SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2011 15:53:21 ]
spare-rib express bellen ?quote:
Heb zelf NG2 maar kom inderdaad niet ver, ik zijn noobquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:51 schreef Mday het volgende:
[..]
ik ook niet. lees alleen de Ciaphas Cain WH40k boeken want de rest is zo friggin somber.
@Roys ninjagaiden afkeer.
Newbs. Als je faalde met de game, dan was je simpelweg niet goed genoeg. klaar. beter je best doen. grow some skills.
Dat zit ook wel midden in het centrum inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wok to walk maar geen zin om daar heen te gaan want ver weg en ze bezorgen niet
... best goed ideequote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
spare-rib express bellen ?
whaha NG 2 is honderd keer MAKKELIJKER dan NG1. man dat was peanuts vergeleken met die 10 eindbazen op het eind van NG (het rageslijm zit nog steeds vastgekoekt aan mijn tv)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb zelf NG2 maar kom inderdaad niet ver, ik zijn noob
[..]
Dat zit ook wel midden in het centrum inderdaad.
pff, nu krijg ik gelijk hongerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
spare-rib express bellen ?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:54 schreef Mday het volgende:
[..]
whaha NG 2 is honderd keer MAKKELIJKER dan NG1. man dat was peanuts vergeleken met die 10 eindbazen op het eind van NG (het rageslijm zit nog steeds vastgekoekt aan mijn tv)
@TT
SF is vast trots op je
Vind 40K wel tof ja, is ook erg dik om eens de actie van dichtbij mee te maken! (al moet ik zeggen: 40K Kill Team, die XBLA game, was écht fucking slecht)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:47 schreef Mday het volgende:
[..]
ja, inderdaad. Ik vind het wel ge-wel-dig om een keer third person als SM rond te lopen in plaats van altijd RTS. want ik is fan en ik doe tekeningetjes maken met space marines
[ afbeelding ]
fruitje kun je even uitleggen wat voor sjit je gaat maken nu?quote:
vond het vooral tof dat als je rondloopt je ook echt de 1000+ kilo moordmachine kan horen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vind 40K wel tof ja, is ook erg dik om eens de actie van dichtbij mee te maken! (al moet ik zeggen: 40K Kill Team, die XBLA game, was écht fucking slecht)
Ninja Gaiden is gewoon een gaylord spel, kutgameheb bijna m'n oude Xbox geraged, ben blij dat ik m niet gekocht had!
is dat diezelfde game waarbij je in het midden van een gevecht de kamer verlaat omdat een aanvalsknop dezelfde is als de deur open doen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
ik faalde met ninja gaiden, ik zat ergens op de helft vast en had er echt geen zin meer in
Check, en DMC n00b, en euh... Soul Calibur, Mortal Kombat, Street Fighter, Tekken n00b... en eigenlijk ook wel een beetje een CoD, Battlefield en willekeurige andere shooter n00b...quote:
Ik ben nergens goed in, NOOB 4 Lifequote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:58 schreef Mday het volgende:
WAT EEN NG NOOBS HIER
niemand hier om mijn giga e-peen te waarderen als ze niet weten wat ik doorstaan heb!?
Hoiquote:
TEKKENquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Check, en DMC n00b, en euh... Soul Calibur, Mortal Kombat, Street Fighter, Tekken n00b... en eigenlijk ook wel een beetje een CoD, Battlefield en willekeurige andere shooter n00b...
Jammer meissie.. Jammer..quote:
oh ja, hint: we praten hier niet over games.quote:
ik praat ook vaak over games meneertje!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef Mday het volgende:
[..]
oh ja, hint: we praten hier niet over games.
hey, sinds ik er ben doen we dat steeds vaker trouwens
FEAUTEAUXquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb tieten ik mag alles leuk vinden wati k wil
Natuurlijk mag je leuk vinden wat je wilt. Betekend nog niet dat het zo isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Daarom dat het steeds minder gaat hierquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef Mday het volgende:
[..]
oh ja, hint: we praten hier niet over games.
hey, sinds ik er ben doen we dat steeds vaker trouwens
tekken op de PS1 was echtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je leuk vinden wat je wilt. Betekend nog niet dat het zo is
Ik wilde eerst zeggen. IK OOK!.. Maar daar ben ik heul niet blij meequote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen. IK OOK!.. Maar daar ben ik heul niet blij mee
zolang je maar geen grotere cupmaat als mij hebtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef Poit het volgende:
[..]
De eerste delen waren inderdaadquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef Poit het volgende:
[..]
OMFGquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef Mday het volgende:
[..]
over tetten gesproken!
Neptiet ontploft tijdens paintball
Old school tekken was wel ok maar serieus.. Heb je de laatste Tekken wel eens gespeeld?? Ik snap wel waarom m'n PS3 er mee kapte..quote:
Direct hitquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef Mday het volgende:
[..]
over tetten gesproken!
Neptiet ontploft tijdens paintball
die laatste tekken had ik op de xbox360 en was om te huilenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Old school tekken was wel ok maar serieus.. Heb je de laatste Tekken wel eens gespeeld?? Ik snap wel waarom m'n PS3 er mee kapte..
Wat een pure kotsgame is dat zeg..
Pas geleden nog deel 3 gespeeld op de ps3 (ps1 disc erin gedaan)quote:
FEAUTEAUXquote:
quote:
Vind m grafisch toch wel beduidend scherper en overzichtelijker overkomenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Space Marine is wel makkelijker op de PC ja, weinig grafische verbeteringen wel afgezien van wat betere SSAO...
Ik las de OP:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoi
Lees de OP voor verdere details
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |