Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Stel je voor: Thijs. Blikje lippenbalsem. Drie minuten.quote:
toch geen rosebud salve hehquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stel je voor: Thijs. Blikje lippenbalsem. Drie minuten.
Hij was roze, daar heb ik een foto van gemaakt en deze op Twitter en hier) gezet, en nu word ik gevolgd door lippenbalsem
RAWRRRR!quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
toch geen rosebud salve heh
[..]
RAWRRRR!
wat istquote:
Vaseline rosequote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
toch geen rosebud salve heh
[..]
RAWRRRR!
roze thijs dusquote:
ik rawr heel vaak thuisquote:
Yepquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
roze thijs dus
[..]
ik rawr heel vaak thuis
whehehehequote:
Ik ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:12 schreef Solique het volgende:
Heb het wel gehad voor vandaag, net zoals al mijn collega's
ik ook, maar moet nog veel doen vandaagquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:12 schreef Solique het volgende:
Heb het wel gehad voor vandaag, net zoals al mijn collega's
Zijn vandaag met 3 mensen terwijl wij normaal met 10 mensen zitten en wij hebben al niets te doen vandaag.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar moet nog veel doen vandaag
helaas ben ik daarvoor afhankelijk van anderen, en die zijn afwezig
Beterschapquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:19 schreef JoeBravo het volgende:
toch maar ziek gemeld en naar huis gegaan. iedereen met alleen een t-shirt op de fiets zien zitten en zelf binnen een trui aantrekken is wel een teken dat er iets niet klopt lijkt me
dat is niet goed, neequote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:19 schreef JoeBravo het volgende:
toch maar ziek gemeld en naar huis gegaan. iedereen met alleen een t-shirt op de fiets zien zitten en zelf binnen een trui aantrekken is wel een teken dat er iets niet klopt lijkt me
Kun je die zon dit keer hierheen sturen dan? Ik ben die aanhoudende regenvloed nu wel zatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is niet goed, nee![]()
* suikertaartje stuurt een bergje beterschap die kant op (werkte vorige keer ook met de zon)
Ik geniet er anders fijn vanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je die zon dit keer hierheen sturen dan? Ik ben die aanhoudende regenvloed nu wel zat.
Ik heb het over de zonquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan mag jij de regen hebben, als je er toch van geniet.
Ja hoor, ga lekker op een dag dat ik wel werkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer even in de sportschool geweest. Nu op weg naar Deventer
al brieven de deur uit gedaan??quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja hoor, ga lekker op een dag dat ik wel werk![]()
En dat zijn er maar weinig, hè?
Ik maak zelf wel uit wanneer ik gaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja hoor, ga lekker op een dag dat ik wel werk![]()
En dat zijn er maar weinig, hè?
brieven...hoe hopeloos ouderwetsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
al brieven de deur uit gedaan??![]()
Niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit wanneer ik gatrouwens ik ga vandaag met ouders, terwijl men bezig is. We gaan natuurlijk niet klassikaal in de weg lopen
ik zag je meerwerklijstjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit wanneer ik gatrouwens ik ga vandaag met ouders, terwijl men bezig is. We gaan natuurlijk niet klassikaal in de weg lopen
gefeliciteerd!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:10 schreef sararaats het volgende:
hoi iedereen. ik krijg vandaag een nieuw coupke !
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:18 schreef Yuki het volgende:
Stromende regen hier
Mag dat even ophouden als ik naar het station loop?
Ooooooooooooohoooooooooooooooo, oooooohoooooooooooooooooquote:
quote:
toch wel in laura jansen uitvoering he?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ooooooooooooohoooooooooooooooo, oooooohooooooooooooooooo
oh, ghihi, ik deed een ander liedje dan vraariquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
toch wel in laura jansen uitvoering he?
Ja, waarom niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Op mn werk?En zo te zien zijn er meer mensen die radio 2 aan hebben staan?
welke deed jij?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ghihi, ik deed een ander liedje dan vraari
Koffie!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:24 schreef douche-eendje het volgende:
ST; niet zo handig om hier te slapen. Met je hoofd tegen een microscoop slaapt niet fijn. Ga zo nog maar een bak koffie scoren.
Ja, een leegstaand kantoorpand kraken, zo kan ik het ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zag je meerwerklijstje
beetje matig hoor fles, ik HAD 8 dubbele rj45 aansluitingen in de huiskamer en 1 dubbele op elke slaapkamer en een 32 poorts patchpaneel in de meterkast
dat is ook een ideequote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, een leegstaand kantoorpand kraken, zo kan ik het ook![]()
Laten aanleggenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Had je dat zelf laten aanleggen? En waarom in godsnaam?
zelf aangelegdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Had je dat zelf laten aanleggen? En waarom in godsnaam?
Jij kent wok duidelijk nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh met van die pauper kabelgoten langs de muur ja? Ik laat de leidingen in het beton boren
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh met van die pauper kabelgoten langs de muur ja? Ik laat de leidingen in het beton boren
quote:
alles in de muurquote:
Dat is vet coolquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:55 schreef Yuki het volgende:
Er zit iemand in de trein te bellen met z'n telefoon op speaker. Zou hij zo doof zijn of gewoon irritant?
beidenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:55 schreef Yuki het volgende:
Er zit iemand in de trein te bellen met z'n telefoon op speaker. Zou hij zo doof zijn of gewoon irritant?
* Barreltje ook..quote:
asociaalquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:55 schreef Yuki het volgende:
Nee, dat zal niet neequote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[me=Barreltje]ook..
[/me]
maar dat is vast niet hetzelfde als waar jij last van hebt
HEH WAT?! HET IS ZO RUMOERIG IN DE TREIN IK VERSTA JE NIET?!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:57 schreef Yuki het volgende:
Oh, nu kan hij ineens wel 'normaal' bellen
Coupe is doodstilquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
HEH WAT?! HET IS ZO RUMOERIG IN DE TREIN IK VERSTA JE NIET?!
aso's![]()
ook zo asociaal.. bellen in de stilte coupe..quote:
fles, kijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed. Ik ben bijna aangekomen op het locus delicti. Eens zien wat ze ervan gemaakt hebben
Heb ik ook wel eens gevraagd, maar dat werd niet echt super ontvangenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ook zo asociaal.. bellen in de stilte coupe..
overigens zeg ik er wel wat van als mensen te veel herrie maken in de trein.. op terug weg van HHW toen, een stel polen die echt enorm herrie maakten.. heb ze toch even vriendelijk gevraagd of het iets zachter kan , want er zitten nog meer mensen in de trein..
toen werd het wel wat rustiger.. en kon ik eindelijk mijn boek lezen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, daar gaan mijn orchideekoopplannen...
* suikertaartje loopt even naar buiten om adem te halen
Heh wat? waarom?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
Het HOEFT de orchidee niet te zijn hè?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ja..ik snap er ook niets van, want vorige week had ik echt nergens last van...quote:
Zie bovenquote:
Het valt wel een beetje op dat het beter ging toen ik die vlak bij me weg had gezet, en ik toen ik net naast een andere zat meteen weer heel benauwd werd..verder is het de hele ochtend goed gegaanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het HOEFT de orchidee niet te zijn hè?
Ik heb laatst toen een stel pubers hiphopherrie heel hard aan hadden staan, zelf mn mobiel op speaker gezet met een prachtig jazz-harpstuk van Lavinia Meijer. De reacties van de andere reizigers, geniaalquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
overigens zeg ik er wel wat van als mensen te veel herrie maken in de trein.. op terug weg van HHW toen, een stel polen die echt enorm herrie maakten.. heb ze toch even vriendelijk gevraagd of het iets zachter kan , want er zitten nog meer mensen in de trein..
hoeft nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het HOEFT de orchidee niet te zijn hè?
misschien zijn ze nu stuifmeel lozend of zo...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..ik snap er ook niets van, want vorige week had ik echt nergens last van...
sowieso mensen die bellen op speaker om muziek op de speaker hebben (meestal negermuziek) zijn asociaal.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ze moeten hun stuifmeel bij zich houden, verdoriequote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoeft niet
[..]
misschien zijn ze nu stuifmeel lozend of zo...
heerlijk het OVquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:06 schreef Yuki het volgende:
Oh men
Is de ene klaar met bellen, begint de ander. En ze hebben beiden een nogal doordringende stem
Das wel opvallend ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het valt wel een beetje op dat het beter ging toen ik die vlak bij me weg had gezet, en ik toen ik net naast een andere zat meteen weer heel benauwd werd..verder is het de hele ochtend goed gegaan
Geniaalquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heerlijk het OV
misschien moet je ook even bellen met heel harde stem
en de ander blijven aankijken zo van irritant he?
Heb je al een afspraak staan bij de dokter?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze moeten hun stuifmeel bij zich houden, verdorie![]()
Ik zou echt niet weten wat, voor de rest is alles gewoon zoals het altijd al is..er staan dus nu alleen 4 van die dingen om me heen...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Das wel opvallend ja.
Ik zeg ook niet dat het de orchidee niet is, maar er kan natuurlijk ook iets anders zijn dat irriteert.
En dan zou je wel orchideeën in huis kunnen halen
Volgende week krijgen we weer andere bloemenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je al een afspraak staan bij de dokter?
Meestal is het bloedprikken en dan kunnen ze controleren op allergie.
Vaak is zo'n allergie niet bij maar 1 type plant of bloem, maar meerdere.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten wat, voor de rest is alles gewoon zoals het altijd al is..er staan dus nu alleen 4 van die dingen om me heen...
Ach, Thijs zou ze toch gaan plukken, want mooie bloemen
Yuki, ik heb je sleutel niet in je brievenbus gedaan... ik wist je huisnummer nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vaak is zo'n allergie niet bij maar 1 type plant of bloem, maar meerdere.
Oh, dan is het misschien maar beter
Okequote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgende week krijgen we weer andere bloemen![]()
En ik ben allergisch voor ratten en honden![]()
Neh, ik hoef het niet per se te weten, het is nu alleen even niet zo grappig
Misschien is dit dan gewoon de eerste die ik tegenkomquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vaak is zo'n allergie niet bij maar 1 type plant of bloem, maar meerdere.
Oh, dan is het misschien maar beter
leliesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien is dit dan gewoon de eerste die ik tegenkom![]()
Lelies heb ik bijvoorbeeld helemaal geen last van, al krijg ik het stuifmeel in mijn smoel (dat kreeg ik laatst namelijk)
Lolquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Yuki, ik heb je sleutel niet in je brievenbus gedaan... ik wist je huisnummer niet
je hebt het druk??quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:18 schreef MaleDuck het volgende:
zo, ook eindelijk weer even op mn plek...
OR werk... en moest vanmorgen naar de tandarts dus had vandaag al een half uurtje op mn plek gezeten...quote:
Ja zo ver kwam ik, maar ik twijfelde over A B of Cquote:
zit je in de ondernemingsraad?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
OR werk... en moest vanmorgen naar de tandarts dus had vandaag al een half uurtje op mn plek gezeten...
Zonder toevoegingquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja zo ver kwam ik, maar ik twijfelde over A B of CEn overal stonden initialen bij, alleen geen initialen die van jou konden zijn
Cavia heeft trouwens voer, water en wortels dus je kan rustig aan doen
Als voorzitter van de Nederlandsche Vereniging van Arrogante Haantjes kan ik u vertellen dat wij dit gedrag niet goedkeuren. Wij verzoeken u dan ook een rectificatie te plaatsen ten aanzien van uw smadelijke bericht waarin u deze wegcrimineel vergelijkt met ons nobele soort. Graag gedaanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:19 schreef Barreltje het volgende:
pff..
haantjes gedrag
http://www.nu.nl/binnenla(...)manoeuvre-vrouw.html
die sleutel komt hem wel van pasquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zonder toevoeging
Het is 12, 12A en 12B
Onderste brievenbus
Maar geeft niet, die sleutel komt wel
En dank je!
Jep, daarom is dit ook mn eerste en laatste zittingsperiode, aan het einde van het jaar ben ik eruitquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zit je in de ondernemingsraad?
ehm.. laat maar.
ik weet het alweerdat zit je
hebben we al eens overgehad en de gevolgenen daarvan op je doorgroeien in het bedrijf
Ik heb nooit meer dan 1 feestje per adres, en de rommel van de vrijdagavondparty die we daar hebben gehad is al opgeruimd. Sleutel is niet meer nodig dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die sleutel komt hem wel van pas![]()
OR betekent wel een aantal jaren ontslagbescherming toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, daarom is dit ook mn eerste en laatste zittingsperiode, aan het einde van het jaar ben ik eruit
Geen idee, maar als ze echt willen, krijgen ze je toch wel weg...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
OR betekent wel een aantal jaren ontslagbescherming toch?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die sleutel komt hem wel van pas![]()
oh, dat doen ze wel vakerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, hopla, als ik niet had opgelet had het gastouderbureau zo nog even wat extra geld afgeschreven
hmm altijd goedquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, dinsdag etentje op kosten van de baas
nee, mijn zus heeft 2 kinderen en mn moeder is de gastouder, dus ik krijg af en toe wel eens wat mee van de top organisatie aldaarquote:
Natte broek, natte jas, nat haarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
? het zou toch 20 graden worden?
het was een grapje hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, mijn zus heeft 2 kinderen en mn moeder is de gastouder, dus ik krijg af en toe wel eens wat mee van de top organisatie aldaar
als wokkin straks gastouder is dan mag dat best van mijquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was een grapje hoor![]()
maar dat snap ik dan, gaat inderdaad echt heerlijk soms
quote:Meer verdienen - Gratis inschrijving
Wanneer u kinderen opvangt via 4Kids ontvangt u een goede vergoeding per kind per uur. De vergoeding die 4Kids adviseert is minimaal 4,30 euro per kind per uur. De vergoeding kan zo hoog liggen, omdat de ouder een groot deel van de opvangkosten terug kan krijgen van de Belastingdienst. Zo blijft het ook voor hen erg voordelig en betaalbaar.
Bovendien is inschrijving bij 4Kids voor u geheel kosteloos. Ook de bemiddeling is geheel gratis. Zo haalt u het maximale uit uw werk!
Per kind. Dat tikt wel aan als je er 4 neemtquote:
wel thuis wokquote:
4 is veel hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Per kind. Dat tikt wel aan als je er 4 neemtEn daarnaast, reclame maken met hoge verdiensten
Niet helemaal waar het om zou moeten gaan toch
ohee, daar zit de mijne bijquote:
Ben je dan niet bang dat het zo iemand meer om het geld dan de kinderen gaat? Of mag je eerst kennismaken en uitkiezen ofzo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ohee, daar zit de mijne bij![]()
en dan nog 1,50 eet- en drinkvergoeding per kind per dag
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ohee, daar zit de mijne bij![]()
en dan nog 1,50 eet- en drinkvergoeding per kind per dag
Wel thuisquote:
Hoezo niet dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]![]()
ik hoef geen allimentatie meer te betalen dus
Wokkin had geen werk?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wokkin gaat gastouder worden omdat ik weg ben
Dat laatstequote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ben je dan niet bang dat het zo iemand meer om het geld dan de kinderen gaat? Of mag je eerst kennismaken en uitkiezen ofzo?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat laatste![]()
En als je zoon elke keer dat je gaat werken vraagt of hij naar haar mag, dan doet ze iets heel goed
gfquote:
suikertjequote:
solquote:
trevquote:
kloptquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
Pfff... ik heb geen zin meer... en heb net een banaan op...![]()
even twee weetjes waar jullie niks aan hebben
tja, ik denk ik zeg het er even bijquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. De keuken was gearriveerd maar nog niet geplaatst. Morgen weer hierheen dus. Wie gaat er mee?(max 2 pers.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ik moet werkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. De keuken was gearriveerd maar nog niet geplaatst. Morgen weer hierheen dus. Wie gaat er mee?(max 2 pers.)
koffie? Ik ga halen namelijk...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:33 schreef pgrferrari het volgende:
Ik leef nog* pgrferrari schrikt wakker
jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
koffie? Ik ga halen namelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat ik nou toch gedaan heb... we hebben hier een mooie Jura staan met goede espresso...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Wat ik nou toch gedaan heb... we hebben hier een mooie Jura staan met goede espresso...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Goed bezigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:53 schreef Barreltje het volgende:
![]()
![]()
poging 76.294.087.521.308 mbt het afstel ehm.. uitstel project
Wat ik nou toch gedaan heb... we hebben hier een mooie Jura staan met goede espresso...Je bent ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
je BENT in den haag??quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik ben net weer zover dat ik naar Den Haag toe ben gereden
Ik denk het jaquote:
Dat ook. Voel je mijn aanwezigheid niet dan? Of vielen die donkere wolken boven de stad niet op?quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:53 schreef Barreltje het volgende:
![]()
![]()
poging 76.294.087.521.308 mbt het afstel ehm.. uitstel project
Ik moest vandaag ook even bellen naar een leverancier. Kwam ook in zo'n irritant stem-keuze-menu terecht. Moest natuurlijk eerst alles afluisteren voordat ik wist dat ik overig moest hebben. Maar daarna gelukkig snel geholpen..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:46 schreef DaMart het volgende:
Best handig zo'n keuzemenu van de Belastingdienst. Mijn vraag paste bij vrijwel alle opties, dus koos ik maar voor 'overig'. Vervolgens werd ik zo vaak doorverbonden dat ik alsnog alle keuze-opties heb gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nope.. spoed klusjes tussen doorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is die nog niet klaar?
succes dan...
maar ik ga lekker naar huis lopen
quote:
welk land zit JIJ dan??quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:25 schreef crv het volgende:
heb verdorie gewoon geen tijd om te leven![]()
en dan moet je ook nog werken met die hitte![]()
gefeli danquote:
Even je konijn knuffelen dan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel ST is vrij dus ....quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even je konijn knuffelen dan!Als ik thuis benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat andere kan volgend jaar pas
![]()
quote:
quote:
quote:
hoezo heb je een neukverbod opgekregenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als ik thuis benEn dat andere kan volgend jaar pas
Wootquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:39 schreef crv het volgende:
[..]
hoezo heb je een neukverbod opgekregen
tja wat wil je nouquote:
Alleen eventjes knuffelen mag nu toch ook wel?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als ik thuis benEn dat andere kan volgend jaar pas
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen eventjes knuffelen mag nu toch ook wel?
jij zegt dat je Knijn pas volgend jaar kan nemen toch of begrijp ik je verkeerd?quote:
Mart had het over knuffelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef crv het volgende:
[..]
jij zegt dat je Knijn pas volgend jaar kan nemen toch of begrijp ik je verkeerd?
betaald of niet ?quote:
presentquote:
ik ben thuisquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:58 schreef Barreltje het volgende:
http://www.nu.nl/man/2597050/de-baard-terug.html
crap
hoorde ik dat dus...............quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:06 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb me net ingeschreven voor gitaarlessen
ik heb heel nog geen gitaar gekocht koekwaus!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoorde ik dat dus...............
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
fles, kijk
moest nog afgemonteerd worden in de muur
[ afbeelding ]
hap hap hapquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb heel nog geen gitaar gekocht koekwaus!
Tof!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Vetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Die van Winnie de Poeh of het konijntje?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
HoiMag ik een knuffel van je?
Van jouquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die van Winnie de Poeh of het konijntje?
akoestischquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vet
Wil je akoestisch of elektrisch gaan spelen?
Tofquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
akoestischen daarna zanglessen en mezelf begeleiden
Bosquote:
quote:
Breng je dan ook een cover uit van Little Drummergirlboyquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
akoestischen daarna zanglessen en mezelf begeleiden
ze bestaan allebeiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Breng je dan ook een cover uit van Little Drummergirlboy
Een OT'er met 4 posts en een pimp-abo, dit moet ik quotenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:04 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik heb lekkere koffie gevonden
Douwe Egberts "black". Level 7 qua sterkte. Maximaal dus.
Afwisseling bij koffie vind ik prettig. Altijd dezelfde koffie vind ik niet meer lekker.
Okee. Ik heb een cd van Stevie Ann die vind ik ook mooi. (in 2 betekenissen)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze bestaan allebeialicia keys heeft ooit een littledrummergirl uitgebracht
![]()
ik wil gewoon kleine liedjes gaan spelen denk, ala acda en de munnik ofzo
Ik kom hier al langer dan vandaagquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een OT'er met 4 posts en een pimp-abo, dit moet ik quoten
oeh en selah suequote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Ik heb een cd van Stevie Ann die vind ik ook mooi. (in 2 betekenissen)
Selah sue zegt me niks.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oeh en selah sue
al was ze live op lowlands best rukwas ineens een band bij.. Was jammer
quote:
Plaatje kaput?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het was eigenlijk een paginavullertje![]()
Want kiektanMijn pimphuis
![]()
[ afbeelding ]
Nice Flesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het was eigenlijk een paginavullertje![]()
Want kiektanMijn pimphuis
![]()
[ afbeelding ]
Hij wil geen Samson taferelen..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:22 schreef Joysa het volgende:
Ga je serieus zo'n flitslichtbel krijgen fles?
Ja. Ben slechthorendquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:22 schreef Joysa het volgende:
Ga je serieus zo'n flitslichtbel krijgen fles?
IK MOEST KLOPPEN WANT DE BEL DOET HET NIIIIIIIIIIIIIIETquote:
Ik moest kloppen want je hoorde de bel weer eens niet..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
IK MOEST KLOPPEN WANT DE BEL DOET HET NIIIIIIIIIIIIIIET
Kun je dan die dingen vergoeden bij de zorgverzekeraar?quote:
Ik heb geen idee hoe het eruit komt te zien eigenlijkquote:
Daar heb ik nou nog nooit bij nagedachtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:26 schreef Bos81 het volgende:
Kun je dan die dingen vergoeden bij de zorgverzekeraar?
Ik ken het alleen als wit flitslicht, en dat mis je echt nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het eruit komt te zien eigenlijkGewoon eoa blauwe politielamp uit de Hagistaanse Boerenoorlog met bijbehorend luchtalarm lijkt me wel wat
[..]
Daar heb ik nou nog nooit bij nagedachtKan het allicht proberen natuurlijk.
Daar kan heul makkelijk een blauw plestikkie tegenaan gewokt worden natuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ken het alleen als wit flitslicht, en dat mis je echt niet
Jaaaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kan heul makkelijk een blauw plestikkie tegenaan gewokt worden natuurlijk
Je kan het inderdaad proberen. Een rolstoellift of een aangepaste fiets voor een minder valide kan ook door de verzekering gedekt worden, dus waarom niet iets ter bescherming verbetering voor iemand met hoorproblemen, zou ik dan zeggen..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het eruit komt te zien eigenlijkGewoon eoa blauwe politielamp uit de Hagistaanse Boerenoorlog met bijbehorend luchtalarm lijkt me wel wat
[..]
Daar heb ik nou nog nooit bij nagedachtKan het allicht proberen natuurlijk.
quote:
Ik ookquote:
pgrquote:
Oeh die wil ik lezenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef Bos81 het volgende:
Wat vind jij van de boeken die je hebt gelezen?![]()
(vooral voor de vrouwelijk leesfreaks)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:46 schreef Muck het volgende:
Er is duidelijk voetbal op tvCupcake?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:46 schreef Muck het volgende:
Er is duidelijk voetbal op tvSinds een minuutje jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jahquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds een minuutje ja
Mooi excuusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ja, ik ruik nu als een doos bonbons en de poezen kijken bang naar mequote:
Je hebt een piemel, je snapt het niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
beetje zwarte bagger op je smoel smeren![]()
LEKKUR!
Ik kijk ook altijd angstig als ik in Haarlem in de buurt van de Lushwinkel komquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ik ruik nu als een doos bonbons en de poezen kijken bang naar me
Ga je een keertje met mij Lushen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd angstig als ik in Haarlem in de buurt van de Lushwinkel kom.
Daar moet je naar binnenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd angstig als ik in Haarlem in de buurt van de Lushwinkel kom.
Neequote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Je hebt een piemel, je snapt het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |