DEquote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:44 schreef douche-eendje het volgende:
GoedemorgenOntbijt zit erin, zo te horen is huisgenoot klaar met douchen dus kan ik nu eindelijk.
Dat is het ook, douche delen met 4 huisgenoten, wc gelukkig maar met 2. Hoop volgend jaar eens te kunnen verhuizenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
DE![]()
dat lijkt me zo irritant, een douche delen
mja, volgend jaar moet ik ook weer verhuizenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is het ook, douche delen met 4 huisgenoten, wc gelukkig maar met 2. Hoop volgend jaar eens te kunnen verhuizen
Gelukkig duurt volgend jaar nog evenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mja, volgend jaar moet ik ook weer verhuizen
wokquote:
het gaat hard genoegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig duurt volgend jaar nog even
gianniquote:
gianniquote:
DMquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:13 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik wilde mijn bed niet uit.
Als ik naar buiten kijk en de grijze lucht zie, dan vind ik het eigenlijk ook gewoon uitslaapweerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:14 schreef Solique het volgende:
[..]
DM
Dat klinkt bekend, ik had last van hetzelfde.
DMquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:13 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik wilde mijn bed niet uit.
STeetjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:24 schreef suikertaartje het volgende:
Sinds ik op mijn werk ben moet ik hoesten en niezen...ik denk dat ik een allergische reactie op mijn werk heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |