Alles in 1 keer via pijpje/bong inademen, dan ga je wel voelenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh dat moet ik ook nog een keer proberen. Ooit wel een keer salvia-iets gehad, merkte geen reet man, wat is die shit?
Neen, zit nog steeds in de kast but thanksquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe het man, doe het. Maak me de gelukkigste vrouw op aarde.
Voor nu dan.
Hm, mja, nu geen zin meer in weet je.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:35 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Alles in 1 keer via pijpje/bong inademen, dan ga je wel voelen
Ik merkte dan weer niets van truffels, een half zakje op... Wel in een tijdsbestek van 2 uurquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog nooit salvia gedaan. Truffels versterken je visie, alles word " Disney " iig zo ervaarde ik het.
Ik kotste alles uit na een half uurtjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:37 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik merkte dan weer niets van truffels, een half zakje op... Wel in een tijdsbestek van 2 uur
Lijkt me trouwens wel freaky, heb je ineens die gekke vogel van Aladdin naast je zitten ofzo, koekjes voeren alles.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog nooit salvia gedaan. Truffels versterken je visie, alles word " Disney " iig zo ervaarde ik het.
Nee je hallucineert niet, alles word gewoon mooier.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens wel freaky, heb je ineens die gekke vogel van Aladdin naast je zitten ofzo, koekjes voeren alles.
Alsof je in een schilderij leeftquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:38 schreef Gridlok het volgende:
Stonden met vrienden bij Zons Ondergang te kijken naar de zon die verdween achter de heuvels van Veghel. Alles kreeg ook meteen een aangename kleur en raakte me diep in mijn cardiac zone.
Tast wel je vermogen om werkwoorden te vervoegen aan, zo te zien.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee je hallucineert niet, alles word gewoon mooier.
Als ik ging staren ging alles wel in vage patronen een soort van in elkaar krimpen en weer terug, dat was dan wel weer vetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee je hallucineert niet, alles word gewoon mooier.
Ga janken dan met je spinnenrag grotquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tast wel je vermogen om werkwoorden te vervoegen aan, zo te zien.
Nouquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga janken dan met je spinnenrag grot
Je moet dicht bij een muur gaan staan, en dan de textuur voelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:40 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Als ik ging staren ging alles wel in vage patronen een soort van in elkaar krimpen en weer terug, dat was dan wel weer vet
Wajo, harde diss, deze boy komt hard, vrees hem ja toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga janken dan met je spinnenrag grot
Sorry hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wajo, harde diss, deze boy komt hard, vrees hem ja toch.
Geeft niks man, geen haat, alleen liefde.quote:
Mits de benodigde spullen aanwezig zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeft niks man, geen haat, alleen liefde.
Ik leef in de radio49 SC tegenworodigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja de SC is al een paar uur dood
Oh het valt mei nu pas op, taalnaziquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeft niks man, geen haat, alleen liefde.
Wat is daar te doen? behalve kut muziekquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik leef in de radio49 SC tegenworodig
Haha geoden garp man ja hahah ja oke nou greotjens.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:43 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Oh het valt mei nu pas op, taalnazi
Word.quote:
Niemand in je comfort zone laten ofwel?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha geoden garp man ja hahah ja oke nou greotjens.
Draaien er ook vel lekkere mzuek hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat is daar te doen? behalve kut muziek
Ja weet niet man, sommige mensen zitten wel in mijn comfort zone maar ja praten over gevoelens enzo gaat me niet goed af, dus dan maar muren bouwen enzo, ja toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niemand in je comfort zone laten ofwel?hurts to love.
Wanneer?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:44 schreef JApieman het volgende:
Hey Gridlok zag FreezePop jou nou in de trein?
Haha ik vind jouw humor wel leuk hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weet niet man, sommige mensen zitten wel in mijn comfort zone maar ja praten over gevoelens enzo gaat me niet goed af, dus dan maar muren bouwen enzo, ja toch.
Dat las ik in een topic dat ie dacht dat ie jou zag in de trein van Leeuwarden naar Alkmaar ofzo, en jij zei dat dat best zou kunnen.quote:
Luister alleen als Patje draaitquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Draaien er ook vel lekkere mzuek hoor![]()
En de mensen zijn aardig
Ik zie door de muren het bos niet meerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weet niet man, sommige mensen zitten wel in mijn comfort zone maar ja praten over gevoelens enzo gaat me niet goed af, dus dan maar muren bouwen enzo, ja toch.
Oh ja, hij zag me dit weekend.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat las ik in een topic dat ie dacht dat ie jou zag in de trein van Leeuwarden naar Alkmaar ofzo, en jij zei dat dat best zou kunnen.
luister de hle dag !quote:
Eindelijk waardering.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ik vind jouw humor wel leuk hoor
Mits het lekkere boys/girls zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:46 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die om kwart voor 3 's nachts sms'jes sturen, ik hou ervan.
Oo, oke. Hoe was Lowlands?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh ja, hij zag me dit weekend.
Maar nee was ik niet, zat op Lowlands
Hard leven dit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:46 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik zie door de muren het bos niet meer![]()
Geen idee, was wel gevraagd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:46 schreef Insomnium het volgende:
[..]
luister de hle dag !
Wel relaxt.
Leuke mensen![]()
Kom jij ook aar de zwolle meet ?
Ik ga niet om met mensen die niet lekker zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mits het lekkere boys/girls zijn.
Ik ben niet lekkerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga niet om met mensen die niet lekker zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |