet te zullen weigeren je sexuele verplichtingen te volbrengen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mag dat? Handig.
Zie het niet zitten telkens na het kontkruipen mij staaf af te moeten vegen alsof ik op de WC zit.
Onzin onzin en nog eens onzin, maar wellicht dat jij het eea kan aantonen met bronnen e.d, zoals ik dat ook bij jou deed.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:29 schreef Zolcon het volgende:
[..]
nee is niet moeilijk maar gezien het bij een MBO niet over 2jarige opleidingen gaat waar de gemiddelde afstudeerleeftijd 20 is, merk ik op dat jou leeftijd van afstuderen significant bovengemiddeld zal zijn.
Speelt zo een rol inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ligt dat niet aan de hoeveelheid activia yogurtjes er gegeten worden en de maaltijden van de avonden ervoor
Valt heel erg mee is niet 0,0. 1 klontje stront en ik kots zo over die persoons rug.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat, of je draagt gewoon zoals iedereen een condoom.
Bovendien valt 't heel erg mee met die rotzooi.
Maar om nu in iemands reet te gaan, dat lijkt me nu ook niet echt je van het, ook niet bij een vrouw. Ik snap de hele hype rond anale seks niet zo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Speelt zo een rol inderdaad.
Maar bij mij gaat er sowieso niks in dus geen last van.
Mee eens. Het grote probleem met HBO's (ook met WO trouwens) is dat een wildgroei aan nutteloze studies is. Maar verder is het HBO en WO niet fundamenteel anders. HBO is praktische en daarmee voor sommige mensen veel prettiger. Samengooien van HBO en WO is dan ook geen rare stap.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:29 schreef JoaC het volgende:
[..]
Oneens, HBO is:
a) Al op niveau
b) Vereist eenzelfde zelfstandigheid (Zeker met de inHolland-structueren)
c) ook met Wetenschappelijke boeken in de weer (Maar publiceert niet enzo)
Ervaring?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:30 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet. Als je lid wilt worden van de homoclub moet je een contract in 3-voud (haha) ondertekenen waarin je verklaart niet te zullen weigeren je sexuele verplichtingen te volbrengen.
HBO is toch ook iets wat redelijk uniek is in de wereld, in veel andere landen kent men toch alleen kansloos en universiteit?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:32 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Mee eens. Het grote probleem met HBO's (ook met WO trouwens) is dat een wildgroei aan nutteloze studies is. Maar verder is het HBO en WO niet fundamenteel anders. HBO is praktische en daarmee voor sommige mensen veel prettiger. Samengooien van HBO en WO is dan ook geen rare stap.
Tja, hoeveel vrouwen zijn er wel niet die een staaf in hun achterste willen, same story.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Valt heel erg mee is niet 0,0. 1 klontje stront en ik kots zo over die persoons rug.
Ben er ondertussen uit. Toch maar vrouwen. Mag Betyar de schoenenkast wel in elkaar timmeren.
Oneens. Dat HBO praktijkwerk is en WO theorie is lachwekkend maar vooral onzinnig.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:32 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Mee eens. Het grote probleem met HBO's (ook met WO trouwens) is dat een wildgroei aan nutteloze studies is. Maar verder is het HBO en WO niet fundamenteel anders. HBO is praktische en daarmee voor sommige mensen veel prettiger. Samengooien van HBO en WO is dan ook geen rare stap.
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
HBO is toch ook iets wat redelijk uniek is in de wereld, in veel andere landen kent men toch alleen kansloos en universiteit?
Ik blijf het hilarisch vinden hoe geobsedeerd zoveel heteromannen zijn met anale sex ja. Maar wel flippen bij het idee dat mannen dat bij andere mannen doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar om nu in iemands reet te gaan, dat lijkt me nu ook niet echt je van het, ook niet bij een vrouw. Ik snap de hele hype rond anale seks niet zo.
Ik baseer het op verhalen die je zelf heb verteld en ik vind het nodig te reageren vanwege de nonchalante houding jegens het MBO en diens leerlingen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onzin onzin en nog eens onzin, maar wellicht dat jij het eea kan aantonen met bronnen e.d, zoals ik dat ook bij jou deed.
Moet ook eerlijk bekennen dat zelfs ik er vrij weinig mee heb met het idee, maar ach only option he.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar om nu in iemands reet te gaan, dat lijkt me nu ook niet echt je van het, ook niet bij een vrouw. Ik snap de hele hype rond anale seks niet zo.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tja, hoeveel vrouwen zijn er wel niet die een staaf in hun achterste willen, same story.
Klopt, dat is ook één van de argumenten om het samen te voegen. Die onduidelijkheid weg te halen vanuit een internationaal perspectiefquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
HBO is toch ook iets wat redelijk uniek is in de wereld, in veel andere landen kent men toch alleen kansloos en universiteit?
Who knows.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
![]()
Je gooit toch ook geen diesel op de achterbank?
Je krabbelt terug, toon aan waarom mijn bron onjuist is en en waarom jij gelijkt hebt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik baseer het op verhalen die je zelf heb verteld en ik vind het nodig te reageren vanwege de nonchalante houding jegens het MBO en diens leerlingen.
Niet vreemd gezien hoe de gemiddelde man is hè, zeker kijkend naar de mannen hier.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ervaring?
Wow, je bent nu wel alle stigma's aan het bevestigen.
Het ligt natuurlijk iets genuanceerder maar het enorme onderscheid dat wordt gemaakt tussen HBO en WO is overdreven. Door het samenvoegen zal ook de aanwas van mislukkende studenten afnemen. VWO-scholieren die het een schande vinden om een HBO te doen terwijl ze ook WO kunnen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Oneens. Dat HBO praktijkwerk is en WO theorie is lachwekkend maar vooral onzinnig.
Shit, en ik wou m'n auto nog wel geheim houden voor je, maar nu heb je 'm al gezien.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
I know, beide auto's van je rijden namelijk gewoon op benzine!
Kom nou, ik voel daar dus echt niets voor. WO is gewoon een wat hoger niveau en een ander niveau. Niet voor niets dat de faalhazen van WO naar het HBO gaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:34 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook één van de argumenten om het samen te voegen. Die onduidelijkheid weg te halen vanuit een internationaal perspectief
Die witte?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Shit, en ik wou m'n auto nog wel geheim houden voor je, maar nu heb je 'm al gezien.
Uhu.quote:
Wees blij dat ik jouw auto heb gezien, en jij niet mijn pens. Dan had je dagenlang non-stop in R&P over je traumatische ervaringen zitten posten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Shit, en ik wou m'n auto nog wel geheim houden voor je, maar nu heb je 'm al gezien.
er is ook zeker een verschil, het niveau van het HBO moet ook iets verhoogd worden door bijvoorbeeld docenten beter te selecteren (de verhalen die ik hoor).quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:35 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens hebben WO'ers (maar dat is slechts mijn onbenullige mening hoor) vaak een wat hoger intellectueel niveau. Het zijn gewoon echte denkers, dat mis ik bij HBO'ers vaak. In die zin is er dus wel degelijk een niveauverschil.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wees blij dat ik jouw auto heb gezien, en jij niet mijn pens. Dan had je dagenlang non-stop in R&P over je traumatische ervaringen zitten posten.
Das die wittequote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, ik ken alleen die plakkerige.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, ik ken alleen die plakkerige.
Jongens jongens jongens, moet dat nou?quote:
Een van die feiten is het juist schrijven van zijn naamquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
MEDEDELING!
Mr Pechthold gaat bij het prinsjesdag debat het kabinet pakken op de feite, ja op de feiten. Eens kijken als Rutte dan ook nog de kaalslag kan verhullen met roken en 130 rijden.
Wat een droeftoeter
Het gaat hier niet om gelijk. Het gaat erom dat je misschien even wat minder neerbuigend moet doen ten opzichte van je nieuwe opleiding. Iets met het bevuilen van je eigen nestquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je krabbelt terug, toon aan waarom mijn bron onjuist is en en waarom jij gelijkt hebt.
Hihi.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:39 schreef JoaC het volgende:
[..]
Een van die feiten is het juist schrijven van zijn naam
Daarentegen zouden we sommige studenten kunnen weigeren voor sommige WO-opleidingen, en vanwege het feit dat ze verdwalen in boekenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:38 schreef Zolcon het volgende:
[..]
er is ook zeker een verschil, het niveau van het HBO moet ook iets verhoogd worden door bijvoorbeeld docenten beter te selecteren (de verhalen die ik hoor).
Vind je het gek, het is allemaal ook zo makkelijk om de draak mee te steken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Jongens jongens jongens, moet dat nou?
Gelijk heeft Pechtold.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
MEDEDELING!
Mr Pechthold gaat bij het prinsjesdag debat het kabinet pakken op de feite, ja op de feiten. Eens kijken als Rutte dan ook nog de kaalslag kan verhullen met roken en 130 rijden.
Wat een droeftoeter
Of gewoon je eigen inferioriteit erkennen, zou jij ook eens moeten doen. Echter ben ik van mening dat ik het MBO niveau nog wel ontstijg.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:39 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om gelijk. Het gaat erom dat je misschien even wat minder neerbuigend moet doen ten opzichte van je nieuwe opleiding. Iets met het bevuilen van je eigen nest
There she blows!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vind je het gek, het is allemaal ook zo makkelijk om de draak mee te steken.![]()
Net als de witte vlekken op de dakhemel van de auto van een vriendin, elke keer als ik me door haar laat chauffeuren moet ik daar standaard een seksueel getinte opmerking over maken.
Dat is het niet primair. Op het HBO leren ze je gewoon niet kritisch denken. Ze leren je doen vanuit één bepaald kader. Op de uni leren ze juist kritisch denken, en nodigt men je uit ook de kaders te bestuderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:38 schreef Zolcon het volgende:
[..]
er is ook zeker een verschil, het niveau van het HBO moet ook iets verhoogd worden door bijvoorbeeld docenten beter te selecteren (de verhalen die ik hoor).
Sommige mensen ligt het praktische beter dan het abstracte. Dat is een verschil in denkniveau maar HBO'ers zijn vaak beter in staat om op een hoog niveau praktische problemen op te lossen waar WO'ers te abstract naar zullen kijken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kom nou, ik voel daar dus echt niets voor. WO is gewoon een wat hoger niveau en een ander niveau. Niet voor niets dat de faalhazen van WO naar het HBO gaan.
Dit is lullig voor php.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is.
Ze zette me gister thuis af, geeft ze me nog een hand vol drop mee. Dus ik wil achterin m'n jasje en tas pakken en kijk haar zo aan, zegt ze: "doe het in 1 keer in je mond". Mijn antwoord: "dat zeg ik ook altijd tegen m'n meisje".quote:
Waarom, vind je die mooi ja?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:42 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
VS, is dit jouw witte auto?
Mag ik dan ook een kroontje?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is.
Had jij niet een klein incident met een neger in een dergelijk vervoermiddel?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom, vind je die mooi ja?
Niet echtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hehe, kan haar kop zo voor me zien.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze zette me gister thuis af, geeft ze me nog een hand vol drop mee. Dus ik wil achterin m'n jasje en tas pakken en kijk haar zo aan, zegt ze: "doe het in 1 keer in je mond". Mijn antwoord: "dat zeg ik ook altijd tegen m'n meisje".
Al kokhalzend is ze weggereden.
Klopt. Ik ben groot voorstander van strengere selectie aan de poort zolang er ook meer voorlichting wordt gegeven op de middelbare. Met voorlichting alleen al kan de uitval onder studenten significant worden teruggebracht, daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:40 schreef JoaC het volgende:
[..]
Daarentegen zouden we sommige studenten kunnen weigeren voor sommige WO-opleidingen, en vanwege het feit dat ze verdwalen in boeken
Dat is vaak onzin. WO'ers kunnen vaak beiden prima combineren, HBO'ers meestal niet. Vandaar ook dat niveau verschil. Bovendien spreekt het mij niet echt aanr als een HBO papiertje ineens evenveel waard wordt als mijn WO papiertje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:42 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Sommige mensen ligt het praktische beter dan het abstracte. Dat is een verschil in denkniveau maar HBO'ers zijn vaak beter in staat om op een hoog niveau praktische problemen op te lossen waar WO'ers te abstract naar zullen kijken.
Oh het was een grap, ha-ha.quote:
Neenee, het was een blanke verkleed als neger.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Had jij niet een klein incident met een neger in een dergelijk vervoermiddel?
Dat is gewoon echt fout. Mooi, maar fout. Een petje op en het is compleet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij springt ook bij elke idioot in de auto, niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neenee, het was een blanke verkleed als neger.
Precies, zo'n lichtgetint uiterlijk, klein Gucci tasje en te klein Gucci petje en plaatje is compleet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt fout. Mooi, maar fout. Een petje op en het is compleet.
Of ben jij toch meer van de fiat-panda's?quote:
Al gedaan, maar niet op het feit dat iemand een niveau heeft, leg liever hypocrisie woorden bloot. (Beperkt zich niet tot MBO)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gaarne, daarvoor dient u echter wel 1 middag vasthoudend op een MBO'er te rippen.
Nah ik was 'm bij een kruispunt aan het uitlachen toen hij naast me stilstond, toen stapte hij uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij springt ook bij elke idioot in de auto, niet?
Wederom een mislukte poging tot humor, u heeft nog 1 poging over.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of ben jij toch meer van de fiat-panda's?
Oh dat. Pfff, zat ff op een andere golflengte.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah ik was 'm bij een kruispunt aan het uitlachen toen hij naast me stilstond, toen stapte hij uit.
Hoeveel % zat nog in de zaal na januari (t.o.v. september)?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:44 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben groot voorstander van strengere selectie aan de poort zolang er ook meer voorlichting wordt gegeven op de middelbare. Met voorlichting alleen al kan de uitval onder studenten significant worden teruggebracht, daar ben ik van overtuigd.
Je kan je dat zo goed verbeelden omdat je ook altijd kokhalzend wegrijdt nadat we gemeet hebben?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hehe, kan haar kop zo voor me zien.![]()
Ik had jouw kop wel eens willen zien op dat momentquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah ik was 'm bij een kruispunt aan het uitlachen toen hij naast me stilstond, toen stapte hij uit.
geachte leden van de POL-SC, ik erken mijn inferioriteit in relatie tot PHP. PHP de grootheid die op zijn 19e klaar is met zijn VMBO en nu op het MBO zal uitgroeien tot een wetenschapper die zijn weerga niet kent. Ik heb slechts na het succesvol afronden van het HAVO en het VWO mijn propedeuse binnen één jaar in de wacht gesleept. Ik heb hierdoor geen recht van spreken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of gewoon je eigen inferioriteit erkennen, zou jij ook eens moeten doen. Echter ben ik van mening dat ik het MBO niveau nog wel ontstijg.
Klaar
Ik mag dan wel homo zijn maar niet alles draait daar om.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh dat. Pfff, zat ff op een andere golflengte.
Ik ben smoor op jequote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wederom een mislukte poging tot humor, u heeft nog 1 poging over.
Hihi, ik weet wel wat voor een auto je hebt, en ik weet ook wie een leven lang pallets moet sorteren voordat ie een dergelijk automobiel kan betalen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wederom een mislukte poging tot humor, u heeft nog 1 poging over.
Simpel, beeld mij lachend in et voila.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had jouw kop wel eens willen zien op dat moment![]()
Helaas ben ik zojuist door PHP gedegradeerd tot inferieur burgerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
Nah daar is meer voor nodig, zoals dit:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je kan je dat zo goed verbeelden omdat je ook altijd kokhalzend wegrijdt nadat we gemeet hebben?
quote:
Dat zijn wij allemaal hier, welcome to the club.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Helaas ben ik zojuist door PHP gedegradeerd tot inferieur burger
Als jij slechts daarvan gaat kokhalzen is het een deugd, elke normale Nederlander zou zich verhangen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah daar is meer voor nodig, zoals dit:
[..]
Hihi, dit is dan wel weer om te lachen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hihi, ik weet wel wat voor je hebt, en ik weet ook wie een leven lang pallets moet sorteren voordat ie een dergelijk automobiel kan betalen.
Wie ligt daar nou wakker van. We zijn allemaal infantiel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Helaas ben ik zojuist door PHP gedegradeerd tot inferieur burger
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Simpel, beeld mij lachend in et voila.
Ja, een beetje het tegenovergestelde van wat ik zou doen als ik jou zou zien, zo moet je het zien.quote:
Mwah, ik denk dat je jezelf weer eens schromelijk overschatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, een beetje het tegenovergestelde van wat ik zou doen als ik jou zou zien, zo moet je het zien.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met vrouwen is het niets anders. In het begin vinden ze het belangrijk aan te stippen welk niveau ze hebben om je te waarschuwen. Maar dat verdwijnt al snel als ze op je zak teren en hun schoenencollectie groeit.
Gevalletje projectie.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat je jezelf weer eens schromelijk overschat
Tsja, wat zal ik zeggen, mischien kan men het verschil wijten aan het intellectuele niveau.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hihi, dit is dan wel weer om te lachen.
Enerzijds ben ik het volledig met je eens, toch denk ik dat het niveau van het HBO na wat kleine aanpassingen op een dermate niveau is dat het zonder teveel grote verschillen onder één noemer kan doorgaan. Omdat de voordelen het waard zijn (meer duidelijkheid, minder mensen die 'gedwongen' WO gaan doen, internationaal beter uit te leggen).quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is vaak onzin. WO'ers kunnen vaak beiden prima combineren, HBO'ers meestal niet. Vandaar ook dat niveau verschil. Bovendien spreekt het mij niet echt aanr als een HBO papiertje ineens evenveel waard wordt als mijn WO papiertje.
Heb je die 2 woordjes toevallig op zo'n geel memo-blaadje geschreven voor het geval dat?quote:
Ik denk dat VS eerder een .txt bestandje heeft, dat is gemakkelijke te copy-pasten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je die 2 woordjes toevallig op zo'n geel memo-blaadje geschreven voor het geval dat?
Alleen bij jou, iedereen weet toch dat je zielige verwijten enkel van toepassing op jezelf zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je die 2 woordjes toevallig op zo'n geel memo-blaadje geschreven voor het geval dat?
.doc zou ik doen, dan kun je het ook nog makkelijk opzoeken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik denk dat VS eerder een .txt bestandje heeft, dat is gemakkelijke te copy-pasten.
Dat was heel lastig in te schatten doordat veel van mijn vakken het tweede semester werden gevolgd door schakelaars en mensen van andere studies. Ik zal de cijfers eens proberen te krijgen. Het is een aardig percentage daar ben ik van overtuigdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:46 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hoeveel % zat nog in de zaal na januari (t.o.v. september)?
Zegt onze homo die bij papa in een apartement woont, je dreigt op internet maar verder kom je ook niet zielige mongoolquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alleen bij jou, iedereen weet toch dat je zielige verwijten enkel van toepassing op jezelf zijn.
Ze zijn juist te lief voor elkaar. De ene is uitermate geïnteresseerd in de ander. En de ander is homo.quote:
Kom maar hier dan. Kep wel een condoom.quote:
Zo, heb ik een gevoelige snaar geraakt ja?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zegt onze homo die bij papa in een apartement woont, je dreigt op internet maar verder kom je ook niet zielige mongool![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk nou uit, anders gaat ie weer dagenlang roepen dat ie geen homo is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo, heb ik een gevoelige snaar geraakt ja?
Wat the douche moet ik met een condoomquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kom maar hier dan. Kep wel een condoom.
Niet doen php.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zegt onze homo die bij papa in een apartement woont, je dreigt op internet maar verder kom je ook niet zielige mongool![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, anders zou ik wel met kanker gaan schelden zoals jij.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo, heb ik een gevoelige snaar geraakt ja?
Wiens vrouw zei dat ook vannacht?quote:
Nee integendeel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:55 schreef Zolcon het volgende:
VS ben jij ook zo een nicht die overdreven nichterig in het openbaar gaat lopen doen. Van dei gay pride nichten weet je wel.
Jij bent hier echt een tijd niet geweest hè?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:55 schreef Zolcon het volgende:
VS ben jij ook zo een nicht die overdreven nichterig in het openbaar gaat lopen doen. Van dei gay pride nichten weet je wel.
Ik wil even heel lief voor je zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat the douche moet ik met een condoom?
quote:
Nee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik wil even heel lief voor je zijn.
Weet wel, op advies van VS. Ik moest het een keer proberen. En aangezien je alles een keer gedaan moet hebben...
gelukkig. Mensen die in het openbaar moeten gaan lopen showen met hun geaardheid walg ik van. Hetro of homo.quote:
Och er kan nog wel meer jouw kant op komen als je wenst hoor, maar laat ik dat maar niet doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik wel met kanker gaan schelden zoals jij.
De linksen zijn in de minderheid. Dan is het hier wel te doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:56 schreef mlg het volgende:
Het is hier net een oorlogszone. En ik ben weer eens de meest verstandige.
Paar maanden rust op doktersadviesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent hier echt een tijd niet geweest hè?
Ach, we zijn meer bezig met zand gooien, echt oorlog voeren doen wij wel anders.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:56 schreef mlg het volgende:
In POL zijn er maar weinig mensen getrouwd, dus tel uit je winst.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dat ook vannacht?
bullshit. Ik lees veel flauwekul en wat tienerhormonen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:56 schreef mlg het volgende:
Mijn toestemming heb je.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och er kan nog wel meer jouw kant op komen als je wenst hoor, maar laat ik dat maar niet doen.
Ik hou van vrouwen die de behoefte hebben hun biseksualiteit te tonen in het openbaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
gelukkig. Mensen die in het openbaar moeten gaan lopen showen met hun geaardheid walg ik van. Hetro of homo.
Dat zegt me niks.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:56 schreef waht het volgende:
[..]
De linksen zijn in de minderheid. Dan is het hier wel te doen.
uitzonderingen daar gelaten natuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hou van vrouwen die de behoefte hebben hun biseksualiteit te tonen in het openbaar
Mag ook per PM, ik ben namelijk erg benieuwd wat er nou precies in die brein van je omgaat.quote:
Vul in voor vrouw "HBO InTeelt deerne" en het is op iedereen van toepassing.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In POL zijn er maar weinig mensen getrouwd, dus tel uit je winst.
Nee, staat in de FOK policy dat dat niet mag.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mag ook per PM, ik ben namelijk erg benieuwd wat er nou precies in die brein van je omgaat.
Tijd voor een nieuwquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:58 schreef Zolcon het volgende:
[..]
uitzonderingen daar gelaten natuurlijk![]()
Ik snap ook nooit waarom mijn vriendin altijd zo boos naar me kijkt als ik grappend de suggestie maak
Deerne... het meestgebruikte woord voor onze vrouwelijke medemens in kruiswoordpuzzelsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vul in voor vrouw "HBO InTeelt deerne" en het is op iedereen van toepassing.
Oh ik ook hoor, dus wat dat betreft kunnen we de handen schudden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
gelukkig. Mensen die in het openbaar moeten gaan lopen showen met hun geaardheid walg ik van. Hetro of homo.
Gehandicapten ook. Moeten het ook altijd overdreven tonen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat wat precies niet mag?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, staat in de FOK policy dat dat niet mag.
Op dit moment beheert ze meer van mijn geld dan de ING dus dat werkt niet. Ze is ook gewoon een schatje dus het is ook niet nodig.quote:
Idd, en dan pikken ze ook nog eens de beste parkeerplaatsen in.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gehandicapten ook. Moeten het ook altijd overdreven tonen.
De letter E maakt dat ook aantrekkelijk voor puzzels.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:59 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Deerne... het meestgebruikte woord voor onze vrouwelijke medemens in kruiswoordpuzzels
Touché.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vul in voor vrouw "HBO InTeelt deerne" en het is op iedereen van toepassing.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gehandicapten ook. Moeten het ook altijd overdreven tonen.
Voor mij een weet, voor jou een vraag.quote:
Laat dat Whiskers niet horen. Die is jaloers op elke Fokker met een vriendinquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:59 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Op dit moment beheert ze meer van mijn geld dan de ING dus dat werkt niet. Ze is ook gewoon een schatje dus het is ook niet nodig.
Wie a zegt moet ook b zeggen vs, nu laten ook laten zien dat je ballen hebt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor mij een weet, voor jou een vraag.
zolang het handen schudden zonder strelen of rare bijbedoelingen is kan ik me daarin vinden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor, dus wat dat betreft kunnen we de handen schudden.
Spring nog liever voor de trein dan dat ik op een bootje in een kanaal ga staan dansen.
De kijk-mij winnaar van Fok.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laat dat Whiskers niet horen. Die is jaloers op elke Fokker met een vriendin
Ik heb Whiskers nog nooit op enige inhoud of logica kunnen betrappen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laat dat Whiskers niet horen. Die is jaloers op elke Fokker met een vriendin
Hihi, als jij eens wist waar die hand alles geweest is, dan schud je hem niet meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:01 schreef Zolcon het volgende:
[..]
zolang het handen schudden zonder strelen of rare bijbedoelingen is kan ik me daarin vinden.
Rest assured.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:01 schreef Zolcon het volgende:
[..]
zolang het handen schudden zonder strelen of rare bijbedoelingen is kan ik me daarin vinden.
Ze denkt werkelijk dat hier kerels lopen te fappen op haar labiele gestel.quote:
Nope, heb al vaak genoeg bans gehad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wie a zegt moet ook b zeggen vs, nu laten ook laten zien dat je ballen hebt.
Ze is het altijd met me eens dus ik vind dr liefquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:01 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb Whiskers nog nooit op enige inhoud of logica kunnen betrappen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:02 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ze is het altijd met me eens dus ik vind dr lief![]()
precies wat vrouwen horen te doen, het met me eens zijn
Ze was het met je oneens inzake dat hele neerkijken op mensen met een lagere opleiding.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:02 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ze is het altijd met me eens dus ik vind dr lief![]()
precies wat vrouwen horen te doen, het met me eens zijn
Heb je foto's van me gezien dan. Als ik homo zou zijn dan zou ik het wel wetenquote:
Als ik savonds binnenkom in POL is het aftellen tot ze me weer achtervolgt. De neuroot.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze denkt werkelijk dat hier kerels lopen te fappen op haar labiele gestel.
ze is een juriste, dus D66. De dag dat D66 Nederland overneemt is nog erger dan de dag dat de PVV ministers krijgt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:03 schreef waht het volgende:
[..]
Ze was het met je oneens inzake dat hele neerkijken op mensen met een lagere opleiding.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze denkt werkelijk dat hier kerels lopen te fappen op haar labiele gestel.
Nee, maar ik ga niet ongevraagd aan mensen zitten, dat laat ik wel aan anderen over.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:03 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Heb je foto's van me gezien dan. Als ik homo zou zijn dan zou ik het wel weten
primaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga niet ongevraagd aan mensen zitten, dat laat ik wel aan anderen over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |