SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2011 15:53:21 ]
spare-rib express bellen ?quote:
Heb zelf NG2 maar kom inderdaad niet ver, ik zijn noobquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:51 schreef Mday het volgende:
[..]
ik ook niet. lees alleen de Ciaphas Cain WH40k boeken want de rest is zo friggin somber.
@Roys ninjagaiden afkeer.
Newbs. Als je faalde met de game, dan was je simpelweg niet goed genoeg. klaar. beter je best doen. grow some skills.
Dat zit ook wel midden in het centrum inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wok to walk maar geen zin om daar heen te gaan want ver weg en ze bezorgen niet
... best goed ideequote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
spare-rib express bellen ?
whaha NG 2 is honderd keer MAKKELIJKER dan NG1. man dat was peanuts vergeleken met die 10 eindbazen op het eind van NG (het rageslijm zit nog steeds vastgekoekt aan mijn tv)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb zelf NG2 maar kom inderdaad niet ver, ik zijn noob
[..]
Dat zit ook wel midden in het centrum inderdaad.
pff, nu krijg ik gelijk hongerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
spare-rib express bellen ?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:54 schreef Mday het volgende:
[..]
whaha NG 2 is honderd keer MAKKELIJKER dan NG1. man dat was peanuts vergeleken met die 10 eindbazen op het eind van NG (het rageslijm zit nog steeds vastgekoekt aan mijn tv)
@TT
SF is vast trots op je
Vind 40K wel tof ja, is ook erg dik om eens de actie van dichtbij mee te maken! (al moet ik zeggen: 40K Kill Team, die XBLA game, was écht fucking slecht)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:47 schreef Mday het volgende:
[..]
ja, inderdaad. Ik vind het wel ge-wel-dig om een keer third person als SM rond te lopen in plaats van altijd RTS. want ik is fan en ik doe tekeningetjes maken met space marines
[ afbeelding ]
fruitje kun je even uitleggen wat voor sjit je gaat maken nu?quote:
vond het vooral tof dat als je rondloopt je ook echt de 1000+ kilo moordmachine kan horen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vind 40K wel tof ja, is ook erg dik om eens de actie van dichtbij mee te maken! (al moet ik zeggen: 40K Kill Team, die XBLA game, was écht fucking slecht)
Ninja Gaiden is gewoon een gaylord spel, kutgameheb bijna m'n oude Xbox geraged, ben blij dat ik m niet gekocht had!
is dat diezelfde game waarbij je in het midden van een gevecht de kamer verlaat omdat een aanvalsknop dezelfde is als de deur open doen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
ik faalde met ninja gaiden, ik zat ergens op de helft vast en had er echt geen zin meer in
Check, en DMC n00b, en euh... Soul Calibur, Mortal Kombat, Street Fighter, Tekken n00b... en eigenlijk ook wel een beetje een CoD, Battlefield en willekeurige andere shooter n00b...quote:
Ik ben nergens goed in, NOOB 4 Lifequote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:58 schreef Mday het volgende:
WAT EEN NG NOOBS HIER
niemand hier om mijn giga e-peen te waarderen als ze niet weten wat ik doorstaan heb!?
Hoiquote:
TEKKENquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Check, en DMC n00b, en euh... Soul Calibur, Mortal Kombat, Street Fighter, Tekken n00b... en eigenlijk ook wel een beetje een CoD, Battlefield en willekeurige andere shooter n00b...
Jammer meissie.. Jammer..quote:
oh ja, hint: we praten hier niet over games.quote:
ik praat ook vaak over games meneertje!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef Mday het volgende:
[..]
oh ja, hint: we praten hier niet over games.
hey, sinds ik er ben doen we dat steeds vaker trouwens
FEAUTEAUXquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb tieten ik mag alles leuk vinden wati k wil
Natuurlijk mag je leuk vinden wat je wilt. Betekend nog niet dat het zo isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Daarom dat het steeds minder gaat hierquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef Mday het volgende:
[..]
oh ja, hint: we praten hier niet over games.
hey, sinds ik er ben doen we dat steeds vaker trouwens
tekken op de PS1 was echtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je leuk vinden wat je wilt. Betekend nog niet dat het zo is
Ik wilde eerst zeggen. IK OOK!.. Maar daar ben ik heul niet blij meequote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen. IK OOK!.. Maar daar ben ik heul niet blij mee
zolang je maar geen grotere cupmaat als mij hebtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef Poit het volgende:
[..]
De eerste delen waren inderdaadquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef Poit het volgende:
[..]
OMFGquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef Mday het volgende:
[..]
over tetten gesproken!
Neptiet ontploft tijdens paintball
Old school tekken was wel ok maar serieus.. Heb je de laatste Tekken wel eens gespeeld?? Ik snap wel waarom m'n PS3 er mee kapte..quote:
Direct hitquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef Mday het volgende:
[..]
over tetten gesproken!
Neptiet ontploft tijdens paintball
die laatste tekken had ik op de xbox360 en was om te huilenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Old school tekken was wel ok maar serieus.. Heb je de laatste Tekken wel eens gespeeld?? Ik snap wel waarom m'n PS3 er mee kapte..
Wat een pure kotsgame is dat zeg..
Pas geleden nog deel 3 gespeeld op de ps3 (ps1 disc erin gedaan)quote:
FEAUTEAUXquote:
quote:
Vind m grafisch toch wel beduidend scherper en overzichtelijker overkomenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Space Marine is wel makkelijker op de PC ja, weinig grafische verbeteringen wel afgezien van wat betere SSAO...
Ik las de OP:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoi
Lees de OP voor verdere details
ah, dus Koei heeft al een PM.quote:
Nein.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee zit op tel, kan niet pm'enquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:11 schreef Solique het volgende:
[..]
ah, dus Koei heeft al een PM.
Of heb je die naar Poit gestuurd
* Pheno uses x-ray eyesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had boobs bedekt met sjaal op meet dus was toch nix te zien
Is nog een regel van de oude stempel. Maar wil je van sommigen wel foto's ontvangenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Belachelijk trouwens dat alleen koei de mannen fotos krijgt!
Alsof een lullig sjaaltje Mday kan stoppenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had boobs bedekt met sjaal op meet dus was toch nix te zien
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Is nog een regel van de oude stempel. Maar wil je van sommigen wel foto's ontvangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik moet de eerste foto nog krijgenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Belachelijk trouwens dat alleen koei de mannen fotos krijgt!
Volgens mij heeft Koei ook nooit tot weinig foto's ontvangenquote:
You spin me right round baby right round!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen zelfgemaakt meatspin gifje van Spanky ontvangen?
Heul niet je was Anno 1404 aan het doen! BEKEN!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:21 schreef Mday het volgende:
jongens ga s niet zo vlug ik probeer een nieuwsbericht te tikken
aaah de hype! de hype is killing me!
http://us.battle.net/d3/en/
Heb nooit iets met Diablo gehad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:21 schreef Mday het volgende:
aaah de hype! de hype is killing me!
http://us.battle.net/d3/en/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien wilt zij wel fotos naar je sturen
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2011 16:27:37 ]
hahaha hij staat boven op mijn desktop op pauzequote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heul niet je was Anno 1404 aan het doen! BEKEN!!
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom dat het steeds minder gaat hier
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Poit voor jou dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien wilt zij wel fotos naar je sturenik heb nog nooit Sharana's tetten gezien
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
ja frakkin' faalhaasmeneer. volgende keer gewoon komen op meetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik heb nog nooit Sharana's tetten gezien
Ze hadden het in Hongarije ook overigensquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:31 schreef Mday het volgende:
[..]
ja frakkin' faalhaasmeneer. volgende keer gewoon komen op meet
poit nebo en ik hebben genoten van heerlijk Tsjechisch bier
en terechtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze hadden het in Hongarije ook overigens
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:31 schreef Mday het volgende:
[..]
ja frakkin' faalhaasmeneer. volgende keer gewoon komen op meet
poit nebo en ik hebben genoten van heerlijk Tsjechisch bier
ketterquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar hebben ze inderdaad ook geen smaak
Niemand, ze had kleding aan op de meet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik heb nog nooit Sharana's tetten gezien
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:43 schreef Solique het volgende:
Ik ben op weg naar huis![]()
[..]
Niemand, ze had kleding aan op de meet.![]()
Niemand??quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:43 schreef Solique het volgende:
Ik ben op weg naar huis![]()
[..]
Niemand, ze had kleding aan op de meet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Niemand??
[me=Poit]vraagt zich al hoe Shar doucht![]()
[/me]met sjaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Poit voor jou dan:KILL IT WITH FIREEAAAAAHHHHHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien wilt zij wel fotos naar je sturen
quote:
quote:
Jezus.. Zie em nu pas..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
KILL IT WITH FIREEAAAAAHHHHHH
say whut?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Jezus.. Zie em nu pas..
SHAR!! Doe is niet! Boef!
Boefje ja! Want dat ben je!!quote:
Smerige wijven postenquote:
Nee joh mallerd. Ik kan een flink boertje van een schone deerne best waardere op z'n tijd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik dacht omdat ik een boer liet in de TT ..
dan is t goed
en anita is toch fok! fan
topquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee joh mallerd. Ik kan een flink boertje van een schone deerne best waardere op z'n tijd.
Lekker samen romantisch op de bank boeren latenquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee joh mallerd. Ik kan een flink boertje van een schone deerne best waardere op z'n tijd.
meh ik ben slecht in boeren latenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Lekker samen romantisch op de bank boeren laten
Oefenenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
meh ik ben slecht in boeren laten
Niet als ik naast je op de bank zit..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neeee ik moet nog beejte vrouw zijn
Je wilt dan dat ze een voorbinddildo omdoet?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet als ik naast je op de bank zit..
Misschien, als er nog andere vrouwen bij zijn..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt dan dat ze een voorbinddildo omdoet?
okay, wat is je plan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:51 schreef Sjapoela het volgende:
Ik hoop trouwens dat ik de OP goed begrepen hebStaat niet erg duidelijk omschreven hoe of wat
Lol!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:51 schreef Sjapoela het volgende:
Ik hoop trouwens dat ik de OP goed begrepen hebStaat niet erg duidelijk omschreven hoe of wat
Sjapoela stuurt net een epic PMquote:
Er mogen geen tieten meer in het formquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:53 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Kan die openbaar gemaakt worden?
waarom sowieso zo geheimzinnigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:53 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik heb net pagina 1 af van Diablo III. Mijn plan is om pagina 2 en 3 vanavond te doen. En 4, 5 en 6 morgen. En daarna 7.quote:
Wil je dat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:53 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Hallo, t'is MIJN zusjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:54 schreef Mday het volgende:
[..]
waarom sowieso zo geheimzinnig
en waarom poit
okay ik wacht met smart op je paper.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb net pagina 1 af van Diablo III. Mijn plan is om pagina 2 en 3 vanavond te doen. En 4, 5 en 6 morgen. En daarna 7.
Ohja, sorry broer.. Maar kende d'r al en ben niet onder de indruk van d'r boertjesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wil je dat?
En trouwens, Poit... je negeert m'n filmpje van het episch boerende meisje?!?!
/care...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb net pagina 1 af van Diablo III. Mijn plan is om pagina 2 en 3 vanavond te doen. En 4, 5 en 6 morgen. En daarna 7.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Ohja, sorry broer.. Maar kende d'r al en ben niet onder de indruk van d'r boertjes
Nergens last van?quote:
Doesn't matter. I'll die a happy man want diablo 3 reviewcopy.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:56 schreef Pheno het volgende:
Ik heb net besloten DIII niet te gaan reviewen. I can't. Als iemand het lager dan een tien geeft wordt ie gewoon de crew uitgeflikkerd.
/foreveralonequote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nergens last van?
Oh wacht, ik word nooit gebeld.
Lang gedacht.quote:
Bellen gaat ook niet, blijft op geen service staanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nergens last van?
Oh wacht, ik word nooit gebeld.
Nagellakquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee zat in ander topic
i iz cheating
quote:
Mij?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vraag Gwen maar waar onze laatste 3 topics over gingen
Dat is zo na te gaanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik weet het al denk ikquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat nietquote:
dat was al 5 topics terug over dat jij mijn ava aangepast hadquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is zo na te gaan
Het ging sowieso op een gegeven moment over mij, merkte ik.![]()
Ja, dat merkte ik. Zoveel stelde dat nu ook weer niet voor om te maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat was al 5 topics terug over dat jij mijn ava aangepast had
dit gaat over allemaal gare filmpjes maken na aanlediing van een of ander dom wicht wat een filmpje op internte had geplaatst
En tampons?!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Er is zelfs een filmpje over hoe je naar de wc moet gaan dus ik hoop t niet voor je
JEUJ! Tampons!!quote:
Lastig he.. Werken.. Hippiequote:
Yo go Sharquote:
snap niks van deze postquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nou ja, het is lichamelijk gewoon heel erg zwaar. Heb vandaag voor het eerst met iemand gelopen die pas een cva gehad heeft en dat is echt zwaar! Het zweet liep over mijn voorhoofd!
Dat mijn stage veel lichamelijk inspanning vergt. En dat ik daarom 's avonds moe ben, niet zozeer door het 40 uur in de week werken.quote:
Cooperatief Veel Afzien?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat mijn stage veel lichamelijk inspanning vergt. En dat ik daarom 's avonds moe ben, niet zozeer door het 40 uur in de week werken.
En wat een cva is weet je toch wel?
Ja dat is zo ongeveer wat het is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:35 schreef Mday het volgende:
[..]
Cooperatief Veel Afzien?
oh god SF daar gaat je avondvermaak mate
Jep, en met zo iemand lopen is heel zwaar! Voor zowel patient als therapeut, in ieder geval in het begin.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:38 schreef Mday het volgende:
ooh herseninfarct oh dat is nasty shizzat
Dat is efficiënt inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:00 schreef koei het volgende:
Zo, dat was een avondje efficiënt vergaderen! Tijdens het vergaderen eten en dan nog binnen een uur het hele programma uitgewerkt hebben en het materiaal alvast klaar gezet! Nu alleen nog wat brieven sturen en ik ben klaar!
Lijkt mij juist fijn toch?'quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:00 schreef koei het volgende:
Zo, dat was een avondje efficiënt vergaderen! Tijdens het vergaderen eten en dan nog binnen een uur het hele programma uitgewerkt hebben en het materiaal alvast klaar gezet! Nu alleen nog wat brieven sturen en ik ben klaar!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Tijd om mijn achterstand van glee in te halen
I know, ik kan er niets aan doen maar ik vind het leuk.quote:
quote:
quote:
die oppervlakkige amerikaanse mutsen met een mooi zangkeeltje maar verder totaal geen karakter boeien me echt niks...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Mannen kunnen op zn minst kijken voor de eyecandy!
Er is niet heel veel eyecandy in die serie hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Gleequote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Tijd om mijn achterstand van glee in te halen
Is het ookquote:
Dat verbaasd mij niets, bijna GH3 uitgespeeld al zeker?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:12 schreef Sharana_LV het volgende:
glee
hele avond met een vriend van me guitar hero gedaan
nee want hij wou andere doen en altijd tegen elkaar en nooit carrierequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat verbaasd mij niets, bijna GH3 uitgespeeld al zeker?
ah, ok. Tegen elkaar is ook wel het leukst.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee want hij wou andere doen en altijd tegen elkaar en nooit carriere
ja is ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:20 schreef Solique het volgende:
[..]
ah, ok. Tegen elkaar is ook wel het leukst.
Veel plezierquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja is ook![]()
nu maar ff snel douchen
Trusten Sharquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:10 schreef Sharana_LV het volgende:
zo nu slapen voordat meneer me weer wakker maakt vannacht![]()
Nja vind het idee wel grappig, heb zelf maar 4 afleveringen gekeken hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
night night !quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:10 schreef Sharana_LV het volgende:
zo nu slapen voordat meneer me weer wakker maakt vannacht![]()
had het liever zo gehoudenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:40 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben nog maar net achter het bestaan van dit nummer
Het is elkabeenegenduizend, ik had hoofdletters moeten nemenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:44 schreef Mday het volgende:
hey iekabeenegenduizend
raad eens wat ik luister.
hint: nostalgie en powertrip
pirates is lolligquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm tijd om een filmpje te checken.. of Pirates 4 of Fast Five.. hm hmm
haha ik keek ernaar en ik dacht, 'of is het elkabee?'quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het is elkabeenegenduizend, ik had hoofdletters moeten nemen
En ik heb geen idee, maar ik zet Justice (live) weer aan! (Hun documentaire is geweldig!)
Fast Five, die film is nog verrassend vermakelijk. Pirates 4 is slecht.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm tijd om een filmpje te checken.. of Pirates 4 of Fast Five.. hm hmm
ik ging weer naar mijn andere scherm (ik teken momenteel) en ik dachtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:51 schreef Nebo het volgende:
Hoooooooi! Onze date in Helmond gaat morgen niet door of wel?
thx thxquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
Fast Five, die film is nog verrassend vermakelijk. Pirates 4 is slecht.
vind die van jou toch stuk mooierquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:50 schreef Mday het volgende:
hoi neboooo!
er zijn trouwens verdomd veel mensen die mijn Call of Duty Elite logo hebben gedownload
http://emday.deviantart.com/#/d3gaz6t
thanks, is ook niet veel moeilijker tbh, vind dat ding nu echt spuuglelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
thx thx
[..]
vind die van jou toch stuk mooier
Paar mooie dingen er tussen staanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef Mday het volgende:
[..]
thanks, is ook niet veel moeilijker tbh, vind dat ding nu echt spuuglelijk.
Zal wel moeten dan! Volgende week sta ik ook nog vrij open in de planning, op dinsdag en donderdag naquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:53 schreef Mday het volgende:
[..]
ik ging weer naar mijn andere scherm (ik teken momenteel) en ik dacht
KUT
helemaal die shizzle vergeten! sorry man! echt heel slecht. raincheck?
okay die gaan we vastzetten. moet lukken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:01 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zal wel moeten dan! Volgende week sta ik ook nog vrij open in de planning, op dinsdag en donderdag na
welke vind je mooi?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Paar mooie dingen er tussen staan![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:16 schreef Sharana_LV het volgende:
kat heeft me zowaar vannacht door laten slapennou ben ik wel te laat
Veel succes vandaagquote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo tijd om te vertrekken richting stage
Ja dat wel! Ik werd echt wakker en keek naar de tijd ... ik wtfff kat hele nacht niet gehoord! Toen ik de deur open deed lag hij nog uitgebreid in bed te tukkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:04 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
[..]Heb je wel slaap ingehaald
[..]
Veel succes vandaag![]()
Hoop het voor je, is voor jou ook wat relaxter slapen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dat wel! Ik werd echt wakker en keek naar de tijd ... ik wtfff kat hele nacht niet gehoord! Toen ik de deur open deed lag hij nog uitgebreid in bed te tukken![]()
Hoop dat nu het gedeelte dat hij veel pjin heeft over is en snachts lekker door kan slapen, en niet dat het vanavond weer mis is
Dat ene schip vond ik wel tof, en die dingen van space marinequote:
Poitquote:
Ook al verslapen vanmorgen zag ikquote:
Mogguh kerelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:58 schreef Solique het volgende:
Ik ga maar weer eens een meeting in
[..]
Poit
Moggeh, weer lekker aan het scriptielezen!quote:
Omdat ik af wil studerenquote:
Niet zo, ze waarschijnlijk geen opschepperquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kende je die developer nog niet BBN?
En terecht, je mag maar 30 KM in een woonwijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:45 schreef Tain het volgende:
Bah boete voor de schofterige snelheid na correctie van 124KM per uur
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand hier al Deus-ex gespeeld ?
Ik heb een yaris... Als ik daarmee 124KM/u in een woonwijk weet te halen dan zou ik een lintje moeten krijgenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:46 schreef badboynova het volgende:
[..]
En terecht, je mag maar 30 KM in een woonwijk
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand hier al Deus-ex gespeeld ?
You never stop amazing usquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb een yaris... Als ik daarmee 124KM/u in een woonwijk weet te halen dan zou ik een lintje moeten krijgen
en wat vindt je ervan ? ik lees dat er wat driver problemen op de pc zijn , beetje grove graphics, maar dat het best een vet spel isquote:
Ik heb de ps3 een paar keer gespeeld. Het is vet. De details, de e-mails, de verschillende manieren die je kunt doen om je doel te bereiken. Tofheid. Het is geen DICE-engine, maar ik vind het allemaal prima.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat vindt je ervan ? ik lees dat er wat driver problemen op de pc zijn , beetje grove graphics, maar dat het best een vet spel is
haterquote:
Ik heb m niet gespeeld dus kan geen mening geven.quote:
Ja, hier ook.quote:
Relax!!!!quote:
Verstandig!quote:
Weet alleen nog niet of het PS3 of PC gaat worden...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verstandig!
Die game kan gewoon niet minder dan briljant zijn. Cyberpunk trekt mij sowieso wel heel erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:13 schreef badboynova het volgende:
Tain ik heb nog meer slecht nieuws voor je, je bent vorig week geflitst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is geen basshunterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:15 schreef SuperFruitig het volgende:
niks beters dan code kloppen met door je koptelefoon
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:13 schreef badboynova het volgende:
Tain ik heb nog meer slecht nieuws voor je, je bent vorig week geflitst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is daar de boete voor?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Te hard grijpen, 180 euriquote:
quote:
das mooi. ik hoop vanavond mn sleutel binnen te krijgen zodat ik hem alvast kan downloaden. goed spel voor het weekendquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de ps3 een paar keer gespeeld. Het is vet. De details, de e-mails, de verschillende manieren die je kunt doen om je doel te bereiken. Tofheid. Het is geen DICE-engine, maar ik vind het allemaal prima.
Het is nog steeds suf maar beter dan plankingquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:26 schreef Mday het volgende:
http://brekend.nl/2011/08(...)t-is-nu-horsemaning/
Beetje laffe porno danquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is nog steeds suf maar beter dan planking
[ afbeelding ]
Dit lijkt eerder op porno
http://support.xbox.com/n(...)-player/default.aspxquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:15 schreef -tape- het volgende:
Mij lijkt een topic maken een beetje overbodig dus vraag ik het hier maar; ik wil mijn xbox360 elite een beetje gebruiken als soort van media-speler zodat ik zonder al te veel moeite films/series af kan spelen, nu is mijn vraag of dat kan. Ondersteund de 360 veel formaten die gangbaar zijn voor films? En hoe is het het makkelijkst ze eropp te krijgen, via USB? Alvast bedankt
true, ik had eigenlijk beter kunnen zeggen, dat de xbox360 als mediaplayer erg faaltquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Nadeel is wel dat de 360 beetje moeilijk doet met HD-dingen, gewoon .avi's in SD pakt ie over het algemeen wel, MKV speelt ie niet af, valt op te lossen door te transcoden naar .mp4 maar het is niet ideaal.
Of een PS3quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:35 schreef -tape- het volgende:
Ik kijk het wel even aan en anders haal ik wel een budget mediaplayertje. Bedankt
PMS (PlayStation Media Server) werkt ook insane goed. Ook op Xbox!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://support.xbox.com/n(...)-player/default.aspx
en http://tversity.com/ werkt geweldig
of een dedicated pcquote:
Nja dat ging op een PS3 super idd, op de 360 ging het niet echt, daarom tversityquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
PMS (PlayStation Media Server) werkt ook insane goed. Ook op Xbox!
Download die nieuwe eensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dat ging op een PS3 super idd, op de 360 ging het niet echt, daarom tversity
quote:
Google is your friend!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
wat is nou weer een mediatank ?
Ah nja, is niet nodig heb mediaplayerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Download die nieuwe eensDie detecteert gewoon Xboxxen en past zich daar op aan
Truequote:
Waarom heb ik nooit geprobeerdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:33 schreef Rossdale het volgende:
Als je windows 7 hebt kun je gewoon via Windows Media Center (wat standaard bij windows 7 zit) rechtstreeks zonder enige poespas alle HD films streamen naar je Xbox 360 (inclusief mkv bestanden)
Ik was al snel klaar met deze dag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben zo klaar met deze dag
gelukkig straks wel weer dinner + borrel @ van t werk
Ow het gaat mij ook wel lukken hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:35 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon even op youtube kijken voor een handleiding
Zekerquote:
Je leest games.fok.nl zeker nooit?quote:
jaja ik wist dat ie er stond maar had geen zin om te klikken nu heb ik tijd ende zeauquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je leest games.fok.nl zeker nooit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:18 schreef Mday het volgende:
[..]
jaja ik wist dat ie er stond maar had geen zin om te klikken nu heb ik tijd ende zeauEn terecht.. iemand moet je in de gaten houden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Nog 1 dag werken.quote:
Overwerkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |