Oke.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Natte gore wausboel, mijn soort feestje.
Nu moet ik zeker vragen om pics om je vervolgens op te hemelen en je complimentjes geven dat je heus wel lekker bent enzo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben niet lekkermoeten wij niet meer praten dan.
Zou wel gezllig zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee, was wel gevraagd.
Maybe omdat Patje en Bella gaan sinds ik die beide RL ken.
Nee heur, hoor ik al van anderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu moet ik zeker vragen om pics om je vervolgens op te hemelen en je complimentjes geven dat je heus wel lekker bent enzo?
Nee, doe ik niet.
Waarom low self esteem enzo dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee heur, hoor ik al van anderen.
En als we zeggen dat we wel lekker zijn vraag je dan ook niet om pics= Jmmr hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee heur, hoor ik al van anderen.
Pics?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:51 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
En als we zeggen dat we wel lekker zijn vraag je dan ook niet om pics= Jmmr hoor
Vaak geslagen toen ik klein was etc, ekte hell.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom low self esteem enzo dan?
Nog nooit gedaan volgens mij.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:51 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
En als we zeggen dat we wel lekker zijn vraag je dan ook niet om pics= Jmmr hoor
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vaak geslagen toen ik klein was etc, ekte hell.
Chloroform vraagt altijd pics.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:51 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
hoezo 0 ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:53 schreef Sjapoela het volgende:
1 chloroform
0 gridlok
1 sjapoela
geloof ik zo
Ga dan niet braggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:52 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Nee, want dan ga jij ons ophemelen en dat horen we al genoeg van anderen
Oh?quote:
Nigga u trippin ballz.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:54 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
ok ± 1 voor de tip van tegen de muur aanstaan
Waarom krijg ik nooit pics dan?quote:
Weet ik niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nooit pics dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |