Altijd weer die hokjes politiekquote:
ik ben tekenaar, dus ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je d ehele dag naar een scherm staren want dan zuigt hoofdpijn natuurlijk wel neten in hel ?
ooh je gaat 1 week kant klossen en wc rol houders punnikenquote:
de middag was leukerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zullen we dan maar even terug spoelen naar zaterdag ochtend?
aah koel ende tof, wat teken je zoalquote:
marktplaatsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:22 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zoek een tweedehands boek.
Weet iemand behalve MP en bol.com nog een andere website voor 2e hands boeken?
ik heb nog wel een 2de hands boek hier liggenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:22 schreef pgrferrari het volgende:
de slegte?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:22 schreef pgrferrari het volgende:
Neequote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh je gaat 1 week kant klossen en wc rol houders punniken
maar dat is toch vet koel en tofquote:
als iemand bij slegte een mooi boek over haaien tegnkomt, please let me know, me wantsquote:
quote:
kee!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
als iemand bij slegte een mooi boek over haaien tegnkomt, please let me know, me wants
Martinairquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
Misschien moet ik met dit sombere weer maar meedoen met die actie van Martinair en proberen die gratis vliegtickets naar de zon... wie wil er mee?.
Hij is niet gek, hij is een vliegtuig!quote:
Het is Mega Marti!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is niet gek, hij is een vliegtuig!
Daar heb ik wel eens mee gevlogen toen ik nog klein was en me liet dwingen om een vliegtuig in te gaanquote:
ergens anders mag ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kee!
alleen als ik er daar eentje tegenkom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |