Dat zie je bij mij ook hoor, maar ik ben echt niet een van de dunstequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zie dr borstbeen, dat kan niet goed zijn.
Ook op de FP: Sarah Jessica Parker heeft aderarmenquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:15 schreef kvd het volgende:
De armen van Sarah Jessica Parker...ze heeft van die 'lekkere' Madonna-armen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zet er dan bij dat dit topic bestaat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Ook op de FP: Sarah Jessica Parker heeft aderarmen
En Madonna in 2009: Madonna heeft aderarmen.
SJP heeft sowieso een grappig lijf. Klein, best petite in de taille en toch een goeie boezem. Apartquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Ook op de FP: Sarah Jessica Parker heeft aderarmen
En Madonna in 2009: Madonna heeft aderarmen.
Krabbé? Is dat een programma?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
SJP heeft sowieso een grappig lijf. Klein, best petite in de taille en toch een goeie boezem. Apart
Even offtopic, maar weet jij of Krabbé vanavond een nieuwe aflevering is? Ja toch?
Heeft, of Krabbé heeftquote:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/uitstelvanexecutie/home/quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:41 schreef pberends het volgende:
Russell Brand (vriendje Katy Perry) 2011 MTV Video Music Awards in LA, Aug 28
[ afbeelding ]
Voor zijn doen niet erg onflatteus, maar toch.
Ze heeft wel geluk dat ze met zo'n lichaam nog een erg strakke kaaklijn heeft gehouden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:15 schreef tliciouz het volgende:
Deena van Jersey Shore.
[ afbeelding ]
Je kunt in ieder geval niet zeggen dat ze er niet tussen past (tussen de rest van de cast van Jersey Shore dus).quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:15 schreef tliciouz het volgende:
Deena van Jersey Shore.
[ afbeelding ]
Ja, dat zijn allemaal van die uhh...laat ik zeggen kleurrijke figurenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je kunt in ieder geval niet zeggen dat ze er niet tussen past (tussen de rest van de cast van Jersey Shore dus).
Mijn god wat een reteslechte photoshopquote:Op donderdag 1 september 2011 19:16 schreef SEMTEX het volgende:
Hoezo ernstig gephotoshopt:
[ afbeelding ]
Bij sowieso Madonna en SPJ zijn beide klassieke dansers geweest en dat zie je aan hun lichaam al gewoon heel gespierd , wat je ook veel langer dus op goed gewicht houd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
SJP heeft sowieso een grappig lijf. Klein, best petite in de taille en toch een goeie boezem. Apart
Even offtopic, maar weet jij of Krabbé vanavond een nieuwe aflevering is? Ja toch?
Ik zag hem net op m'n mobiel, maar zo op de laptop in het groot is het nog veel ergerquote:Op donderdag 1 september 2011 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
Die middelste, net een kerelen de rechter later toegevoegd?
Is courtney weer zwanger?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:16 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ergquote:Op donderdag 1 september 2011 19:16 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
de Kardashians.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat zijn dat eigenlijk voor snollen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |