Je kan ook dood gaan door Surinamersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:56 schreef Raap het volgende:
hallo je kan dood gaan van een soa dus wat doe je dom
Grotere kans ook!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je kan ook dood gaan door Surinamers
terechte klacht, de versurinamisering van ndederland..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:56 schreef Raap het volgende:
hallo je kan dood gaan van een soa dus wat doe je dom
oh?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:33 schreef linpunt het volgende:
De overheid zegt dat we seks in het openbaar mogen hebben.
Waar spreken we af?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:33 schreef linpunt het volgende:
De overheid zegt dat we seks in het openbaar mogen hebben.
Het klinkt ook gewoon goorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
De reclame over condooms, hoe begin jij over condooms. Hoor je zo'n surinaamse meneer zo zeggen; 'Ik zeg ey schatje ik schuif even een rubbertje om mijn tollie'.![]()
Wat een klotereclame zeg.
Klacht: Zie topic.
Audio: http://vrijsoavrij.nl/wp-(...)/SoaAids-Hoe-R27.mp3
huh?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef linpunt het volgende:
De overheid sugreert nu dat t legaal is dat de Nederlandse bevolkings in t bos seks heeft.
Inderdaad, Nederlanders zijn racisten, allemaal!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik word ziek van al die zwarte reklames. alsof alle zwarten een en al lol en feest zijn enzo. Wat een racisten zijn die Nederlanders
Zwarten zijn zielig. Dus die hebben gewoon af en toe een beetje positieve discriminatie nodig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik word ziek van al die zwarte reklames. alsof alle zwarten een en al lol en feest zijn enzo. Wat een racisten zijn die Nederlanders
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:59 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zwarten zijn zielig. Dus die hebben gewoon af en toe een beetje positieve discriminatie nodig.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:59 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zwarten zijn zielig. Dus die hebben gewoon af en toe een beetje positieve discriminatie nodig.
Wickedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef linpunt het volgende:
De overheid sugreert nu dat t legaal is dat de Nederlandse bevolkings in t bos seks heeft.
Of ze willen dat je de wet overtreed vanwege belasting via boetes omdat Griekenlandquote:
De jongen die dat zegt, moet echt zohard in zijn ballen getrapt worden door die chick. Omdat hij het moment verpestquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:22 schreef fruitellafantastic het volgende:
De tv reclame is nog erger:
"Ik ga niet zonder hoesje in jouw poesje"
Dit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
De jongen die dat zegt, moet echt zohard in zijn ballen getrapt worden door die chick. Omdat hij het moment verpest
Die moet ik onthoudenquote:Ik ga niet zonder hoesje, in jouw poesje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Af en toe heb ik wel goede uitsprakenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit.
Als ik dat meisje was, was ik direct de deur uit gegaan. Vreselijk.
Gewoon je mond houden. bestequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Af en toe heb ik wel goede uitspraken
Maarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon je mond houden. beste
die surinamers liggen toch toch in dat bos te vozen.. dat mag eigenlijk helemaal niet. En de reclame is van de overheid. Capiche?quote:
Ik word ziek van jouw hoofd. Alsof jouw hoofd een en al lol en feest is en zo. Wat een racistenhoofd heb jij. Poepchinees.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Schijn bedriegtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
MaarIk dacht dat we zoiets goeds hadden...
Dat ik zoveel voor je betekende![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Die moet ik onthoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
indd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:59 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Voor het zingen de kerk uit bedoel je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit.
Als ik dat meisje was, was ik direct de deur uit gegaan. Vreselijk.
De kerk al helemaal niet in gaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:20 schreef sanger het volgende:
[..]
Voor het zingen de kerk uit bedoel je?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De kerk al helemaal niet in gaan.
Wat dacht je van zo snel mogelijk?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:01 schreef Pharkus het volgende:
Wat is het beste moment om over de morning after pil te beginnen?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat dacht je van zo snel mogelijk?
Een echte man doet dat niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Ik zou hem gewoon links laten liggen, maar ik ben dan ook een man
Maar wel post-ejaculatie neem ik aan? Zou het vreemd zijn een voorraadje aan te schaffen en bij het afscheid nemen deze te geven aan de chimi?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat dacht je van zo snel mogelijk?
Slikt ze de pil?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Maar wel post-ejaculatie neem ik aan? Zou het vreemd zijn een voorraadje aan te schaffen en bij het afscheid nemen deze te geven aan de chimi?
In dit hypothetische geval niet, anders heeft het ook geen zin om over de morning after pil te beginnen.quote:
Ik had het er ook over dat ik hem niet hoef te slikken vandaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Een echte man doet dat niet.
Oh.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik had het er ook over dat ik hem niet hoef te slikken vandaar
Ok. Gewoon over beginnen. Anders zit je straks met de gebakken peren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
In dit hypothetische geval niet, anders heeft het ook geen zin om over de morning after pil te beginnen.
Haha nee dankjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh.!
Dacht dat je bedoelde 'kan mij het schelen jong'
Je weet maar nooit wat kan gebeuren. Zo bam!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Haha nee dankjeik hoef nog echt geen kind
Ik ben nog aan het zoeken voor een appartement dus voor die tijd zeker geen kind
tjah mits ik de financiën kan regelen zie ik het dan wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat kan gebeuren. Zo bam!.
Kind heeft inderdaad geen boodschap aan het wel of niet hebben van een appartementquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat kan gebeuren. Zo bam!.
16 maarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:55 schreef gebrokenglas het volgende:
I don't want 16 years of misery for 16 seconds of pleasure.
Wal.Ge.Lijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:22 schreef fruitellafantastic het volgende:
Wat je zegt. Na het leuke voorspel met gefriemel en geplaag en dat soort dingen, moet je zo'n verpakking opscheuren en zo'n goor stinkend geval omdoen enzo, en zij kijkt je op de vingers of je het wel goed omdoet en er geen scheuren zijn enzo, heel erg tof allemaal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:11 schreef Panzermaus het volgende:
Sowieso condooms.Die halen de hele dierlijke lust uit seks, je wil een vrouw neuken en haar warme natte gleuf voelen, en je lading centimetersdiep in haar dumpen. Niet in een a-seksueel stuk rubber. 'Maar je voelt hem niet eens zitten, en je weet maar nooit!'. Alleen het idee al dat er iets tussen jou en haar zit maakt het voor mij al de helft minder geil/intiem. Bah.
Een deel van mij stierf zojuist.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:22 schreef fruitellafantastic het volgende:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:42 schreef Schenkstroop het volgende:
vroegah waren de slogans veel geiler. kan me nog een slogan uit de chick herinneren. iets van "beter een kapotje dan een jong buikje vol zaad" ofzo. En dan een meisje van 14 dat lief kijkt met dr puffy nipples in dr katoenen onderbroekje met strikjes aan de zijkanten
Wat is er gebeurd met de samenleveing
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |