Van hetzelfde laken een pak als de 1001 namen voor probleemwijken en allochtonen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:00 schreef phpmystyle het volgende:
Ik kan er niets aan doen dat men MBO'ers zo noemt, het schijnt progressief te zijn...
GMTA.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:01 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zag trouwens bij een HBO wel verdomd veel leuke meisjes lopen, bijna meer dan op de uni.
geeditquote:
Ja, of van een HBO-achtige opleiding aan de universiteit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:01 schreef GSbrder het volgende:
HBO, SMABO.
Uiteindelijk moeten mannelijke studenten het daar van hebben
University Collegesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:02 schreef waht het volgende:
[..]
Ja, of van een HBO-achtige opleiding aan de universiteit.
De waarde van de papiertjes verbonden aan de onderwijstrajecten verdampen waar je bij staat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Van hetzelfde laken een pak als de 1001 namen voor probleemwijken en allochtonen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:03 schreef JoaC het volgende:
Voor het begrip "Studeren" trek ik de grens bij HBO, Academicus is WO-only natuurlijk
quote:
Hoe noemde inHolland zich ook alweer in dat leisure management filmpje?quote:
Oja, en die krijgen we ook al op het MBO hoorquote:
Het is ook vrij schattig, een HBO-meiskequote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
![]()
Maar dan blijft de natuurlijke hierarchie, dat de vrouw iets minder intellectueel is dan de man welke de relatie dan domineert, ook gewoon intact.
QUE?!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oja, en die krijgen we ook al op het MBO hoor
Technisch gezien moet er dan nog "of Applied Sciences" achter, maar dat zijn details.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe noemde inHolland zich ook alweer in dat leisure management filmpje?
University of Diemen Zuid?
Makkelijk beïnvloedbaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is ook vrij schattig, een HBO-meiske
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |