Vaak is zo'n allergie niet bij maar 1 type plant of bloem, maar meerdere.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten wat, voor de rest is alles gewoon zoals het altijd al is..er staan dus nu alleen 4 van die dingen om me heen...
Ach, Thijs zou ze toch gaan plukken, want mooie bloemen
Yuki, ik heb je sleutel niet in je brievenbus gedaan... ik wist je huisnummer nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vaak is zo'n allergie niet bij maar 1 type plant of bloem, maar meerdere.
Oh, dan is het misschien maar beter
Okequote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgende week krijgen we weer andere bloemen![]()
En ik ben allergisch voor ratten en honden![]()
Neh, ik hoef het niet per se te weten, het is nu alleen even niet zo grappig
Misschien is dit dan gewoon de eerste die ik tegenkomquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vaak is zo'n allergie niet bij maar 1 type plant of bloem, maar meerdere.
Oh, dan is het misschien maar beter
leliesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien is dit dan gewoon de eerste die ik tegenkom![]()
Lelies heb ik bijvoorbeeld helemaal geen last van, al krijg ik het stuifmeel in mijn smoel (dat kreeg ik laatst namelijk)
Lolquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Yuki, ik heb je sleutel niet in je brievenbus gedaan... ik wist je huisnummer niet
je hebt het druk??quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:18 schreef MaleDuck het volgende:
zo, ook eindelijk weer even op mn plek...
OR werk... en moest vanmorgen naar de tandarts dus had vandaag al een half uurtje op mn plek gezeten...quote:
Ja zo ver kwam ik, maar ik twijfelde over A B of Cquote:
zit je in de ondernemingsraad?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
OR werk... en moest vanmorgen naar de tandarts dus had vandaag al een half uurtje op mn plek gezeten...
Zonder toevoegingquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja zo ver kwam ik, maar ik twijfelde over A B of CEn overal stonden initialen bij, alleen geen initialen die van jou konden zijn
Cavia heeft trouwens voer, water en wortels dus je kan rustig aan doen
Als voorzitter van de Nederlandsche Vereniging van Arrogante Haantjes kan ik u vertellen dat wij dit gedrag niet goedkeuren. Wij verzoeken u dan ook een rectificatie te plaatsen ten aanzien van uw smadelijke bericht waarin u deze wegcrimineel vergelijkt met ons nobele soort. Graag gedaanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:19 schreef Barreltje het volgende:
pff..
haantjes gedrag
http://www.nu.nl/binnenla(...)manoeuvre-vrouw.html
die sleutel komt hem wel van pasquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zonder toevoeging
Het is 12, 12A en 12B
Onderste brievenbus
Maar geeft niet, die sleutel komt wel
En dank je!
Jep, daarom is dit ook mn eerste en laatste zittingsperiode, aan het einde van het jaar ben ik eruitquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zit je in de ondernemingsraad?
ehm.. laat maar.
ik weet het alweerdat zit je
hebben we al eens overgehad en de gevolgenen daarvan op je doorgroeien in het bedrijf
Ik heb nooit meer dan 1 feestje per adres, en de rommel van de vrijdagavondparty die we daar hebben gehad is al opgeruimd. Sleutel is niet meer nodig dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die sleutel komt hem wel van pas![]()
OR betekent wel een aantal jaren ontslagbescherming toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, daarom is dit ook mn eerste en laatste zittingsperiode, aan het einde van het jaar ben ik eruit
Geen idee, maar als ze echt willen, krijgen ze je toch wel weg...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
OR betekent wel een aantal jaren ontslagbescherming toch?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die sleutel komt hem wel van pas![]()
oh, dat doen ze wel vakerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, hopla, als ik niet had opgelet had het gastouderbureau zo nog even wat extra geld afgeschreven
hmm altijd goedquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, dinsdag etentje op kosten van de baas
nee, mijn zus heeft 2 kinderen en mn moeder is de gastouder, dus ik krijg af en toe wel eens wat mee van de top organisatie aldaarquote:
Natte broek, natte jas, nat haarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
? het zou toch 20 graden worden?
het was een grapje hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, mijn zus heeft 2 kinderen en mn moeder is de gastouder, dus ik krijg af en toe wel eens wat mee van de top organisatie aldaar
als wokkin straks gastouder is dan mag dat best van mijquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was een grapje hoor![]()
maar dat snap ik dan, gaat inderdaad echt heerlijk soms
quote:Meer verdienen - Gratis inschrijving
Wanneer u kinderen opvangt via 4Kids ontvangt u een goede vergoeding per kind per uur. De vergoeding die 4Kids adviseert is minimaal 4,30 euro per kind per uur. De vergoeding kan zo hoog liggen, omdat de ouder een groot deel van de opvangkosten terug kan krijgen van de Belastingdienst. Zo blijft het ook voor hen erg voordelig en betaalbaar.
Bovendien is inschrijving bij 4Kids voor u geheel kosteloos. Ook de bemiddeling is geheel gratis. Zo haalt u het maximale uit uw werk!
Per kind. Dat tikt wel aan als je er 4 neemtquote:
wel thuis wokquote:
4 is veel hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Per kind. Dat tikt wel aan als je er 4 neemtEn daarnaast, reclame maken met hoge verdiensten
Niet helemaal waar het om zou moeten gaan toch
ohee, daar zit de mijne bijquote:
Ben je dan niet bang dat het zo iemand meer om het geld dan de kinderen gaat? Of mag je eerst kennismaken en uitkiezen ofzo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ohee, daar zit de mijne bij![]()
en dan nog 1,50 eet- en drinkvergoeding per kind per dag
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ohee, daar zit de mijne bij![]()
en dan nog 1,50 eet- en drinkvergoeding per kind per dag
Wel thuisquote:
Hoezo niet dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]![]()
ik hoef geen allimentatie meer te betalen dus
Wokkin had geen werk?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wokkin gaat gastouder worden omdat ik weg ben
Dat laatstequote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ben je dan niet bang dat het zo iemand meer om het geld dan de kinderen gaat? Of mag je eerst kennismaken en uitkiezen ofzo?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat laatste![]()
En als je zoon elke keer dat je gaat werken vraagt of hij naar haar mag, dan doet ze iets heel goed
gfquote:
suikertjequote:
solquote:
trevquote:
kloptquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
Pfff... ik heb geen zin meer... en heb net een banaan op...![]()
even twee weetjes waar jullie niks aan hebben
tja, ik denk ik zeg het er even bijquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. De keuken was gearriveerd maar nog niet geplaatst. Morgen weer hierheen dus. Wie gaat er mee?(max 2 pers.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ik moet werkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. De keuken was gearriveerd maar nog niet geplaatst. Morgen weer hierheen dus. Wie gaat er mee?(max 2 pers.)
koffie? Ik ga halen namelijk...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:33 schreef pgrferrari het volgende:
Ik leef nog* pgrferrari schrikt wakker
jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
koffie? Ik ga halen namelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat ik nou toch gedaan heb... we hebben hier een mooie Jura staan met goede espresso...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Wat ik nou toch gedaan heb... we hebben hier een mooie Jura staan met goede espresso...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Goed bezigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:53 schreef Barreltje het volgende:
![]()
![]()
poging 76.294.087.521.308 mbt het afstel ehm.. uitstel project
Wat ik nou toch gedaan heb... we hebben hier een mooie Jura staan met goede espresso...Je bent ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
je BENT in den haag??quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik ben net weer zover dat ik naar Den Haag toe ben gereden
Ik denk het jaquote:
Dat ook. Voel je mijn aanwezigheid niet dan? Of vielen die donkere wolken boven de stad niet op?quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:53 schreef Barreltje het volgende:
![]()
![]()
poging 76.294.087.521.308 mbt het afstel ehm.. uitstel project
Ik moest vandaag ook even bellen naar een leverancier. Kwam ook in zo'n irritant stem-keuze-menu terecht. Moest natuurlijk eerst alles afluisteren voordat ik wist dat ik overig moest hebben. Maar daarna gelukkig snel geholpen..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:46 schreef DaMart het volgende:
Best handig zo'n keuzemenu van de Belastingdienst. Mijn vraag paste bij vrijwel alle opties, dus koos ik maar voor 'overig'. Vervolgens werd ik zo vaak doorverbonden dat ik alsnog alle keuze-opties heb gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nope.. spoed klusjes tussen doorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is die nog niet klaar?
succes dan...
maar ik ga lekker naar huis lopen
quote:
welk land zit JIJ dan??quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:25 schreef crv het volgende:
heb verdorie gewoon geen tijd om te leven![]()
en dan moet je ook nog werken met die hitte![]()
gefeli danquote:
Even je konijn knuffelen dan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |