Deze hele zomer lijkt wel oktober.quote:
Ah.. goed dat je dit ff meldt!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:44 schreef danos het volgende:
Vanavond weer! Hilarische speurtocht in portugal en terugblik op oostduitse camping.
Dat is lekker goedkoop voor de omroepen hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:22 schreef Injetta het volgende:
Ik heb het idee dat het al de hele tijd najaar is en de herhalingen op alle netten zijn eindeloos.
Sommige dingen zijn nog van dit voorjaar en meteen al weer herhaald.
Echt idioot die zomertv. Het lijkt elk jaar belabberder te worden. Terwijl de meeste mensen die met vakantie gaan toch echt niet langer dan 2 tot 3 weken gaan. Maar die zomer tv. duurt wel 3 maanden of zo...
Goed idee... *flesje pakt!*quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik zit er klaar voor met een heerlijk koud biertje
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
Ah goed begin, op de bonnefooi vertrekken.
natuuurlijk zulke prachtige meubels zijn altijd ontzettend gewild!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:37 schreef Igen het volgende:
Zouden ze onderzoek hebben gedaan of Portugezen ook wel op die meubels zitten te wachten?
Vast wel, ze zijn goed voorbereid zo te zienquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:37 schreef Igen het volgende:
Zouden ze onderzoek hebben gedaan of Portugezen ook wel op die meubels zitten te wachten?
Dat waren Andre en Henka.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:32 schreef Karina het volgende:
De leukste vind ik nog altijd die 2 jongelui die een restaurantje op Kreta (?) begonnen.
ach een likje verf en het is weer als nieuw!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:42 schreef Karina het volgende:
Gelukkig, dat huis is tenminste goed onderhouden
jij zegt het! ik dacht steeds, hij lijkt om iemand maar ik kwam er niet op...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:45 schreef OProg het volgende:
Die vent doet me een beetje aan Emiel Ratelband denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |