Alleen op vakantie gaan is alleen niet zo leukquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook ik wordt zwaar depri van dit rot weer nu
[..]
gel di sniet zo belangrijk, vrij zijn en dan dit weer hebben is gewoon zwaar poep met pis
dat doe ik al hoor maar ik wil gewoon als het mag hoor, iets meer zon en warmte dat is nml goed voro mijn gezondheidquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ja, je kan ook er wat leuks van gaan maken, want als je wil kan je altijd alles af blijven zeiken...
Ja dat eerste dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alleen op vakantie gaan is alleen niet zo leuk
En geld he... Want dat moet je wel hebben
het gaat mij meer om 6 dagen gegarandeerd heerlijk weer dan lekekr inets doen, daarvoor is 6 dagen toch perfedtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je van zonnen en niks doen houdt; is het ideaal
Ik vond er niks aan... Weinig te beleven. Excursies die reteduur waren.. Snorkelen waar het rif van kapot gemaakt is door russen en mensen die je vooral niet mag aankijken
Straks lekker naar DuitslandEn dan... Disneyyyyyyyyy (ja dit blijf ik herhalen tot we weg gaan
)
![]()
ja er zijn mensen die het serieus tof vinden, ik kan me er ook weinig bij voorstellen maar bv zon georganiseerde reis met trips en excursies met een vaste groep dan kan het wel leuk zijn maar 1 schreeuwend duur en 2 mensenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
werkse trevsterquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:57 schreef Trevland het volgende:
Ik ga zo weer aan het werk
Bis Later Lui![]()
wtfquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
werkse trevster![]()
wat bezielt deze man![]()
http://www.schreeuwomleven.nl/index.php?paginaID=64
het zou jouw kind zijn die is omgekomen en dat lees je zoiets, walgelijkquote:
omdat je met hoofdpijn en en een dichte neus best kan werkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:02 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
Verkoudheid is back with a vengeance en hij was niet eens echt weg. En hoofdpijn waar een dubbele patacetamol niet tegen helpt
Eeehm, waarom ben ik eigenlijk nog op m'n werk?
mijn idee, maar in de praktijk komt er weinig van terecht, moet ik constateren. Straks maar even met m'n leidinggevende overleggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat je met hoofdpijn en en een dichte neus best kan werken![]()
en ziek thuis zitten ook gewoon zuigt![]()
*geeft thee en antigrippine aanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:02 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
Verkoudheid is back with a vengeance en hij was niet eens echt weg. En hoofdpijn waar een dubbele patacetamol niet tegen helpt
Eeehm, waarom ben ik eigenlijk nog op m'n werk?
moet je d ehele dag naar een scherm staren want dan zuigt hoofdpijn natuurlijk wel neten in hel ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn idee, maar in de praktijk komt er weinig van terecht, moet ik constateren. Straks maar even met m'n leidinggevende overleggen.
zullen we dan maar even terug spoelen naar zaterdag ochtend?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn idee, maar in de praktijk komt er weinig van terecht, moet ik constateren. Straks maar even met m'n leidinggevende overleggen.
is dat die wacko die vanmorgen bij giel op de radio was?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
werkse trevster![]()
ik vind het naast van de inhoud ook erg slecht geschreven..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
werkse trevster![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
ik zie mogelijkhedenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:53 schreef Solique het volgende:
Ik ga maar eens in september 2 weken vakantie in plannen.
Alleen even bedenken waar heen te gaan.
Geen zin om weer uiteindelijk alleen over te blijven omdat vrienden met werk zitten, geen geld, geen zin, etc.
sol kan vast nog wel schuivenquote:
geen idee maar ik las het eergisteren ergens en idd dor 3fm ging ik ff zoekenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat die wacko die vanmorgen bij giel op de radio was?
die tikt niet helemaal zuiver.
soms vraag je je af waar mensen hun waan ideeen vandaan halen
ja heel onsamenhangend, geschreven om puur te kwetsen, nodeloosquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vind het naast van de inhoud ook erg slecht geschreven..
"wat zinnen op papier geknalt.
geen samenhang "
Niets staat nog vastquote:
dat wordt een sex vakantie dusquote:
Altijd weer die hokjes politiekquote:
ik ben tekenaar, dus ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je d ehele dag naar een scherm staren want dan zuigt hoofdpijn natuurlijk wel neten in hel ?
ooh je gaat 1 week kant klossen en wc rol houders punnikenquote:
de middag was leukerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zullen we dan maar even terug spoelen naar zaterdag ochtend?
aah koel ende tof, wat teken je zoalquote:
marktplaatsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:22 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zoek een tweedehands boek.
Weet iemand behalve MP en bol.com nog een andere website voor 2e hands boeken?
ik heb nog wel een 2de hands boek hier liggenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:22 schreef pgrferrari het volgende:
de slegte?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:22 schreef pgrferrari het volgende:
Neequote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh je gaat 1 week kant klossen en wc rol houders punniken
maar dat is toch vet koel en tofquote:
als iemand bij slegte een mooi boek over haaien tegnkomt, please let me know, me wantsquote:
quote:
kee!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
als iemand bij slegte een mooi boek over haaien tegnkomt, please let me know, me wants
Martinairquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
Misschien moet ik met dit sombere weer maar meedoen met die actie van Martinair en proberen die gratis vliegtickets naar de zon... wie wil er mee?.
Hij is niet gek, hij is een vliegtuig!quote:
Het is Mega Marti!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is niet gek, hij is een vliegtuig!
Daar heb ik wel eens mee gevlogen toen ik nog klein was en me liet dwingen om een vliegtuig in te gaanquote:
ergens anders mag ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kee!
alleen als ik er daar eentje tegenkom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |