Zo dat 3 ton opleveren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Spullen verkopen op de rommelmarkt
Ik dacht aan Hans Teeuwen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:46 schreef alors het volgende:
[..]
jij zegt het! ik dacht steeds, hij lijkt om iemand maar ik kwam er niet op...
Mooie analysequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:54 schreef OProg het volgende:
Die vent is zo iemand die eerst zijn studie verneukte en vervolgens ook bij geen enkel bedrijf het langer dan een jaar uit wist te houden aangezien het zo iemand is dat binnen een bedrijf niemand weet wat je aan hem hebt. Echter begint hij met zijn positieve inslag telkens vol enthousiasme opnieuw.
Zij is een doos uit een familie met geld die nooit veel heeft gedaan, geen normaal beeld van de wereld heeft en helaas uit kwam bij een vent zonder hoge succesfactor.
Zij komt in ieder geval uit een rijke familie, werd toenstraks verteld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik dacht aan Hans Teeuwen!
Ben benieuwd naar hun werkelijke verhaal. Redelijk berooid, mAr volgens mij wel van goede komaf.
Ja en meubelsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:57 schreef Injetta het volgende:
Meubels verkopen via een meubelshowroom???? Dan moeten ze dus toch ook nog een bedrijfsruimte gaan huren?
Oh ja....quote:
En de taal lerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef Injetta het volgende:
[..]
Oh ja....![]()
![]()
Ze hadden toch beter een paar jaar in Nederland samen kunnen werken en heel erg sparen??
Ja, kijk toch ook al mee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:53 schreef alors het volgende:
[..]
ze hebben alleen nog maar wat huizen bekeken hoor
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Godverdomme... zit ik naar "Ik blijf hier" te kijken ofzo?
LOLquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
ja anticlimaxquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |