Flikker ns op naar HOMO SC.quote:
En niet kunnen slapen EN geen lapoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
TRAUMA VOOR DALANDO NU
arme jongen
ja hey ik was alleen maar beleefd hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:34 schreef Dalando het volgende:
aight nu zit mijn scherm weer vol DM's
ja weet ik toch komt wel goedquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja hey ik was alleen maar beleefd hoor
ja ik!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:35 schreef -tape- het volgende:
Iemand een xbox te koop?
-Geen zin om in 'vraag' een topic te maken-
jammer johquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:35 schreef Sjapoela het volgende:
Slaapverlamming, dat was hem. Wel wakker blijven he
[url][http://forum.fok.nl/topic/1644834[/url]
Slaapverlamming is echt creepy heb het ook best vaak gehadquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:35 schreef Sjapoela het volgende:
Slaapverlamming, dat was hem. Wel wakker blijven he
Top 10 bizarre slaapstoornissen
Hoiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Goedenavond, koene ridders en schone jonkvrouwen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Slaapverlamming is echt creepy heb het ook best vaak gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dalando! Baas!quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:40 schreef Sjapoela het volgende:
[..]Heb het echt vaak gehad, geen aanrader nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je wilt schreeuwen bewegen alles maar lukt niet net of iemand op je drukt heel hard
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik verveel me, even rukken dan maar. BRB!
Ja man, gewoon even Twitter van PB bekijken en hard lachen enzo, ja toch.quote:
Hoe gaat het kerel! Ook nog op op deze wonderschone dinsdagnachtquote:
Whehe, prima tijdsbesteding jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja man, gewoon even Twitter van PB bekijken en hard lachen enzo, ja toch.
BERENGEZELLIG HIER, HARHARHAR, SNAP JE UM, ZO VAN BEREN ENZO!!!1!quote:
ZOMG IK SNAP HEM GOEIEGOEIEquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
BERENGEZELLIG HIER, HARHARHAR, SNAP JE UM, ZO VAN BEREN ENZO!!!1!
Jaja, ik ben scherp als een zeisquote:
Jammer dat je er zo veel games bij hebt, ik hoef ze sowieso niet állemaal :x Ik zie al dat er geboden is op totaalpakket..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:37 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Gratis reclame, hoe fijn!
[TK] Xbox 360 + ca. 30 games
Omdat tijd niet stilstaat enzo man.quote:
zeker als je op je klok kijkt als je dingest.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat tijd niet stilstaat enzo man.
Bod is te ver onder de vraagprijs. In hoeveel ben je geïnteresseerd dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:45 schreef -tape- het volgende:
[..]
Jammer dat je er zo veel games bij hebt, ik hoef ze sowieso niet állemaal :x Ik zie al dat er geboden is op totaalpakket..
Was dat maar zo, somsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat tijd niet stilstaat enzo man.
Ik voel je man, ik voel je.quote:
Ik nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Jullie allemaal nog vakantie?
Of tja. Hebben jullie eigenlijk wel vakantie gehad?
3 weken gehad, gisteren weer begonnen, over 5 uurtjes weer verderquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik wel. verveel me de kkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:48 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:
Goed.quote:
laap zequote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:50 schreef HappyBob het volgende:
Klaar om te rusten. Slaap zacht lieve mensjes![]()
Eigenlijk zocht ik naar een slim versie of een pro, vanwege o.a. RRoD. Ik zou de xbox, schijf en een handjevol games voor 150 willen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:46 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Bod is te ver onder de vraagprijs. In hoeveel ben je geïnteresseerd dan?
Durf niet.quote:
Sorry.quote:
Neh, sorry maar anders raak ik de games niet kwijt.. Maar thx voor je bo0dquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:51 schreef -tape- het volgende:
[..]
Eigenlijk zocht ik naar een slim versie of een pro, vanwege o.a. RRoD. Ik zou de xbox, schijf en een handjevol games voor 150 willen.
Vandaag eerste schooldag gehad na 7 weken van vrijheid, afkicken geblazenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:49 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
3 weken gehad, gisteren weer begonnen, over 5 uurtjes weer verderJij?
Gelukkig maar.quote:
7 weken, de goeie ouwe tijd *snifquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vandaag eerste schooldag gehad na 7 weken van vrijheid, afkicken geblazen
Oh, ik ook dan. Slaap lekker.quote:
Was het lekker ?quote:
Op je pic?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja ik heb weer heerlijk gefapt
DMquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee op bloedmooie jongedames
Neequote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik ga slapen, ben moe aan het worden......![]()
Niet echt eigenlijk.quote:
Twitter.quote:
Hmm, klinkt niet verkeerd imo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk.
En normaal vind ik American Dad echt kut, maar net kwam er een stukje over het invriezen van tampons omdat dat lekker zou zijn in de zomer. Toen moest ik wel lachen.
Niks beters te doen hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:18 schreef Gridlok het volgende:
benny ouwe rukkert jij ook lekker doorbaggeren?
Benauwd ja? Gewoon alles uittrekken enzo, ja toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hmm, klinkt niet verkeerd imo.
Ik zou nu wel een bevroren onderbroek willen hebben, best benauwd hier.
Leren stoel met bezwete billetjes maakt een rot geluidquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Benauwd ja? Gewoon alles uittrekken enzo, ja toch.
Niet haten op mijn tweets.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gummibeertjes in onzedelijke posities leggen en dan opeten, ja toch.?
Leg een handdoek op je stoel, zacht voor de billetjes alles.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Leren stoel met bezwete billetjes maakt een rot geluid
Willekeurig.quote:
Worth giving a try, brbquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leg een handdoek op je stoel, zacht voor de billetjes alles.
toch ja?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Willekeurig.Ja, ben geen boek aan het schrijven toch.
Ik lees liever....quote:
Ken ik teveel die dat doen...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik lees liever....
-Ik moet zo poepen
-Ik ben nu op weg naar de wc om te poepen
-Ik ben nu aan het poepen
-@vriendin ja was gezellig. morgen weer party machen
-Ik ben nu klaar met poepen
-@mama kun je het wc-papier aangeven?
-@mama dankjewel
-Ik veeg nu mijn kont af
-Ik ga ff mijn handen wassen
-Ik was mijn handen.
-Hihi. het scherm van mij mobiel is vies door het handen wassen
-Nou, dat was me het dagje wel zeg.
Moet-ie dat in mn gezicht komen zeggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:28 schreef Gridlok het volgende:
god wil niet dat jij dat nootje verorbert.
Kan geregeld worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik lees liever....
-Ik moet zo poepen
-Ik ben nu op weg naar de wc om te poepen
-Ik ben nu aan het poepen
-@vriendin ja was gezellig. morgen weer party machen
-Ik ben nu klaar met poepen
-@mama kun je het wc-papier aangeven?
-@mama dankjewel
-Ik veeg nu mijn kont af
-Ik ga ff mijn handen wassen
-Ik was mijn handen.
-Hihi. het scherm van mij mobiel is vies door het handen wassen
-Nou, dat was me het dagje wel zeg.
Hij zei " lol kijk der gaan dan "quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:28 schreef Chloroform het volgende:
Hoe is het met je
[..]
Moet-ie dat in mn gezicht komen zeggen.
Hoe is het met je billetjes?
Zou een sociale wetgeving moeten komen dat sommige dingen niet te furrr gaan en dat je dan als vigilante mag spelen met een ZWEIHANDER.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
erger is dat mensen dat serieus doen...
Denkbeeldige vriendjes.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hij zei " lol kijk der gaan dan "
Billen zijn zacht.
Kan ook helemaal niet, want dan zou je liegen...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:29 schreef Chloroform het volgende:
Benny, toch niet, ga geen shit posten over dat ik moet poepen.
Om gezien te hebben wat ik heb gezien, zie wat ik zie.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denkbeeldige vriendjes.
Mooi.
Naast deze 6 volgers heb ik nog 1000 anonieme volgers die elke dag op mijn Twitter kijken in de hoop op een nieuwe tweet. Ik hou ze nog even een dag in spanning denk ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
NIet doen. Straks raak je alle 6 je volgers kwijt!
Ik zal ff happen op je woordgrapje...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:29 schreef Chloroform het volgende:
Benny, toch niet, ga geen shit posten over dat ik moet poepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 he! 5!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Naast deze 6 volgers heb ik nog 1000 anonieme volgers die elke dag op mijn Twitter kijken in de hoop op een nieuwe tweet. Ik hou ze nog even een dag in spanning denk ik.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zal ff happen op je woordgrapje...No pun in ten did I figga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben ik geen vrouw want ik poep wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan ook helemaal niet, want dan zou je liegen...
vrouwen poepen niet.
Deed ik ook ooit, toen ik em tripte op truffels.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ben ik geen vrouw want ik poep wel.
Roosjes poep ik. Mooie, roze roosjes.
Ze komen en ze gaan, hou het niet meer bij man, geen idee, 5 dan.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Deed ik ook ooit, toen ik em tripte op truffels.
Oh dat moet ik ook nog een keer proberen. Ooit wel een keer salvia-iets gehad, merkte geen reet man, wat is die shit?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Deed ik ook ooit, toen ik em tripte op truffels.
Jij merkt daar niets van?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh dat moet ik ook nog een keer proberen. Ooit wel een keer salvia-iets gehad, merkte geen reet man, wat is die shit?
Doe het man, doe het. Maak me de gelukkigste vrouw op aarde.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:34 schreef Gridlok het volgende:
Als ik de urge krijg om alles te delen als een totale faggot, word ik ook wel lid van twitter en je volger![]()
![]()
Nee, kan ook zijn omdat ik toen al aan het trippen was op 4 andere drugs man.quote:
Geen idee, heb nog nooit salvia gedaan. Truffels versterken je visie, alles word " Disney " iig zo ervaarde ik het.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh dat moet ik ook nog een keer proberen. Ooit wel een keer salvia-iets gehad, merkte geen reet man, wat is die shit?
Alles in 1 keer via pijpje/bong inademen, dan ga je wel voelenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Neen, zit nog steeds in de kast but thanksquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe het man, doe het. Maak me de gelukkigste vrouw op aarde.
Voor nu dan.
Hm, mja, nu geen zin meer in weet je.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:35 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Alles in 1 keer via pijpje/bong inademen, dan ga je wel voelen
Ik merkte dan weer niets van truffels, een half zakje op... Wel in een tijdsbestek van 2 uurquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog nooit salvia gedaan. Truffels versterken je visie, alles word " Disney " iig zo ervaarde ik het.
Ik kotste alles uit na een half uurtjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:37 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik merkte dan weer niets van truffels, een half zakje op... Wel in een tijdsbestek van 2 uur
Lijkt me trouwens wel freaky, heb je ineens die gekke vogel van Aladdin naast je zitten ofzo, koekjes voeren alles.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog nooit salvia gedaan. Truffels versterken je visie, alles word " Disney " iig zo ervaarde ik het.
Nee je hallucineert niet, alles word gewoon mooier.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens wel freaky, heb je ineens die gekke vogel van Aladdin naast je zitten ofzo, koekjes voeren alles.
Alsof je in een schilderij leeftquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:38 schreef Gridlok het volgende:
Stonden met vrienden bij Zons Ondergang te kijken naar de zon die verdween achter de heuvels van Veghel. Alles kreeg ook meteen een aangename kleur en raakte me diep in mijn cardiac zone.
Tast wel je vermogen om werkwoorden te vervoegen aan, zo te zien.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee je hallucineert niet, alles word gewoon mooier.
Als ik ging staren ging alles wel in vage patronen een soort van in elkaar krimpen en weer terug, dat was dan wel weer vetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee je hallucineert niet, alles word gewoon mooier.
Ga janken dan met je spinnenrag grotquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tast wel je vermogen om werkwoorden te vervoegen aan, zo te zien.
Nouquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga janken dan met je spinnenrag grot
Je moet dicht bij een muur gaan staan, en dan de textuur voelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:40 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Als ik ging staren ging alles wel in vage patronen een soort van in elkaar krimpen en weer terug, dat was dan wel weer vet
Wajo, harde diss, deze boy komt hard, vrees hem ja toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga janken dan met je spinnenrag grot
Sorry hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wajo, harde diss, deze boy komt hard, vrees hem ja toch.
Geeft niks man, geen haat, alleen liefde.quote:
Mits de benodigde spullen aanwezig zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeft niks man, geen haat, alleen liefde.
Ik leef in de radio49 SC tegenworodigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja de SC is al een paar uur dood
Oh het valt mei nu pas op, taalnaziquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeft niks man, geen haat, alleen liefde.
Wat is daar te doen? behalve kut muziekquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik leef in de radio49 SC tegenworodig
Haha geoden garp man ja hahah ja oke nou greotjens.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:43 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Oh het valt mei nu pas op, taalnazi
Word.quote:
Niemand in je comfort zone laten ofwel?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha geoden garp man ja hahah ja oke nou greotjens.
Draaien er ook vel lekkere mzuek hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat is daar te doen? behalve kut muziek
Ja weet niet man, sommige mensen zitten wel in mijn comfort zone maar ja praten over gevoelens enzo gaat me niet goed af, dus dan maar muren bouwen enzo, ja toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niemand in je comfort zone laten ofwel?hurts to love.
Wanneer?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:44 schreef JApieman het volgende:
Hey Gridlok zag FreezePop jou nou in de trein?
Haha ik vind jouw humor wel leuk hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weet niet man, sommige mensen zitten wel in mijn comfort zone maar ja praten over gevoelens enzo gaat me niet goed af, dus dan maar muren bouwen enzo, ja toch.
Dat las ik in een topic dat ie dacht dat ie jou zag in de trein van Leeuwarden naar Alkmaar ofzo, en jij zei dat dat best zou kunnen.quote:
Luister alleen als Patje draaitquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Draaien er ook vel lekkere mzuek hoor![]()
En de mensen zijn aardig
Ik zie door de muren het bos niet meerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weet niet man, sommige mensen zitten wel in mijn comfort zone maar ja praten over gevoelens enzo gaat me niet goed af, dus dan maar muren bouwen enzo, ja toch.
Oh ja, hij zag me dit weekend.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat las ik in een topic dat ie dacht dat ie jou zag in de trein van Leeuwarden naar Alkmaar ofzo, en jij zei dat dat best zou kunnen.
luister de hle dag !quote:
Eindelijk waardering.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ik vind jouw humor wel leuk hoor
Mits het lekkere boys/girls zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:46 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die om kwart voor 3 's nachts sms'jes sturen, ik hou ervan.
Oo, oke. Hoe was Lowlands?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh ja, hij zag me dit weekend.
Maar nee was ik niet, zat op Lowlands
Hard leven dit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:46 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik zie door de muren het bos niet meer![]()
Geen idee, was wel gevraagd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:46 schreef Insomnium het volgende:
[..]
luister de hle dag !
Wel relaxt.
Leuke mensen![]()
Kom jij ook aar de zwolle meet ?
Ik ga niet om met mensen die niet lekker zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mits het lekkere boys/girls zijn.
Ik ben niet lekkerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga niet om met mensen die niet lekker zijn.
Oke.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Natte gore wausboel, mijn soort feestje.
Nu moet ik zeker vragen om pics om je vervolgens op te hemelen en je complimentjes geven dat je heus wel lekker bent enzo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben niet lekkermoeten wij niet meer praten dan.
Zou wel gezllig zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee, was wel gevraagd.
Maybe omdat Patje en Bella gaan sinds ik die beide RL ken.
Nee heur, hoor ik al van anderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu moet ik zeker vragen om pics om je vervolgens op te hemelen en je complimentjes geven dat je heus wel lekker bent enzo?
Nee, doe ik niet.
Waarom low self esteem enzo dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee heur, hoor ik al van anderen.
En als we zeggen dat we wel lekker zijn vraag je dan ook niet om pics= Jmmr hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee heur, hoor ik al van anderen.
Pics?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:51 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
En als we zeggen dat we wel lekker zijn vraag je dan ook niet om pics= Jmmr hoor
Vaak geslagen toen ik klein was etc, ekte hell.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom low self esteem enzo dan?
Nog nooit gedaan volgens mij.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:51 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
En als we zeggen dat we wel lekker zijn vraag je dan ook niet om pics= Jmmr hoor
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vaak geslagen toen ik klein was etc, ekte hell.
Chloroform vraagt altijd pics.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:51 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
hoezo 0 ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:53 schreef Sjapoela het volgende:
1 chloroform
0 gridlok
1 sjapoela
geloof ik zo
Ga dan niet braggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:52 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Nee, want dan ga jij ons ophemelen en dat horen we al genoeg van anderen
Oh?quote:
Nigga u trippin ballz.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:54 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
ok ± 1 voor de tip van tegen de muur aanstaan
Waarom krijg ik nooit pics dan?quote:
Weet ik niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nooit pics dan?
Zo veel vragen, zo weinig antwoorden.quote:
Jammer dat het vaak zo moet gaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo veel vragen, zo weinig antwoorden.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:56 schreef Sjapoela het volgende:
Er durft niemand in de comfort zone te komen denk ik?Als je naar de dierentuin gaat sta je ook niet in de kooi ofwel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zit jij mij hier te vergelijken met een gorilla dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je naar de dierentuin gaat sta je ook niet in de kooi ofwel?
een mooi poesje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zit jij mij hier te vergelijken met een gorilla dan.
Mijn kat is wel fucked up hoor, ze zeggen wel eens dat huisdieren qua karakter op hun baasje lijken enzo he? Mijn kat is een twisted idiot.quote:
Klinkt niet verkeerdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn kat is wel fucked up hoor, ze zeggen wel eens dat huisdieren qua karakter op hun baasje lijken enzo he? Mijn kat is een twisted idiot.![]()
Eigenlijk niet grappig hoor, altijd tegen deuren aanlopen, zijn staart proberen te pakken als hij op de trap staat, op de Xbox gaan liggen enzo.quote:
Oh mijn excuses, probeer ook gewoon de nacht door te komen eh.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lol welke pun, niet alles wat ik zeg is dubbelzinnig.
Komen we eindelijk bij je persoonlijkheid, meteen weer het gesprek dodgen en naar de kat gaan, all progress lost.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eigenlijk niet grappig hoor, altijd tegen deuren aanlopen, zijn staart proberen te pakken als hij op de trap staat, op de Xbox gaan liggen enzo.
Wat wil je weten dan? #durftevragenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Komen we eindelijk bij je persoonlijkheid, meteen weer het gesprek dodgen en naar de kat gaan, all progress lost.
Lekker hoor, met mijn hoofd tegen zijn buik aanschuren.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:02 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Hij kijkt me niet recht in mijn ogen, das wel belangrijk als ik iemand wil vertrouwen
Ehm weet niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat wil je weten dan? #durftevragen
je kat draagt een bril?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:02 schreef Chloroform het volgende:
Al een kwartier afvragen waarom ik zo wazig zie, heb ik m'n bril niet op. Ja kijk, zoiets had mijn kat dus ook kunnen gebeuren he.
ik zou wel een keer met je kat willen hangen als dat goed is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:02 schreef Chloroform het volgende:
Al een kwartier afvragen waarom ik zo wazig zie, heb ik m'n bril niet op. Ja kijk, zoiets had mijn kat dus ook kunnen gebeuren he.
Tegenwoordig alleen lenzen.quote:
Ja mag best, maar hij is lui en slaapt altijd op mijn bed enzo, en ja dat vind ik dan toch weer iets overdreven, sorry man.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik zou wel een keer met je kat willen hangen als dat goed is.
geen probleem, moeder natuur houd van al haar schepsels.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja mag best, maar hij is lui en slaapt altijd op mijn bed enzo, en ja dat vind ik dan toch weer iets overdreven, sorry man.
moeder natuur haat allesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
geen probleem, moeder natuur houd van al haar schepsels.
Waarom is die kat haar huisdier danquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
geen probleem, moeder natuur houd van al haar schepsels.
hiërarchiequote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:06 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Waarom is die kat haar huisdier dan
Was toentertijd best een leuk nummer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:06 schreef Chloroform het volgende:
Eigenlijk best een kutnummer maar gewoon openstaan voor andere dingen toch.
Daar zou ik een beste bad trip van kunnen krijgen, wat een clipquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:06 schreef Chloroform het volgende:
Eigenlijk best een kutnummer maar gewoon openstaan voor andere dingen toch.
Franz Ferdinandquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:08 schreef Chloroform het volgende:
Ik zocht eigenlijk een ander nummer, maar kan er niet meer opkomen.
Nee man.quote:
lekker nummertje wel.quote:
Ja nee ja nee, mwoah.quote:
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:11 schreef Gridlok het volgende:
Ik heb mijn haar in een staart, maakt dat mij gay?
jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:11 schreef Gridlok het volgende:
Ik heb mijn haar in een staart, maakt dat mij gay?
Ja. En Muse ook wel soms. Sowieso brede muzieksmaak man, dus ja, ik shine gewoon.quote:
quote:
I like I like.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. En Muse ook wel soms. Sowieso brede muzieksmaak man, dus ja, ik shine gewoon.
gay dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:13 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
zo dus.
[..]
I like I like.
Beckham is wel lekker eigenlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:13 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
zo dus.
[..]
I like I like.
nee zijn kapsel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
David Beckham gay noemen, deze man
moet dat als man zijnde toegeven ben ik dan gayquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beckham is wel lekker eigenlijk.
nee want vrouwquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:15 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb ook wel eens een staartje in, soms een knot, soms een vlecht, ben ik nu ook gay?
Noh, ik vind em er ook goed uitzien hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:15 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
moet dat als man zijnde toegeven ben ik dan gay
nee, jij bent vrouwquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:15 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb ook wel eens een staartje in, soms een knot, soms een vlecht, ben ik nu ook gay?
In touch met je feminine side ja toch. Tevens is "als ... zijnde" een contaminatie en als je niet weet wat dat betekent dan is Google je beste vriend.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:15 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
moet dat als man zijnde toegeven ben ik dan gay
rokken tot op de enkels!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:16 schreef Gridlok het volgende:
Vrouwen dragen ook broeken, hoort eigenlijks ook niet hé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |