Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Beide kan.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind nachtmutsje heel raar klinken
Omdat jij de ander gewend bent.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind nachtmutsje heel raar klinken
poging 2??quote:
altijd kanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die hoeft niet alleen 's nachts hoor
he bah.. weer die smiley die ik niet snap ..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:57 schreef Toxor het volgende:
[..]
Klopt. Waarschijnlijk ook niet de laatste.
ik kom zoquote:
Komt goed van pas als de rest niet voldoende isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
he bah.. weer die smiley die ik niet snap ..
JA, WAT EEN KUTKIND HEB JIJquote:
Zo zo. En waarom dat ineens? Kan best waar zijn even goed hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JA, WAT EEN KUTKIND HEB JIJ
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo. En waarom dat ineens? Kan best waar zijn even goed hoor
Weet niet. Ben je 12?quote:
Ja. Moet ik me nou zorgen maken over mijn dochter of kan ik haar beter gewoon ontkennen?quote:
Ik zeg niksquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Moet ik me nou zorgen maken over mijn dochter of kan ik haar beter gewoon ontkennen?![]()
Net was het anders nogquote:
quote:
inderdaad wilde net hetzelfde zeggenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:16 schreef Barretje80 het volgende:
ah.. hier gaat het ook nergens meer over..
slapen it is!
trusten!
Ja ik ga ook de vlag strijken iddquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:16 schreef Barretje80 het volgende:
ah.. hier gaat het ook nergens meer over..
slapen it is!
trusten!
Ja ''truste'' he Vraariequote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 23-08-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 144 Yuki
02. 133 PeZu
03. 126 suikertaartje
04. 112 pgrferrari
05. 062 Dr_Flash
06. 061 wel.o.k
07. 058 JJH
08. 057 Joysa
09. 056 KapiteinGasthof
10. 044 goldfinger1963
11. 043 Solique
12. 040 Trevland
13. 040 MaleDuck
14. 039 Bos81
15. 034 MPG
16. 034 D.Rose
17. 031 DaMart
18. 029 Barreltje
19. 027 Woeste_Woerd
20. 026 Whiskers2009
Reeks-statistieken!
DEquote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:44 schreef douche-eendje het volgende:
GoedemorgenOntbijt zit erin, zo te horen is huisgenoot klaar met douchen dus kan ik nu eindelijk.
Dat is het ook, douche delen met 4 huisgenoten, wc gelukkig maar met 2. Hoop volgend jaar eens te kunnen verhuizenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
DE![]()
dat lijkt me zo irritant, een douche delen
mja, volgend jaar moet ik ook weer verhuizenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is het ook, douche delen met 4 huisgenoten, wc gelukkig maar met 2. Hoop volgend jaar eens te kunnen verhuizen
Gelukkig duurt volgend jaar nog evenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mja, volgend jaar moet ik ook weer verhuizen
wokquote:
het gaat hard genoegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig duurt volgend jaar nog even
gianniquote:
gianniquote:
DMquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:13 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik wilde mijn bed niet uit.
Als ik naar buiten kijk en de grijze lucht zie, dan vind ik het eigenlijk ook gewoon uitslaapweerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:14 schreef Solique het volgende:
[..]
DM
Dat klinkt bekend, ik had last van hetzelfde.
DMquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:13 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik wilde mijn bed niet uit.
STeetjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:24 schreef suikertaartje het volgende:
Sinds ik op mijn werk ben moet ik hoesten en niezen...ik denk dat ik een allergische reactie op mijn werk heb
Goede reden om je ziek te meldenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:24 schreef suikertaartje het volgende:
Sinds ik op mijn werk ben moet ik hoesten en niezen...ik denk dat ik een allergische reactie op mijn werk heb
Dat kan ook, geen airco. Dan zou het een allergische reactie kunnen zijnquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:24 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede reden om je ziek te melden.
Misschien van al die orchideeën die hier staan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat kan ook, geen airco. Dan zou het een allergische reactie kunnen zijnalleen waar van
orchideeën zou heel goed kunnenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien van al die orchideeën die hier staan?
Pienquote:
Dat zou heel goed kunnenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:42 schreef suikertaartje het volgende:
Misschien van al die orchideeën die hier staan?
quote:
quote:
Jeujquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
oeh oeh
![]()
ze willen me misschien terug bij ministerie van landbouw
relaxt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
oeh oeh
![]()
whut ?quote:
ohh! en waar is dat dan?? hier in den haag??quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
oeh oeh
![]()
zie bovenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh! en waar is dat dan?? hier in den haag??
Assen is idd wel fijn!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zie boven
vorige keer zat ik in den haag
dat is nu niet echt een optie
Klopt! Maar ik heb nu weer internet dus ben ik er weer vaker.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen Pien
Tijd niet gezien!
jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Assen is idd wel fijn!dan is zwolle iig nog een goede plek
zou je trouwens niet eens een "vaste"plek willen?? ipv het hele land door om te werken??
jamaar jamaar..wel verder weg van de wokjes danquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan in assen![]()
beter te rijden dan nu
nu op zoek naar een vaste plek dan??quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja
dat detacheren is even leuk maar steeds ergens anders en weer weg als je net je plek hebt gevonden wordt wel wat vervelend
daar merken de wokjes toch niks van??quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jamaar jamaar..wel verder weg van de wokjes dan![]()
maar jeuj
en of dat in den haag zitquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh! en waar is dat dan?? hier in den haag??
oh wacht.. landbouw.. boeren.. dat KAN niet in den haag zitten
Dat is goed nieuws zeg!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
oeh oeh
![]()
ja dat welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jamaar jamaar..wel verder weg van de wokjes dan![]()
maar jeuj
doordeweeks niet neequote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
daar merken de wokjes toch niks van??
nu heel even nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nu op zoek naar een vaste plek dan??
want dan weet je ook een beetje waar je je kan "vestigen"..
Yukiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:04 schreef Yuki het volgende:
Goedemorgen
[..]
Dat is goed nieuws zeg!![]()
Het is wel een stuk verder als hij uit z'n werk naar de wokjes wil/moet gaan...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Oké, roep maar een keer een datumquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klopt! Maar ik heb nu weer internet dus ben ik er weer vaker.
Oh Mart... We moeten binnenkort weer gaan wandelenIk heb een nieuwe camera gekocht
Dit keer mag jij de boom in
Ik heb de komende anderhalve week nog vakantie.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oké, roep maar een keer een datum.
Beentjequote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is wel een stuk verder als hij uit z'n werk naar de wokjes wil/moet gaan...
Da's wel echt heel ver...quote:
dat wat de rest al zeiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
detacheringquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's wel echt heel ver...
Zou het ook weer op detacheringsbasis zijn of wel vast?
PGRquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:13 schreef pgrferrari het volgende:
Yuki, Converse schoenen voor 30 euro bij het Kruidvat
Is Assen tijdelijk een optie? Terwijl je zoekt naar iets vasts wat dichter in de buurt van de wokjes?quote:
Die zijn vast nepquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:13 schreef pgrferrari het volgende:
Yuki, Converse schoenen voor 30 euro bij het Kruidvat
Hoe gaat het, kerelquote:
Dat zijn echte hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is Assen tijdelijk een optie? Terwijl je zoekt naar iets vasts wat dichter in de buurt van de wokjes?
[..]
Die zijn vast nep
Bij de V&D werden ook neppe verkocht. Er zijn dingetjes aan de zool enzo waaraan je het kunt zien.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat zijn echte hoorNeppe mogen ze niet verkopen
http://www.kruidvat.nl/do(...)VNL-34/magazine.html
Hmm, oke zou niet mogen eigenlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij de V&D werden ook neppe verkocht. Er zijn dingetjes aan de zool enzo waaraan je het kunt zien.
MaargoedIk kan altijd even kijken
Als ik in de buurt van een Kruidvat kom vandaag...
Is het ook, maar de nepvarianten zijn wel moeilijk te herkennen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hmm, oke zou niet mogen eigenlijk.
Dacht dat het strafbaar is zoiets.
net als nu, gewoon een opdracht met open einddatumquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is Assen tijdelijk een optie? Terwijl je zoekt naar iets vasts wat dichter in de buurt van de wokjes?
het gaat wel.o.kquote:
Oh? Wanneer houdt het hier op dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
net als nu, gewoon een opdracht met open einddatum
hoewel hier inmiddels wel een datum genoemd is.
[..]
het gaat wel.o.k
Zijn echtequote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij de V&D werden ook neppe verkocht. Er zijn dingetjes aan de zool enzo waaraan je het kunt zien.
MaargoedIk kan altijd even kijken
Als ik in de buurt van een Kruidvat kom vandaag...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zijn echteHeb ook al gekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
november moet de hele handel klaar zijn.quote:
Priempjequote:
Priempjequote:
MDquote:
Ja. Dank jequote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:28 schreef DaMart het volgende:
Ik heb qua weer echt in de goede week vakantie gehad! Ik zou nu maar vrij zijn met die regen weer.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zijn echteHeb ook al gekeken
Ooohhhh!!! Welke?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Errr.. Zo van die hoge zwarte.. Met bovenin kleurtjes.quote:
ooh fuck, ik wist dat ik wat was vergeten, ik was moeilijk hard aan het chillen en dat is ook wat waard tochquote:
dat ben ik echt hehquote:
Jep, moest naar Irene...quote:
Daar kan je een week van eten johquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:22 schreef pgrferrari het volgende:
Deze had ik trouwens gister gezien:
[ afbeelding ]
Heb ze nu in het wit met geel.
Zijn er alleen nog in mijn maat en voor 40 euro.
Vorige paar voor 63 gekocht ook in sale.
Ik twijfel![]()
Woot?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar kan je een week van eten joh
jakkiebah, taaie schoenen etenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar kan je een week van eten joh
daar ook zo warmquote:
Hihiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:31 schreef PriemGirl het volgende:
Wokkel
Sollymollytrolly
Eendje
[..]
Errr.. Zo van die hoge zwarte.. Met bovenin kleurtjes.
Whaooo wat een opschrijven![]()
(ik kan geen foto vinden)
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hihi
Tof
Ik heb afgelopen weekend nieuwe all stars gekochtDe Lowlands 2011 uitvoering
deze denk ikquote:
ik dreef het bed uitquote:
Trevquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat krijg je als je met een fluitbekzeenaald slaapt
Hey Pezuquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:38 schreef PeZu het volgende:
hee du schnitzelkopf,
ik was gisteren schnitzels aah het bakken en dacht alweer hee trev_!
ben benieuwd wanneer dat een keer ophoudt
Regen in de vakantiequote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
waarom hebben ze gelogen dat de zomer zich zou revancheren![]()
het fokking weerbericht zegt nu regen, regen en regen, waaaaaaaaaaaaargh!!!!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Regen in de vakantie
Schreeuw ze!!! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
ja zo lollig is het niet, elke keer als ik in die schnitzel snee zag ik kirbyquote:
last minute zal wel schreeuwend duur zijn met dit wee rnu ....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Regen in de vakantie
Schreeuw ze!!! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
hey gun ons eens lekker weer joh, haterquote:
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk vakantie, is het kutweer
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
hey gun ons eens lekker weer joh, hater
Ooo gaafquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die is van vorig jaar
[..]
Die ja, de zwarte
Ik vind het anders wel lolligquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zo lollig is het niet, elke keer als ik in die schnitzel snee zag ik kirby
[..]
last minute zal wel schreeuwend duur zijn met dit wee rnu ....
Ja, ik had gister ook weer een hater...quote:
hij is de haterquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik had gister ook weer een hater...
Euh, mwah. Gisteren was niet zo super, met opruimen en schoonmaken enzoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
JaIk moest eigenlijk lachen om schreeuw ze
![]()
![]()
Maar je vermaakt je wel, toch?
Egypte is niet leukquote:
dat geld heb ik nietquote:
geen regen, veel zon, zon, goed duiken bij het hurghada meer en nog veel meer iig 1000x beter dan hie rnu met dit zaad weerquote:
ik ook ik wordt zwaar depri van dit rot weer nuquote:
gel di sniet zo belangrijk, vrij zijn en dan dit weer hebben is gewoon zwaar poep met pisquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat geld heb ik nieten 460 voor 6 dagen vind ik wat veel...
dat mag hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:50 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari wil niet op vakantie![]()
![]()
Ik blijf gewoon thuis
Ach ja, je kan ook er wat leuks van gaan maken, want als je wil kan je altijd alles af blijven zeiken...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook ik wordt zwaar depri van dit rot weer nu
[..]
gel di sniet zo belangrijk, vrij zijn en dan dit weer hebben is gewoon zwaar poep met pis
9 dagen zee en strand??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
9 dagen zee en strand??
met jou mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Als je van zonnen en niks doen houdt; is het ideaalquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen regen, veel zon, zon, goed duiken bij het hurghada meer en nog veel meer iig 1000x beter dan hie rnu met dit zaad weer
Alleen op vakantie gaan is alleen niet zo leukquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook ik wordt zwaar depri van dit rot weer nu
[..]
gel di sniet zo belangrijk, vrij zijn en dan dit weer hebben is gewoon zwaar poep met pis
dat doe ik al hoor maar ik wil gewoon als het mag hoor, iets meer zon en warmte dat is nml goed voro mijn gezondheidquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ja, je kan ook er wat leuks van gaan maken, want als je wil kan je altijd alles af blijven zeiken...
Ja dat eerste dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alleen op vakantie gaan is alleen niet zo leuk
En geld he... Want dat moet je wel hebben
het gaat mij meer om 6 dagen gegarandeerd heerlijk weer dan lekekr inets doen, daarvoor is 6 dagen toch perfedtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je van zonnen en niks doen houdt; is het ideaal
Ik vond er niks aan... Weinig te beleven. Excursies die reteduur waren.. Snorkelen waar het rif van kapot gemaakt is door russen en mensen die je vooral niet mag aankijken
Straks lekker naar DuitslandEn dan... Disneyyyyyyyyy (ja dit blijf ik herhalen tot we weg gaan
)
![]()
ja er zijn mensen die het serieus tof vinden, ik kan me er ook weinig bij voorstellen maar bv zon georganiseerde reis met trips en excursies met een vaste groep dan kan het wel leuk zijn maar 1 schreeuwend duur en 2 mensenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
werkse trevsterquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:57 schreef Trevland het volgende:
Ik ga zo weer aan het werk
Bis Later Lui![]()
wtfquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
werkse trevster![]()
wat bezielt deze man![]()
http://www.schreeuwomleven.nl/index.php?paginaID=64
het zou jouw kind zijn die is omgekomen en dat lees je zoiets, walgelijkquote:
omdat je met hoofdpijn en en een dichte neus best kan werkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:02 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
Verkoudheid is back with a vengeance en hij was niet eens echt weg. En hoofdpijn waar een dubbele patacetamol niet tegen helpt
Eeehm, waarom ben ik eigenlijk nog op m'n werk?
mijn idee, maar in de praktijk komt er weinig van terecht, moet ik constateren. Straks maar even met m'n leidinggevende overleggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat je met hoofdpijn en en een dichte neus best kan werken![]()
en ziek thuis zitten ook gewoon zuigt![]()
*geeft thee en antigrippine aanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:02 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
Verkoudheid is back with a vengeance en hij was niet eens echt weg. En hoofdpijn waar een dubbele patacetamol niet tegen helpt
Eeehm, waarom ben ik eigenlijk nog op m'n werk?
moet je d ehele dag naar een scherm staren want dan zuigt hoofdpijn natuurlijk wel neten in hel ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn idee, maar in de praktijk komt er weinig van terecht, moet ik constateren. Straks maar even met m'n leidinggevende overleggen.
zullen we dan maar even terug spoelen naar zaterdag ochtend?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn idee, maar in de praktijk komt er weinig van terecht, moet ik constateren. Straks maar even met m'n leidinggevende overleggen.
is dat die wacko die vanmorgen bij giel op de radio was?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
werkse trevster![]()
ik vind het naast van de inhoud ook erg slecht geschreven..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
werkse trevster![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
ik zie mogelijkhedenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:53 schreef Solique het volgende:
Ik ga maar eens in september 2 weken vakantie in plannen.
Alleen even bedenken waar heen te gaan.
Geen zin om weer uiteindelijk alleen over te blijven omdat vrienden met werk zitten, geen geld, geen zin, etc.
sol kan vast nog wel schuivenquote:
geen idee maar ik las het eergisteren ergens en idd dor 3fm ging ik ff zoekenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat die wacko die vanmorgen bij giel op de radio was?
die tikt niet helemaal zuiver.
soms vraag je je af waar mensen hun waan ideeen vandaan halen
ja heel onsamenhangend, geschreven om puur te kwetsen, nodeloosquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vind het naast van de inhoud ook erg slecht geschreven..
"wat zinnen op papier geknalt.
geen samenhang "
Niets staat nog vastquote:
dat wordt een sex vakantie dusquote:
Altijd weer die hokjes politiekquote:
ik ben tekenaar, dus ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je d ehele dag naar een scherm staren want dan zuigt hoofdpijn natuurlijk wel neten in hel ?
ooh je gaat 1 week kant klossen en wc rol houders punnikenquote:
de middag was leukerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zullen we dan maar even terug spoelen naar zaterdag ochtend?
aah koel ende tof, wat teken je zoalquote:
marktplaatsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:22 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zoek een tweedehands boek.
Weet iemand behalve MP en bol.com nog een andere website voor 2e hands boeken?
ik heb nog wel een 2de hands boek hier liggenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:22 schreef pgrferrari het volgende:
de slegte?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:22 schreef pgrferrari het volgende:
Neequote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh je gaat 1 week kant klossen en wc rol houders punniken
maar dat is toch vet koel en tofquote:
als iemand bij slegte een mooi boek over haaien tegnkomt, please let me know, me wantsquote:
quote:
kee!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
als iemand bij slegte een mooi boek over haaien tegnkomt, please let me know, me wants
Martinairquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
Misschien moet ik met dit sombere weer maar meedoen met die actie van Martinair en proberen die gratis vliegtickets naar de zon... wie wil er mee?.
Hij is niet gek, hij is een vliegtuig!quote:
Het is Mega Marti!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is niet gek, hij is een vliegtuig!
Daar heb ik wel eens mee gevlogen toen ik nog klein was en me liet dwingen om een vliegtuig in te gaanquote:
ergens anders mag ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kee!
alleen als ik er daar eentje tegenkom?
quote:
okidokiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ergens anders mag ook![]()
ik had al een super mooie, maar deze lag natuurlijk opd eplee en iemand liet hem vallen en toen si de kaft zwaar beschadigd en er half gescheurd dat ik daar de plaatje netjes uit ga knippen en inlijsten en op de plee hangen
quote:
ja die ken ik, laatst ook al bij slegte gezien maar staan weinig plaatje sinquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
http://www.deslegte.com/zoek/q=haaien=/ ?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:49 schreef PeZu het volgende:
thansk pgr jouw verzoekmbt beoken leidde mij tot deze ad
http://link.marktplaats.nl/476332338
dat dacht ikquote:
geniet ervanquote:
hoofdzakelijk funderingsconstructies en bedrijfsvloeren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah koel ende tof, wat teken je zoal
heb ik al gedaan ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:52 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zou wel ff een mailtje sturen ipv bieden Pezu.
aah ok, ivvm je avatar dacht ik iets met strips ofzo, beetje deceptie maar alsnog koel technisch tekenen rulesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hoofdzakelijk funderingsconstructies en bedrijfsvloeren.
olaquote:
Maar ff afwachtenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb ik al gedaan ook![]()
er staat er nog 1 op voro 7 euro
[..]
aah ok, ivvm je avatar dacht ik iets met strips ofzo, beetje deceptie maar alsnog koel technisch tekenen rules
[..]
ola
jups precies wat ik ga doenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar ff afwachten
Anders kun je altijd nog op die andere bieden.
Heb je trouwens ook haaientanden?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups precies wat ik ga doen![]()
en dit wil ik ook
http://link.marktplaats.nl/467142702
Omdat ik net wakker ben en niet wakker wilde wordenquote:
Ahwwwquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Omdat ik net wakker ben en niet wakker wilde wordenBed
Kussen
Deken
nee, ik ehb wel al gewisseld en mijn melktanden onder mijn kusse gestoptquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je trouwens ook haaientanden?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, ik ehb wel al gewisseld en mijn melktanden onder mijn kusse gestopt
weet ikquote:
Hoezo slaapkop?quote:
Ik was douchenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:33 schreef PeZu het volgende:
topic dood![]()
ik kan gewoon mijn baard gaan stylen zonder 1 reactie
ik ookquote:
quote:
Neem de zon even mee, het is grijs hierquote:
ik ga niet lopend hoorquote:
hie rookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Neem de zon even mee, het is grijs hier
ik kom eraan met goed weer ook voor hoornquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het regent in Hoorn, hoop dat het daar beter is.
AFMAKEN!!!quote:
Ik heb liever goed weer in Utrecht, aangezien ik daar vandaag weer heen gaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga niet lopend hoor
[..]
hie rook![]()
[..]
ik kom eraan met goed weer ook voor hoorn
[..]
AFMAKEN!!!
Dat jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:43 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje wil zich oprollen en lekker in een warm bed gaan liggen
overal goed weer danquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb liever goed weer in Utrecht, aangezien ik daar vandaag weer heen ga
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:47 schreef suikertaartje het volgende:
n.a.v. het lippenbalsem-incidentje: L!P-balms is now following you on Twitter
Kun je meteen even vragen of ze nieuwe regelen voor jequote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:47 schreef suikertaartje het volgende:
n.a.v. het lippenbalsem-incidentje: L!P-balms is now following you on Twitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |