quote:We zijn alweer een jaar in Turkije en achteraf bekeken is de tijd omgevlogen. We waren goed en wel in Turkije en de grote crisis begon. Heerlijk dachten we, het juiste moment uitgekozen om te gaan beginnen!!! In het begin ben je nog druk bezig met het uitzetten van routes en het organiseren van dingen, maar half april waren we er dan echt klaar voor.
Het aantal bezoekers van de reizen viel tegen en zijn, om toch de nodige ervaring op te doen en geld te verdienen, excursies gaan organiseren en verkopen. Gelukkig gaat dit goed en krijgen we veel positieve reacties van mensen. Het is nog niet wat we willen want het organiseren van de reizen blijft ons doel, maar ja, ook hier zal gegeten moeten worden.
Met onze zoon Nigel gaat het op en af. Hij heeft vorig jaar de laatste klas gedaan van de Turkse school en spreekt een aardig woordje Turks. Het inburgeren gaat hier makkelijk en mensen nemen je snel op. In de winter gaan we terug naar Nederland om toch nog extra te kunnen werken en proberen het volgend jaar opnieuw. Al met al is het nog even doorbijten maar we blijven ervoor gaan.
JAaaaaaa die achternaam klopt ook hahahah epicquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Welgeteld twee!
[..]
Tillie, dat was d'r moeder toch?
Denk dat ze niet eens geweest isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:30 schreef alors het volgende:
[..]
JAaaaaaa die achternaam klopt ook hahahah epic!!!
Ach, hoogstens een beetje onvoorbereid en naïef maar vreselijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:46 schreef Disana het volgende:
Wat een vreselijke mensen waren dit zeg.
Nee echt, zo dom zie je ze zelden. Totaal geen zelfreflectie, helemaal geen besef dat je wel iets in huis moet hebben als je iets bijzonders wilt bieden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:49 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ach, hoogstens een beetje onvoorbereid en naïef maar vreselijk.
Volgens mij wel ja, tragisch hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:22 schreef utrecht1970 het volgende:
Begreep ik het nou goed dat het oorspronkelijke werk van die man was, het ophalen van vuile kattenbakken bij mensen en het afgeven van een schone????
Hoeveel betaal je daar wel niet voor als klant................Deze man kon er blijkbaar van leven en hij was nog in dienst ook.
Daarnaast vind ik, dat je wel ontzettend van de pot gerukt bent, als je te lui bent om je eigen kattenbak te verschonen.
Ben benieuwd hoe vaak die dingen in de week verschoond worden, zal lekker ruiken in dat busje.
als dat zo is vind ik niet gek dat het een smerige boel wordtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef utrecht1970 het volgende:
heb even zitten googelen en zie hier: http://www.kattengemak.nl/media/pdf/TarievenKattenGemak2010.pdf
Begrijp ik het nou goed dat ze 1x per 2 weken komen?
NL zit er vol meequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Absoluut
Knap hoe ze die idioten steeds weer weten te vinden
Ja, die...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
Oh was dit die aflevering met die idioten die naar Turkije verhuisden met die ene zoon die zich rotverveelde en alleen maar tegen de muur voetbalde ?
Raki is iets van die regio, Griekse raki heeft niet de anijs smaak die de Turse raki wel heeft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:14 schreef waxmask het volgende:
Ik dacht dat Raki Grieks was...![]()
![]()
Draag me weg ik kan niet meer...
![]()
![]()
![]()
Dat waren stakkers tot en met.quote:
Ja geweldig dat jonge stel wat haast geen engels konquote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat waren stakkers tot en met.
Meeste ooit heb ik nog gelachen om die aflevering over die twee achterlijken die naar Griekenland verhuisden om een eettent te beginnen, maar niet konden koken. Ja... een ei lukte net.
Iemand daar toevallig een link van waar ik die kan bekijken?
Even zoeken op de naam van de zoon levert een Hyves-pagina op met woonplaats: Beuningen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:29 schreef kaputwiehund het volgende:
onderneming is uitgeschreven uit handelsregister. Staat op een adres in Wijchen bij Beuningen
Ja, soms ben je echt benieuwd naar de afloop inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer dat ze geen afleveringen maken over een paar jaar later.
Dat mis ik sowieso bij dit programma, hoe het er bijvoorbeeld een jaar later uitziet. Hebben ze volgens mij ooit eens 1 aflevering gedaan.
Je bedoelt Henka en haar vriend.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat waren stakkers tot en met.
Meeste ooit heb ik nog gelachen om die aflevering over die twee achterlijken die naar Griekenland verhuisden om een eettent te beginnen, maar niet konden koken. Ja... een ei lukte net.
Iemand daar toevallig een link van waar ik die kan bekijken?
Ik dacht dat ze dat inderdaad wel eens gedaan hadden, ik weet alleen niet of dat inderdaad maar 1 keer was.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
Dat mis ik sowieso bij dit programma, hoe het er bijvoorbeeld een jaar later uitziet. Hebben ze volgens mij ooit eens 1 aflevering gedaan.
Lijkt me helemaal geweldigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ja klopt, maar die tent liep uiteindelijk toch wel goed?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:34 schreef utrecht1970 het volgende:
Vorig jaar, met dat pannekoekenhuis in duitsland of oostenrijk waar de vrouw was overleden, redelijk heftig verhaal was dat.
Volgens mij hebben die nu 2 kids en een schoonmaakbedrijfje in Zutphen, tenminste dat lees ik hier.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:01 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Je bedoelt Henka en haar vriend.
Hoe schrijf je champigons, bij het opstellen van de menukaart.
Ik heb bij eerdere delen van dit topic wel eens een link gezien naar deze aflevering
Op zulke momenten schaam ik me Nederlander te zijn. Wat moet die Turk die ze wel ff wilde "helpen" wel niet gedacht hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:07 schreef utrecht1970 het volgende:
Henka en vriend vond ik vertederend naief.
Andere mensen vind ik ronduit dom, zoals die lui in Turkije, hoezo weet je niet dat het in augustus 40-50 graden kan zijn. Lekkere temperatuur voor een wandelvakantie.
Ook komisch om te zien dat ze het authentieke turkije willen laten zien (dat ze zelf blijkbaar ook niet kennen) en dan met de turkse versie van de Zaanse schans aan komen zetten.
"kassa" gok ik? Zijn 30% deal is niet gek gedaan natuurlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Op zulke momenten schaam ik me Nederlander te zijn. Wat moet die Turk die ze wel ff wilde "helpen" wel niet gedacht hebben.
Ah joh... ze zijn al lang weer terug in NL, las ik in dit topic. Die jongen is gewoon weer met zijn bontkraag vriendjes aan het hangen buiten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:26 schreef Staal het volgende:
Het is echt onwijs leuke televisie, ook die subtiele camerabeelden bij de woorden van die ouders.! Maar voor die Nigel vind ik het een verschrikking. Ik zou die zoon hier in Nederland zo in huis willen nemen. Arme jongen, begrijp ook echt niet dat hij niet bij de zus van de vader kan wonen.
Ja idd. Had het wel met hem te doen toen hij in zijn rode schooluniform samen met Turkse schoolgenoten in rijen was opgesteld om een Turks nationalistisch lied te zingen... En dan ook nog zonder gel en zonder oorbelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:39 schreef Staal het volgende:
Moet dus weer even teruglezen..
Was te verwachten natuurlijk. Maar voor die jongen beter.
Van dat gejengel over Vlammetjes daar staat me iets van bij inderdaad maar dan van langer geleden, kan dat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:18 schreef Disana het volgende:
Een tijdje geleden had je ook dat echtpaar met kinderen dat een bar aan de Spaanse kust overnam. Die hadden een jong puberzoontje met leermoeilijkheden nota bene. De afspraak was dat ze hem op een Engelstalige internationale school zouden zetten, maar ze waren zo stom bezig geweest dat daar geen geld meer voor was en het joch op een reguliere Spaanstalige school werd geplempt.
Het was echt zielig hoe hij daarvan wegliep met opgetrokken schouders. Maar zijn ouders maakten zich drukker om de Vlammetjes die de Nederlandse bargasten hadden opgegeten.
ja allemaal herhalingen, tijdje terug zijn er weer herhalingen geweest en nu ook weer. In oktober komen er nieuwequote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Van dat gejengel over Vlammetjes daar staat me iets van bij inderdaad maar dan van langer geleden, kan dat?
Zijn dit allemaal herhalingen misschien?
Deze hele zomer lijkt wel oktober.quote:
Ah.. goed dat je dit ff meldt!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:44 schreef danos het volgende:
Vanavond weer! Hilarische speurtocht in portugal en terugblik op oostduitse camping.
Dat is lekker goedkoop voor de omroepen hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:22 schreef Injetta het volgende:
Ik heb het idee dat het al de hele tijd najaar is en de herhalingen op alle netten zijn eindeloos.
Sommige dingen zijn nog van dit voorjaar en meteen al weer herhaald.
Echt idioot die zomertv. Het lijkt elk jaar belabberder te worden. Terwijl de meeste mensen die met vakantie gaan toch echt niet langer dan 2 tot 3 weken gaan. Maar die zomer tv. duurt wel 3 maanden of zo...
Goed idee... *flesje pakt!*quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik zit er klaar voor met een heerlijk koud biertje
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
Ah goed begin, op de bonnefooi vertrekken.
natuuurlijk zulke prachtige meubels zijn altijd ontzettend gewild!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:37 schreef Igen het volgende:
Zouden ze onderzoek hebben gedaan of Portugezen ook wel op die meubels zitten te wachten?
Vast wel, ze zijn goed voorbereid zo te zienquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:37 schreef Igen het volgende:
Zouden ze onderzoek hebben gedaan of Portugezen ook wel op die meubels zitten te wachten?
Dat waren Andre en Henka.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:32 schreef Karina het volgende:
De leukste vind ik nog altijd die 2 jongelui die een restaurantje op Kreta (?) begonnen.
ach een likje verf en het is weer als nieuw!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:42 schreef Karina het volgende:
Gelukkig, dat huis is tenminste goed onderhouden
jij zegt het! ik dacht steeds, hij lijkt om iemand maar ik kwam er niet op...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:45 schreef OProg het volgende:
Die vent doet me een beetje aan Emiel Ratelband denken.
Kasten verkopen via internetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:46 schreef Injetta het volgende:
Maar als ze een huis gaan huren.... wat gaan ze dan voor werk doen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |