Neequote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik ga slapen, ben moe aan het worden......![]()
Niet echt eigenlijk.quote:
Twitter.quote:
Hmm, klinkt niet verkeerd imo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk.
En normaal vind ik American Dad echt kut, maar net kwam er een stukje over het invriezen van tampons omdat dat lekker zou zijn in de zomer. Toen moest ik wel lachen.
Niks beters te doen hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:18 schreef Gridlok het volgende:
benny ouwe rukkert jij ook lekker doorbaggeren?
Benauwd ja? Gewoon alles uittrekken enzo, ja toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hmm, klinkt niet verkeerd imo.
Ik zou nu wel een bevroren onderbroek willen hebben, best benauwd hier.
Leren stoel met bezwete billetjes maakt een rot geluidquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Benauwd ja? Gewoon alles uittrekken enzo, ja toch.
Niet haten op mijn tweets.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gummibeertjes in onzedelijke posities leggen en dan opeten, ja toch.?
Leg een handdoek op je stoel, zacht voor de billetjes alles.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Leren stoel met bezwete billetjes maakt een rot geluid
Willekeurig.quote:
Worth giving a try, brbquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leg een handdoek op je stoel, zacht voor de billetjes alles.
toch ja?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Willekeurig.Ja, ben geen boek aan het schrijven toch.
Ik lees liever....quote:
Ken ik teveel die dat doen...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik lees liever....
-Ik moet zo poepen
-Ik ben nu op weg naar de wc om te poepen
-Ik ben nu aan het poepen
-@vriendin ja was gezellig. morgen weer party machen
-Ik ben nu klaar met poepen
-@mama kun je het wc-papier aangeven?
-@mama dankjewel
-Ik veeg nu mijn kont af
-Ik ga ff mijn handen wassen
-Ik was mijn handen.