Je kan ook dood gaan door Surinamersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:56 schreef Raap het volgende:
hallo je kan dood gaan van een soa dus wat doe je dom
Grotere kans ook!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je kan ook dood gaan door Surinamers
terechte klacht, de versurinamisering van ndederland..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:56 schreef Raap het volgende:
hallo je kan dood gaan van een soa dus wat doe je dom
oh?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:33 schreef linpunt het volgende:
De overheid zegt dat we seks in het openbaar mogen hebben.
Waar spreken we af?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:33 schreef linpunt het volgende:
De overheid zegt dat we seks in het openbaar mogen hebben.
Het klinkt ook gewoon goorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
De reclame over condooms, hoe begin jij over condooms. Hoor je zo'n surinaamse meneer zo zeggen; 'Ik zeg ey schatje ik schuif even een rubbertje om mijn tollie'.![]()
Wat een klotereclame zeg.
Klacht: Zie topic.
Audio: http://vrijsoavrij.nl/wp-(...)/SoaAids-Hoe-R27.mp3
huh?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef linpunt het volgende:
De overheid sugreert nu dat t legaal is dat de Nederlandse bevolkings in t bos seks heeft.
Inderdaad, Nederlanders zijn racisten, allemaal!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik word ziek van al die zwarte reklames. alsof alle zwarten een en al lol en feest zijn enzo. Wat een racisten zijn die Nederlanders
Zwarten zijn zielig. Dus die hebben gewoon af en toe een beetje positieve discriminatie nodig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik word ziek van al die zwarte reklames. alsof alle zwarten een en al lol en feest zijn enzo. Wat een racisten zijn die Nederlanders
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:59 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zwarten zijn zielig. Dus die hebben gewoon af en toe een beetje positieve discriminatie nodig.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:59 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zwarten zijn zielig. Dus die hebben gewoon af en toe een beetje positieve discriminatie nodig.
Wickedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef linpunt het volgende:
De overheid sugreert nu dat t legaal is dat de Nederlandse bevolkings in t bos seks heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |