Kasten verkopen via internetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:46 schreef Injetta het volgende:
Maar als ze een huis gaan huren.... wat gaan ze dan voor werk doen??
Hans Teeuwen ook wel wat weg van :pquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:46 schreef alors het volgende:
[..]
jij zegt het! ik dacht steeds, hij lijkt om iemand maar ik kwam er niet op...
Meubeltjes verkopen aan arme Portugezen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:46 schreef Injetta het volgende:
Maar als ze een huis gaan huren.... wat gaan ze dan voor werk doen??
ook wel ja, zeker met die zachte gquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:46 schreef danos het volgende:
[..]
Hans Teeuwen ook wel wat weg van :p
Dat vonden ze niet mooi genoeg... En ze hadden geen 6 ton...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
Ik snap het niet? Ze gaan die huren en verbouwen, maar dat andere huis dan?
Oh ik dacht dat ze nu iets wilden gaan huren en ondertussen dat andere ook nog verbouwen, zoiets.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:49 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat vonden ze niet mooi genoeg... En ze hadden geen 6 ton...
Leuke vakantie voor jongetjes.. huizen kijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:49 schreef waxmask het volgende:
Wat saai voor die kinderen....ze vervelen zich dood!
Ze zeiden ook iets van 'vlakbij Spanje'. Dat is voor Portugese begrippen dus echt compleet in de middle-of-nowhere, dus dat blijft ook saai voor hun.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:49 schreef waxmask het volgende:
Wat saai voor die kinderen....ze vervelen zich dood!
quote:
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:52 schreef waxmask het volgende:
Ik wil die ouders aftuigen...is dat vreemd?
Bedankt. Morgen kijken op gemist dan want het is al aardig op dreef geloof ik.quote:
Ze hebben alleen nog maar huizen bekeken hoor..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Bedankt. Morgen kijken op gemist dan want het is al aardig op dreef geloof ik..
ze hebben alleen nog maar wat huizen bekeken hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Bedankt. Morgen kijken op gemist dan want het is al aardig op dreef geloof ik..
Mambo nr5 , en dan moeten ze er nog 30....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
Gezellig stadje, lekker veel volk op straat.
Naprater...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:53 schreef alors het volgende:
[..]
ze hebben alleen nog maar wat huizen bekeken hoor
Wat betekent dat??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |