Hoe gaat het kerel! Ook nog op op deze wonderschone dinsdagnachtquote:
Whehe, prima tijdsbesteding jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja man, gewoon even Twitter van PB bekijken en hard lachen enzo, ja toch.
BERENGEZELLIG HIER, HARHARHAR, SNAP JE UM, ZO VAN BEREN ENZO!!!1!quote:
ZOMG IK SNAP HEM GOEIEGOEIEquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
BERENGEZELLIG HIER, HARHARHAR, SNAP JE UM, ZO VAN BEREN ENZO!!!1!
Jaja, ik ben scherp als een zeisquote:
Jammer dat je er zo veel games bij hebt, ik hoef ze sowieso niet įllemaal :x Ik zie al dat er geboden is op totaalpakket..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:37 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Gratis reclame, hoe fijn!
[TK] Xbox 360 + ca. 30 games
Omdat tijd niet stilstaat enzo man.quote:
zeker als je op je klok kijkt als je dingest.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat tijd niet stilstaat enzo man.
Bod is te ver onder de vraagprijs. In hoeveel ben je geļnteresseerd dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:45 schreef -tape- het volgende:
[..]
Jammer dat je er zo veel games bij hebt, ik hoef ze sowieso niet įllemaal :x Ik zie al dat er geboden is op totaalpakket..
Was dat maar zo, somsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat tijd niet stilstaat enzo man.
Ik voel je man, ik voel je.quote:
Ik nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Jullie allemaal nog vakantie?
Of tja. Hebben jullie eigenlijk wel vakantie gehad?
3 weken gehad, gisteren weer begonnen, over 5 uurtjes weer verderquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik wel. verveel me de kkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:48 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:
Goed.quote:
laap zequote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:50 schreef HappyBob het volgende:
Klaar om te rusten. Slaap zacht lieve mensjes![]()
Eigenlijk zocht ik naar een slim versie of een pro, vanwege o.a. RRoD. Ik zou de xbox, schijf en een handjevol games voor 150 willen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:46 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Bod is te ver onder de vraagprijs. In hoeveel ben je geļnteresseerd dan?
Durf niet.quote:
Sorry.quote:
Neh, sorry maar anders raak ik de games niet kwijt.. Maar thx voor je bo0dquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:51 schreef -tape- het volgende:
[..]
Eigenlijk zocht ik naar een slim versie of een pro, vanwege o.a. RRoD. Ik zou de xbox, schijf en een handjevol games voor 150 willen.
Vandaag eerste schooldag gehad na 7 weken van vrijheid, afkicken geblazenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:49 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
3 weken gehad, gisteren weer begonnen, over 5 uurtjes weer verderJij?
Gelukkig maar.quote:
7 weken, de goeie ouwe tijd *snifquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vandaag eerste schooldag gehad na 7 weken van vrijheid, afkicken geblazen
Oh, ik ook dan. Slaap lekker.quote:
Was het lekker ?quote:
Op je pic?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja ik heb weer heerlijk gefapt
DMquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee op bloedmooie jongedames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |