Neequote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik ga slapen, ben moe aan het worden......![]()
Niet echt eigenlijk.quote:
Twitter.quote:
Hmm, klinkt niet verkeerd imo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk.
En normaal vind ik American Dad echt kut, maar net kwam er een stukje over het invriezen van tampons omdat dat lekker zou zijn in de zomer. Toen moest ik wel lachen.
Niks beters te doen hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:18 schreef Gridlok het volgende:
benny ouwe rukkert jij ook lekker doorbaggeren?
Benauwd ja? Gewoon alles uittrekken enzo, ja toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hmm, klinkt niet verkeerd imo.
Ik zou nu wel een bevroren onderbroek willen hebben, best benauwd hier.
Leren stoel met bezwete billetjes maakt een rot geluidquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Benauwd ja? Gewoon alles uittrekken enzo, ja toch.
Niet haten op mijn tweets.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gummibeertjes in onzedelijke posities leggen en dan opeten, ja toch.?
Leg een handdoek op je stoel, zacht voor de billetjes alles.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Leren stoel met bezwete billetjes maakt een rot geluid
Willekeurig.quote:
Worth giving a try, brbquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leg een handdoek op je stoel, zacht voor de billetjes alles.
toch ja?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Willekeurig.Ja, ben geen boek aan het schrijven toch.
Ik lees liever....quote:
Ken ik teveel die dat doen...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik lees liever....
-Ik moet zo poepen
-Ik ben nu op weg naar de wc om te poepen
-Ik ben nu aan het poepen
-@vriendin ja was gezellig. morgen weer party machen
-Ik ben nu klaar met poepen
-@mama kun je het wc-papier aangeven?
-@mama dankjewel
-Ik veeg nu mijn kont af
-Ik ga ff mijn handen wassen
-Ik was mijn handen.
-Hihi. het scherm van mij mobiel is vies door het handen wassen
-Nou, dat was me het dagje wel zeg.
Moet-ie dat in mn gezicht komen zeggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:28 schreef Gridlok het volgende:
god wil niet dat jij dat nootje verorbert.
Kan geregeld worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik lees liever....
-Ik moet zo poepen
-Ik ben nu op weg naar de wc om te poepen
-Ik ben nu aan het poepen
-@vriendin ja was gezellig. morgen weer party machen
-Ik ben nu klaar met poepen
-@mama kun je het wc-papier aangeven?
-@mama dankjewel
-Ik veeg nu mijn kont af
-Ik ga ff mijn handen wassen
-Ik was mijn handen.
-Hihi. het scherm van mij mobiel is vies door het handen wassen
-Nou, dat was me het dagje wel zeg.
Hij zei " lol kijk der gaan dan "quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:28 schreef Chloroform het volgende:
Hoe is het met je
[..]
Moet-ie dat in mn gezicht komen zeggen.
Hoe is het met je billetjes?
Zou een sociale wetgeving moeten komen dat sommige dingen niet te furrr gaan en dat je dan als vigilante mag spelen met een ZWEIHANDER.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
erger is dat mensen dat serieus doen...
Denkbeeldige vriendjes.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hij zei " lol kijk der gaan dan "
Billen zijn zacht.
Kan ook helemaal niet, want dan zou je liegen...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:29 schreef Chloroform het volgende:
Benny, toch niet, ga geen shit posten over dat ik moet poepen.
Om gezien te hebben wat ik heb gezien, zie wat ik zie.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denkbeeldige vriendjes.
Mooi.
Naast deze 6 volgers heb ik nog 1000 anonieme volgers die elke dag op mijn Twitter kijken in de hoop op een nieuwe tweet. Ik hou ze nog even een dag in spanning denk ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
NIet doen. Straks raak je alle 6 je volgers kwijt!
Ik zal ff happen op je woordgrapje...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:29 schreef Chloroform het volgende:
Benny, toch niet, ga geen shit posten over dat ik moet poepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 he! 5!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Naast deze 6 volgers heb ik nog 1000 anonieme volgers die elke dag op mijn Twitter kijken in de hoop op een nieuwe tweet. Ik hou ze nog even een dag in spanning denk ik.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zal ff happen op je woordgrapje...No pun in ten did I figga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben ik geen vrouw want ik poep wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan ook helemaal niet, want dan zou je liegen...
vrouwen poepen niet.
Deed ik ook ooit, toen ik em tripte op truffels.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ben ik geen vrouw want ik poep wel.
Roosjes poep ik. Mooie, roze roosjes.
Ze komen en ze gaan, hou het niet meer bij man, geen idee, 5 dan.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Deed ik ook ooit, toen ik em tripte op truffels.
Oh dat moet ik ook nog een keer proberen. Ooit wel een keer salvia-iets gehad, merkte geen reet man, wat is die shit?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Deed ik ook ooit, toen ik em tripte op truffels.
Jij merkt daar niets van?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh dat moet ik ook nog een keer proberen. Ooit wel een keer salvia-iets gehad, merkte geen reet man, wat is die shit?
Doe het man, doe het. Maak me de gelukkigste vrouw op aarde.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:34 schreef Gridlok het volgende:
Als ik de urge krijg om alles te delen als een totale faggot, word ik ook wel lid van twitter en je volger![]()
![]()
Nee, kan ook zijn omdat ik toen al aan het trippen was op 4 andere drugs man.quote:
Geen idee, heb nog nooit salvia gedaan. Truffels versterken je visie, alles word " Disney " iig zo ervaarde ik het.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh dat moet ik ook nog een keer proberen. Ooit wel een keer salvia-iets gehad, merkte geen reet man, wat is die shit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |