Ik had het er ook over dat ik hem niet hoef te slikken vandaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Een echte man doet dat niet.
Oh.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik had het er ook over dat ik hem niet hoef te slikken vandaar
Ok. Gewoon over beginnen. Anders zit je straks met de gebakken peren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
In dit hypothetische geval niet, anders heeft het ook geen zin om over de morning after pil te beginnen.
Haha nee dankjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh.!
Dacht dat je bedoelde 'kan mij het schelen jong'
Je weet maar nooit wat kan gebeuren. Zo bam!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Haha nee dankjeik hoef nog echt geen kind
Ik ben nog aan het zoeken voor een appartement dus voor die tijd zeker geen kind
tjah mits ik de financiën kan regelen zie ik het dan wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat kan gebeuren. Zo bam!.
Kind heeft inderdaad geen boodschap aan het wel of niet hebben van een appartementquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat kan gebeuren. Zo bam!.
16 maarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:55 schreef gebrokenglas het volgende:
I don't want 16 years of misery for 16 seconds of pleasure.
Wal.Ge.Lijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:22 schreef fruitellafantastic het volgende:
De tv reclame is nog erger:
"Ik ga niet zonder hoesje in jouw poesje"
Wat je zegt. Na het leuke voorspel met gefriemel en geplaag en dat soort dingen, moet je zo'n verpakking opscheuren en zo'n goor stinkend geval omdoen enzo, en zij kijkt je op de vingers of je het wel goed omdoet en er geen scheuren zijn enzo, heel erg tof allemaal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:11 schreef Panzermaus het volgende:
Sowieso condooms.Die halen de hele dierlijke lust uit seks, je wil een vrouw neuken en haar warme natte gleuf voelen, en je lading centimetersdiep in haar dumpen. Niet in een a-seksueel stuk rubber. 'Maar je voelt hem niet eens zitten, en je weet maar nooit!'. Alleen het idee al dat er iets tussen jou en haar zit maakt het voor mij al de helft minder geil/intiem. Bah.
Een deel van mij stierf zojuist.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:22 schreef fruitellafantastic het volgende:
De tv reclame is nog erger:
"Ik ga niet zonder hoesje in jouw poesje"
quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:42 schreef Schenkstroop het volgende:
vroegah waren de slogans veel geiler. kan me nog een slogan uit de chick herinneren. iets van "beter een kapotje dan een jong buikje vol zaad" ofzo. En dan een meisje van 14 dat lief kijkt met dr puffy nipples in dr katoenen onderbroekje met strikjes aan de zijkanten
Wat is er gebeurd met de samenleveing
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |