DEquote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:44 schreef douche-eendje het volgende:
GoedemorgenOntbijt zit erin, zo te horen is huisgenoot klaar met douchen dus kan ik nu eindelijk.
Dat is het ook, douche delen met 4 huisgenoten, wc gelukkig maar met 2. Hoop volgend jaar eens te kunnen verhuizenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
DE![]()
dat lijkt me zo irritant, een douche delen
mja, volgend jaar moet ik ook weer verhuizenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is het ook, douche delen met 4 huisgenoten, wc gelukkig maar met 2. Hoop volgend jaar eens te kunnen verhuizen
Gelukkig duurt volgend jaar nog evenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mja, volgend jaar moet ik ook weer verhuizen
wokquote:
het gaat hard genoegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig duurt volgend jaar nog even
gianniquote:
gianniquote:
DMquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:13 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik wilde mijn bed niet uit.
Als ik naar buiten kijk en de grijze lucht zie, dan vind ik het eigenlijk ook gewoon uitslaapweerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:14 schreef Solique het volgende:
[..]
DM
Dat klinkt bekend, ik had last van hetzelfde.
DMquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:13 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik wilde mijn bed niet uit.
STeetjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:24 schreef suikertaartje het volgende:
Sinds ik op mijn werk ben moet ik hoesten en niezen...ik denk dat ik een allergische reactie op mijn werk heb
Goede reden om je ziek te meldenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:24 schreef suikertaartje het volgende:
Sinds ik op mijn werk ben moet ik hoesten en niezen...ik denk dat ik een allergische reactie op mijn werk heb
Dat kan ook, geen airco. Dan zou het een allergische reactie kunnen zijnquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:24 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede reden om je ziek te melden.
Misschien van al die orchideeën die hier staan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat kan ook, geen airco. Dan zou het een allergische reactie kunnen zijnalleen waar van
orchideeën zou heel goed kunnenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien van al die orchideeën die hier staan?
Pienquote:
Dat zou heel goed kunnenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:42 schreef suikertaartje het volgende:
Misschien van al die orchideeën die hier staan?
quote:
quote:
Jeujquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
oeh oeh
![]()
ze willen me misschien terug bij ministerie van landbouw
relaxt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
oeh oeh
![]()
whut ?quote:
ohh! en waar is dat dan?? hier in den haag??quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
oeh oeh
![]()
zie bovenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh! en waar is dat dan?? hier in den haag??
Assen is idd wel fijn!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zie boven
vorige keer zat ik in den haag
dat is nu niet echt een optie
Klopt! Maar ik heb nu weer internet dus ben ik er weer vaker.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen Pien
Tijd niet gezien!
jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Assen is idd wel fijn!dan is zwolle iig nog een goede plek
zou je trouwens niet eens een "vaste"plek willen?? ipv het hele land door om te werken??
jamaar jamaar..wel verder weg van de wokjes danquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan in assen![]()
beter te rijden dan nu
nu op zoek naar een vaste plek dan??quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja
dat detacheren is even leuk maar steeds ergens anders en weer weg als je net je plek hebt gevonden wordt wel wat vervelend
daar merken de wokjes toch niks van??quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jamaar jamaar..wel verder weg van de wokjes dan![]()
maar jeuj
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |