Die wangen van Lindsayquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:17 schreef Godtje het volgende:
Een nieuw deel. Aan het einde van het vorige topic,
Beckham
[ afbeelding ]
LiLo
[ afbeelding ]
Curry jr
[ afbeelding ]
Viola
[ afbeelding ]
Jij bent de eerste die er een "probleem" mee heeftquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op zich hoef je niet de OP te quoten als in een topic wil reageren.
Je valt er echt over?quote:
reageren op een speciefieke post hoef je dan ook maar niet meer te quoten..?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op zich hoef je niet de OP te quoten als in een topic wil reageren.
Kom maar op met de foto's.quote:
Ach, als je net wat zegt sta je nooit flatteus op een foto.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:04 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doet Rihanna altijd of ze haar kunstgebit verloren heeft?
you jelly?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:26 schreef SEMTEX het volgende:
Steven Bauer en Al Pacino, Scarface reünie:
[ afbeelding ]
Ik wilde net zeggenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:28 schreef Godtje het volgende:
Tony!Die tand is nog het minst erg.
Watskebeurt!
[ afbeelding ]
Dit zijn geen rimpels alleen. Walleen van hier tot tokio. Zijn neus lijkt een fact6or 10 gegroeid. Slecht kapsel, al met al schrikken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Tony Hawk is ondertussen 43, dus niet zo gek dat hij rimpels heeft.
Plus het gezicht dat hij trekt, zorgt voor nog meer rimpels.
En Christina Aguilera ... wanneer leren mensen nou eens dat een legging niet hetzelfde is als een broek?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:43 schreef Crientj het volgende:
Christina Aguilera. Die legging/benen.. o.O
[ afbeelding ]
Het kan ook best zijn dat dat kind haar jurkje een beetje omhoog haalde. Toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Tony Hawk is ondertussen 43, dus niet zo gek dat hij rimpels heeft.
Plus het gezicht dat hij trekt, zorgt voor nog meer rimpels.
En Christina Aguilera ... wanneer leren mensen nou eens dat een legging niet hetzelfde is als een broek?
Het kind heeft twee blauwgeslagen ogen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:08 schreef sherezade het volgende:
christina met haar enge hand
[ afbeelding ]
jee! ik kan alleen maar kijken naar dat jochie!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:08 schreef sherezade het volgende:
christina met haar enge hand
[ afbeelding ]
Wat photoshop wel niet met je kan doen hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:28 schreef Godtje het volgende:
Tony!Die tand is nog het minst erg.
Watskebeurt!
[ afbeelding ]
Daar is al een hele rel over. Op TMZ.com staat ook het een en ander. Een of ander roddelblad beweert dat Christina haar zoontje inelkaar geslagen is. Terwijl ie gewoon is gevallen toen de oppas bij hem was. Christina is dan ook bezig een rechtzaak aan te spannen EN heeft al flink uitgehaald naar het desbetreffende roddelmagazinequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het kind heeft twee blauwgeslagen ogen?
Nadeel van bekend zijn ja. Gelijk van het ergste uit gaan. Kan zo zijn gevallen, tegen een deur gelopen. Zoveel manieren.. het ziet er wel erg uit, arm ventje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:18 schreef DjinN het volgende:
Daar is al een hele rel over. Op TMZ.com staat ook het een en ander. Een of ander roddelblad beweert dat Christina haar zoontje inelkaar geslagen is. Terwijl ie gewoon is gevallen toen de oppas bij hem was. Christina is dan ook bezig een rechtzaak aan te spannen EN heeft al flink uitgehaald naar het desbetreffende roddelmagazine
Ja idd, en nogal gemeen ook. Christina lijkt mij geen gewelddadig persoon en al helemaal niet iemand die haar zoontje inelkaar slaat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nadeel van bekend zijn ja. Gelijk van het ergste uit gaan. Kan zo zijn gevallen, tegen een deur gelopen. Zoveel manieren.. het ziet er wel erg uit, arm ventje.
Het kan hoor. Ik ben vroeger ook wel eens voorover gevallen. Met mijn gezicht op de grond. Gevolg: neus gekneusd en 2 dikke blauwe ogen. Als je namelijk een klap op je neus krijgt, worden je ogen 9 van de 10x blauwquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Hij is gevallen en heeft daar twee blauwe ogen aan overgehouden?
Vreemd verhaal.
Ouchquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:29 schreef Copycat het volgende:
Mijn broer is als kind keihard gevallen op een schaatsbaan. Zijn ogen kregen daarna alle kleuren van de regenboog.
Die mag God op haar blote knieën danken voor make up en photoshop als ik al die with/without-foto's ziequote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die mag God op haar blote knieën danken voor make up en photoshop als ik al die with/without-foto's zie.
Beetje unnapropriate, aangezien Russell Armstrong 2 weken geleden zelfmoord heeft gepleegdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:20 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
Real Housewives.. taylor amstrong
oow.. dat wist ik nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:28 schreef DjinN het volgende:
[..]
Beetje unnapropriate, aangezien Russell Armstrong 2 weken geleden zelfmoord heeft gepleegd
Maakt niet uitquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:32 schreef static het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzin? Gewoon plaatsen.
Jij zit de boel op te naaien.quote:
Stel je niet zo aan, ik zit helemaal niks op te naaien. Ik zeg alleen maar dat het een beetje unnapropriate is omdat de persoon links op de foto 2 weken geleden zelfmoord heeft gepleegd. Ik heb nergens gezegd dat die foto daarom ook daadwerkelijk weg moet.quote:
Dat zeg ik: je naait de boel op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:15 schreef DjinN het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, ik zit helemaal niks op te naaien. Ik zeg alleen maar dat het een beetje unnapropriate is omdat de persoon links op de foto 2 weken geleden zelfmoord heeft gepleegd. Ik heb nergens gezegd dat die foto daarom ook daadwerkelijk weg moet.
Trust me, als ik de boel echt op wil naaien doe ik dat op een hele andere manierquote:
ach, lijkt me allemaal wel meevallen hoor, 'unnapropriate' zou hij zijn als je een foto van zijn lijk zou plaatsen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:28 schreef DjinN het volgende:
[..]
Beetje unnapropriate, aangezien Russell Armstrong 2 weken geleden zelfmoord heeft gepleegd
Ik denk dat je dan meteen een ban krijgt en nooit meer terug hoeft te komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, lijkt me allemaal wel meevallen hoor, 'unnapropriate' zou hij zijn als je een foto van zijn lijk zou plaatsen...
Ik heb je al eerder gezegd dat het opvalt en dat je me verder een leuke meid lijkt. Het botst en zorgt voor wrijving.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:53 schreef DjinN het volgende:
Nee hoor dat wil ik helemaal niet. Ik hoef me alleen niet te laten beschuldigen van dingen die niet waar zijn. Niet door een mod, en niet door andere mensen. Zo simpel is het.
Waarom is het in godsnaam 'unappropriate' om een foto te plaatsen van iemand die zelfmoord heeft gepleegd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:28 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ze is vroeger zelf erg mishandeld dacht ik, dan komen zulke roddels nog harder aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:26 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja idd, en nogal gemeen ook. Christina lijkt mij geen gewelddadig persoon en al helemaal niet iemand die haar zoontje inelkaar slaat.
Hallo?! Met 42 achterbenen als een 72 jarige? Ben niet van sho maar dat is toch wel opvallend. Het ziet er echt naar uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:50 schreef DjinN het volgende:
Ik vind het wel meevallen, dat onflatteuze. JLo is al 42, ja dan krijg je gewoon cellulitis. En voor zover ik weet is ze nog steeds een doodnormaal mens dus
En waarom noemen jullie het allemaal unappropriate terwijl het volgens mij toch echt inappropriate is?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom is het in godsnaam 'unappropriate' om een foto te plaatsen van iemand die zelfmoord heeft gepleegd?
Zelfs zo is ie nog wel cutequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:55 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan meteen een ban krijgt en nooit meer terug hoeft te komen![]()
Ontopic dan maar weer ?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb je al eerder gezegd dat het opvalt en dat je me verder een leuke meid lijkt. Het botst en zorgt voor wrijving.
Ik ga op dit gezeik niet eens meer in. Jullie schrijven me maar een pm ofzo als jullie iets tegen me hebben. Heb net al gezegd dat we ONTOPIC moeten gaan. De laatste tijd lijkt het wel of ik niks meer goed kan zeggen. Wat ik ook zeg. En dan zie ik opmerkingen van andere mensen, en daar wordt compleet anders op gereageerd. Ik heb hier echt geen zin meer in. Jullie zoeken het maar uit met heel de vriendenkliek hier. Sorry dat ik zo bot reageer maar ben er echt ff helemaal klaar mee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:59 schreef karoltje het volgende:
Waarom een vervelende user zoveel aandacht geven? Dat versterkt het alleen maar.
Wist het niet uit mijn hoofd dus ik heb 'appriopriate' verbeterd en de un daargelaten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En waarom noemen jullie het allemaal unappropriate terwijl het volgens mij toch echt inappropriate is?
[..]
Zelfs zo is ie nog wel cute
Kom op zeg, blijf gewoon lekker doorposten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:05 schreef DjinN het volgende:
[..]
[..]
Ik ga op dit gezeik niet eens meer in. Jullie schrijven me maar een pm ofzo als jullie iets tegen me hebben. Heb net al gezegd dat we ONTOPIC moeten gaan. De laatste tijd lijkt het wel of ik niks meer goed kan zeggen. Wat ik ook zeg. En dan zie ik opmerkingen van andere mensen, en daar wordt compleet anders op gereageerd. Ik heb hier echt geen zin meer in. Jullie zoeken het maar uit met heel de vriendenkliek hier. Sorry dat ik zo bot reageer maar ben er echt ff helemaal klaar mee.
Ja, doe jij er nog een schepje bovenop.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom is het in godsnaam 'unappropriate' om een foto te plaatsen van iemand die zelfmoord heeft gepleegd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Naja, het is niet de eerste keer dat men botst met jou. Maar goed, laten we inderdaad weer ontopic gaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:05 schreef DjinN het volgende:
[..]
[..]
Ik ga op dit gezeik niet eens meer in. Jullie schrijven me maar een pm ofzo als jullie iets tegen me hebben. Heb net al gezegd dat we ONTOPIC moeten gaan. De laatste tijd lijkt het wel of ik niks meer goed kan zeggen. Wat ik ook zeg. En dan zie ik opmerkingen van andere mensen, en daar wordt compleet anders op gereageerd. Ik heb hier echt geen zin meer in. Jullie zoeken het maar uit met heel de vriendenkliek hier. Sorry dat ik zo bot reageer maar ben er echt ff helemaal klaar mee.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Speciaal voor het volgende deel heb ik even een OP in elkaar gedraaid met uit elk topic 1 foto93 plaatjes. Dat gaat me toch echt even te ver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Ze zijn allemaal klein gecropped, hmm ik vraag me af waar ik er 6 verloren ben ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:19 schreef static het volgende:
[..]
93 plaatjes. Dat gaat me toch echt even te ver.
En het is ook duidelijk dat hier in SHO telkens minstens één iemand de boeman is, en dus niks goeds kan doen ...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:18 schreef static het volgende:
[..]
Naja, het is niet de eerste keer dat men botst met jou. Maar goed, laten we inderdaad weer ontopic gaan.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Speciaal voor het volgende deel heb ik even een OP in elkaar gedraaid met uit elk topic 1 fotoLeuk gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
Jéézus hé, ze was aan het dansen. Als je dan 100 foto's neemt binnen anderhalve seconde dan kun je daar wel één vreemde tussen vinden. Het is een mens hoor, geen etalagepop.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Hallo?! Met 42 achterbenen als een 72 jarige? Ben niet van sho maar dat is toch wel opvallend. Het ziet er echt naar uit.
Ze huppelde een trap op en die rimpelbenen zien er wel erg gek uit voor een relatief jonge vrouw. Ben blij dat het mijn pootjes niet zijn in ieder geval.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jéézus hé, ze was aan het dansen. Als je dan 100 foto's neemt binnen anderhalve seconde dan kun je daar wel één vreemde tussen vinden. Het is een mens hoor, geen etalagepop.
Rimpelrug en bejaarde benen, dit lijkt me vrij erg zo pas op je 42e.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:00 schreef Radegast het volgende:
[ afbeelding ]
En dan een foto van een fractie van een seconde ervoor.
[ afbeelding ]
Okee, het is niet meer zo strak als bij een 21-jarige maar ze is ook geen 21 meer.
Echt, als dit al onflatteus is dan kan 97% van de vrouwen beter een boerka aantrekken. En nooit meer uitdoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |