Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Quel'Thalasquote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
Sÿrina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
Dat valt eigenlijk wel mee tegenwoordig. Maar als je als horde dood gaat in SW dan denk ik nog steeds bij die afstand die je moet lopen:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:58 schreef TwyLight het volgende:
OH wat haat ik het toch als ik dood ga, en ik eerst half Azeroth door moet lopen naar m'n corpse
Ja, dat van Garrosh is ook wel weer waar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 05:12 schreef TwyLight het volgende:
Haha klopt ja, dan moet je echt een teringend rennen. En For the Horde is inderdaad onmogelijk. Ik heb alles behalve Storming Stormwind, Varian met 103 miljoen HP, de battlemasters, en geheid heel stormwind binnen no-time daar binnen. Helaas
Al is het voor Alliance nog kutter, want Garosh zit precies waar álle Hordes altijd staan
Ze hebben ze idd veel te sterk gemaakt deze expansion. :/ Wij aoen ze nog altijd neer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 05:21 schreef TwyLight het volgende:
Sowieso vind ik dat guards in Stormwind en Orgrimmar veel te overpowered zijn. Dat ze van die elite's in starting zone's zetten kan ik begrijpen, anders zou je daar als level 85 heen kunnen gaan en de hele zone in je macht hebben, maar in steden is het echt onzin. Ga je naar Stormwind heb je 30 guards in je nek, en als je ze dan eindelijk dood hebt zijn ze al weer respawned
Nice, mijn main is een ele sham. Gewoon Int en Haste stacken. Mastery is ook heel goed want dubbele spells.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 06:06 schreef TwyLight het volgende:
Ik ken echt nergens vinden welke stats ik voor moet gaan op mijn ShamanBen Elemental
Yes, jij snapt het! Ik doe ook alleen maar Arathi Basin, goed positioneren en 1 seconde wachten voordat je je thunderstorm ook echt gebruikt. (ivm lagg enzo). Soms zal TS het gewoon niet doen (de knockback) dat is gewoon kut.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 06:10 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb trouwens nu al zin in Arathi Basin. P0wnage @ the Lumbermill
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent level 15. Het is 9:42 op een werkdag. Ik gok dat het zomaar een uurtje kan durenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:34 schreef TwyLight het volgende:
Damn trouwens, was even vergeten hoe lang het duurt om als dps voor een dungeon te queuen
voor een low level dungeon? Denk het niet. Dat is hooguit 15 - 25 min. Zelfs op dinsdag ochtend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:42 schreef GI het volgende:
[..]
Je bent level 15. Het is 9:42 op een werkdag. Ik gok dat het zomaar een uurtje kan duren
Leuk en aardig, maar ik heb wel betere gear nodig uiteindelijk, en als mensen die het niet nodig hebben er vandoor gaan met gear die juist WEL voor mij een flinke upgrade zijn (ik ben op mijn mage natuurlijk immers een dps), dan moeten ze daar gewoon vanaf blijven. Ik maakte er verder geen probleem van overigens, ik meldde alleen maar maar in party chat dat een healer geen staff met hitrating nodig had, daarna begon die healer moelijk te doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:03 schreef GI het volgende:
Ik snap niet dat je je er heel erg druk om maakt. Je hebt het over normal-dungeon gear. Ik zou als ik de healer (of tank) was geweest gezegd hebben dat jij je niet zo druk moest maken en dat je vrij was om zelf de groep te verlaten.
Mensen die zich op normal-dungeon niveau al een hartaanval vallen om gear snap ik niet.
Dungeons (tijdens het levellen) zitten voornamelijk gekoppeld aan je level. Pas vanaf 80 gaat itemlevel ook meespelen. En je itemlevel kun je zien op je character scherm in het spel. Overigens is het zo dat wat je in het spel als iLvl hebt, het gemiddelde is van de beste gear die je op dat moment bij je hebt, niet per se equipped. Je zou eventueel dus kunnen cheaten door gewoon andere gear te kopen/looten die je niet kan gebruiken (een sword met sta+str als priest zijnde ofzo), dan kun je straks wel makkelijk in die moeilijkere dungeons komen, maar dan is je equipped gear nog steeds baggerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:16 schreef keepoww het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die item levels? ik heb nu 131, als dit hoger is kan ik dan meer dungeons / raids doen? En is er ergens een overzicht.
Het zou mij niet verbazen dat de staff (los van de hitrating) qua int en spellpower een erg lekkere boost was voor de druid. imho heeft hij recht zat om er ook op te needen. Of ik het zelf zou doen is een tweede, zou ook van mijn offspec afhangen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:07 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar ik heb wel betere gear nodig uiteindelijk, en als mensen die het niet nodig hebben er vandoor gaan met gear die juist WEL voor mij een flinke upgrade zijn (ik ben op mijn mage natuurlijk immers een dps), dan moeten ze daar gewoon vanaf blijven. Ik maakte er verder geen probleem van overigens, ik meldde alleen maar maar in party chat dat een healer geen staff met hitrating nodig had, daarna begon die healer moelijk te doen
(en die staff schijnt voor caster dps tot lvl 85 erg fijn te zijn, zijn weinig betere upgrades).
Dat had het ook, hij had namelijk dezelfde staff equipped als dat ik hadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:34 schreef GI het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen dat de staff (los van de hitrating) qua int en spellpower een erg lekkere boost was voor de druid. imho heeft hij recht zat om er ook op te needen. Of ik het zelf zou doen is een tweede, zou ook van mijn offspec afhangen.
Los van de offspec vind ik het op normal dungeon niveau overdreven om daar de voortgang voor stil te leggen. Het is gear die je TOCH vervangt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:36 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dat had het ook, hij had namelijk dezelfde staff equipped als dat ik hadEn needen voor je offspec tijdens het levellen terwijl iemand anders moet needen voor zn mainspec slaat natuurlijk nergens op
Heyhey, ik was niet degene die niet meer verder ging tot ik 'm kreeg he, dat idee kwam van de tank, die ik verder totaal niet kende. EN deze staf hou ik naar het schijnt tot aan lvl 85, dus ik heb nog zo'n 3 levels te gaan met dit ding, dus zo'n ramp vond ik het nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:44 schreef GI het volgende:
[..]
Los van de offspec vind ik het op normal dungeon niveau overdreven om daar de voortgang voor stil te leggen. Het is gear die je TOCH vervangt.
quote:Battle.net account wide achievements are still in the works.
Armor dyes are unlikely to be included in the game, but mount customization is a possibility.
Pimp my hidequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:59 schreef Sapstengel het volgende:
Amani Warbear met in plaats van die schilden aan de zijkant flatscreen tv's met een neonrand.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:59 schreef Sapstengel het volgende:
Amani Warbear met in plaats van die schilden aan de zijkant flatscreen tv's met een neonrand.
Natuurlijk moeten die blood elfs dan wel een optie hebben om je mailbox/AH/bank/gbank/vendor/repair te openenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:09 schreef Sapstengel het volgende:
Ja inderdaad, past mooi achterop die beer.
En dan die mammoet met in plaats van twee vendors twee naakte blood elfs die een sexy dansje doen.
Ach wel nee joh, alleen maar een mogelijkheid om een gold deposit te doen aan die 2quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:21 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Natuurlijk moeten die blood elfs dan wel een optie hebben om je mailbox/AH/bank/gbank/vendor/repair te openen
Oooh, die is tof!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:56 schreef Blistering het volgende:
Wootwoot, was helemaal de paarse Judgement set vergeten!
[ afbeelding ]
Zo gaat m'n DK worden, epic win
Field Marshall gear?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga voor m'n paladin maar eens die gouden set met die vleugeltjes sparen. Level 60 PvP set of iets dergelijks.
Bedoel je niet Avatar Raiment (T5) voor priests?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga voor m'n paladin maar eens die gouden set met die vleugeltjes sparen. Level 60 PvP set of iets dergelijks.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:15 schreef TwyLight het volgende:
Als ik een female dwarf zie moet ik altijd aan zo'n vrouw denken van een serie die vroeger altijd op tv was, maar heb geen idee welke serie en hoe die vrouw heet
Even mijn wand er uit laten zien als armageddonquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:15 schreef Blistering het volgende:
Die set is ook tof!
Ik neem trouwens aan dat het met wapens wel soort op soort is? Dus dat je niet een axe sword looks kan geven of een mace axe looks. Dat betekend dus dat ik moet gaan farmen voor 2 Obsidium Cleavers
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Even mijn wand er uit laten zien als armageddon
Dat is bevestigd door verscheidene blue posts.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Dat zijn kabouters!![]()
Ik zit heel erg te twijfelen. Tier 5 of de oude Wrathfull Gladiator pvp set? Of toch iets heel anders?
En dan qua wapens!
@ Twylight, ik heb juist gehoord dat je wel een wand moet hebben om een wand te veranderen, of sword voor sword, axe voor axe. Dus dat van wand naar sword bijvoorbeeld niet kan? Geen idee wat daar van waar is.
Ik heb mijn T10.264/ICC25 gear allemaal gevendored tijdens levellen op mijn paladin in cataclysnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:25 schreef Blistering het volgende:
Spijtig dat ik dat ding heb gevendored, blijft een mooi wapen.
http://www.wowmodelviewer.org/quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Mjah, de Tier sets van warriors vind ik gewoon lelijk.Behalve misschien tier 5, nadeel is dat het niet echt duidelijk is hoe die staan bij Worgens. (Of bestaat daar een programmatje voor?) Wrathfull Gladiator set ziet er ook wel goed uit. Maja....
Er van uitgaande dat je op windows zit, moet je WMV_Installer_v0701_r614_Win64.msi downloaden en installeren (of WMV_Installer_v0701_r614_Win32.msi als je een 32 bits versie van windows gebruikt) op http://code.google.com/p/wowmodelviewer/downloads/listquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:36 schreef Bienelientjee het volgende:
Euh, wat moet ik dan downloaden? Ik zie van alles staan. Ben daar zelf niet zo slim in!
Nope, die zit daar niet bij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zit hier al een TBC code bij ?
http://gamecard.nu/produc(...)hentication_key.html
Of moet ik deze dan nog apart bestellen ?
Ik zie hem daar namelijk niet tussen staan...
Hmm lijkt me wel tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:25 schreef Sapstengel het volgende:
http://eu.blizzard.com/store/browse.xml?f=c:1
Daar staat inderdaad WoW & Burning Crusade. Weet alleen niet of dit bij gamecard.nu ook het geval is.
Toen ik nog vanilla speelde had ik een PC met zo weinig werkgeheugen dat wanneer ik op zappelin stond hij bij mij zo langzaam was met laden, dat de zappelin alweer terug gevlogen was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:27 schreef Verbodsbord het volgende:
Sta ik in Sholazar Basin dailies te doen, ben ik klaar en wil ik naar Tol Barad gaan om daar dalies te doen. Heartstone ik naar stormwind en ben ik zo slim om daar weer de boot te pakken naar Northrend
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Toen ik nog vanilla speelde had ik een PC met zo weinig werkgeheugen dat wanneer ik op zappelin stond hij bij mij zo langzaam was met laden, dat de zappelin alweer terug gevlogen was.
En daar weer hetzelfde verhaal
Toen moest ik altijd weer op een andere PC inloggen om van dat ding af te komen
Dacht ik ook inderdaad, maar kwam na een korte googletocht uit op: http://www.gamecard.nu/pr(...)hentication_key.htmlquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm lijkt me wel toch?
Aangezien ze TBC niet los verkopen...
Sowieso zou ik het online bestellen, ik ga dat echt niet in de winkel kopen__
Dan kom je gewoon op ¤ 85,96-, uitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dacht ik ook inderdaad, maar kwam na een korte googletocht uit op: http://www.gamecard.nu/pr(...)hentication_key.html
Staat niet in het menu maar die page bestaat nog wel. Dus nu weet ik het nog niet zeker.
Maarja, daar heb ik niet direct een bron van.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:12 schreef Insomnia_ het volgende:
TBC krijg je automatisch als je Vanilla koopt.
Ik heb ze gemaildquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:48 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah die TBC zal er nog wel per ongeluk op staan ofzo. Denk dat ie uit het menu is verwijderd omdat:
[..]
Maarja, daar heb ik niet direct een bron van.
Waarom niet in de winkel kopen dan? Fucking mooie doosjes.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm lijkt me wel toch?
Aangezien ze TBC niet los verkopen...
Sowieso zou ik het online bestellen, ik ga dat echt niet in de winkel kopen__
Aah dan doe ik dat welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:50 schreef keepoww het volgende:
Op battle.net betaal je 69 euro voor alles.
Ik zie Alleen WoW + TBC staan trouwensquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:50 schreef keepoww het volgende:
Op battle.net betaal je 69 euro voor alles.
Er is geen 7 dagen trial meer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:53 schreef keepoww het volgende:
Als je een account aanmaakt, neem je een 7day trial op je account voor wow. Die upgrade je door digital purchase te doen, dan krijg je Wow (is +BC), Lich King, Cataclysm = 69,99
Dat is best nog wel een obstakel om te beginnem met wow, vind ik. Ze moeten daar echt een lagere combiprijs van maken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:55 schreef keepoww het volgende:
Gewoon even een battle.net account aanmaken, dan de stappen volgen die ik zei en je hebt voor 69,99 alle 3 de delen.
Valt wel mee toch? Je krijgt een maand gameplay, 1 speel met 2 upgrades, 100en uren gameplay. Ongelimiteerd aantal speelbare personages.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is best nog wel een obstakel om te beginnem met wow, vind ik. Ze moeten daar echt een lagere combiprijs van maken.
Dat vind ik nog steeds lomp. max 10 per server. Ik wil niet naar een andere server maar wil wel meer alts. Mogen ze ook wel ff iets aan doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:01 schreef keepoww het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Je krijgt een maand gameplay, 1 speel met 2 upgrades, 100en uren gameplay. Ongelimiteerd aantal speelbare personages.
Terg vergelijking: Battlefield 3 - 70eu.
Daar kost alles bij elkaar ¤85-, ....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah ik zou inderdaad op battle.net voor 14 euro die WoW+TBC kopen om mee te beginnen:
http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=210000091
Of even de reactie van gamecard.nu afwachten.
Ik wil die andere packages om andere races en classes combinaties te proberenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:01 schreef keepoww het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Je krijgt een maand gameplay, 1 speel met 2 upgrades, 100en uren gameplay. Ongelimiteerd aantal speelbare personages.
Terg vergelijking: Battlefield 3 - 70eu.
Edit: je kan natuurlijk ook eerst WOW en BC kopen (1 pak) en daarna verder.
Je kan Blood Elf en Draenei spelen en de nieuwe race/class combinaties. Je kan alleen geen Worgen of Goblin rollen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wil die andere packages om andere races en classes combinaties te proberen
Hmm het komt denk ik omdat het nog een trial account is:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:10 schreef keepoww het volgende:
zie post van mij hierboven, probeer dat is.
RAF en dan tank en healer rollen. Insta dungeons met uber xp.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Op welke PVP server spelen jullie, en welke faction ?
En wat is de snelste manier om te levelen ivm guild en recruit a friend gebeuren ?
Hmm dat Recruit a friend kan nu zeker niet meer, aangezien ik het al betaald heb ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:16 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
RAF en dan tank en healer rollen. Insta dungeons met uber xp.
Client downloaden, installeren en spelen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh hij staat nu op complete, geen idee alleen wat ik verder moet doen
Lol dat was wel handig geweest al iemand hier je had gerecruitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dat Recruit a friend kan nu zeker niet meer, aangezien ik het al betaald heb ?
En moet ik straks nog codes invoeren, of wordt dat automatisch gedaan ?
De status staat nu nog op qeued...
Wat gaat er nu allemaal aan mijn neus voorbij danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:21 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Lol dat was wel handig geweest al iemand hier je had gerecruit
300%XP bonus ten alle tijden tot lvl 80.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat gaat er nu allemaal aan mijn neus voorbij dan?
Kuttttquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:22 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
300%XP bonus ten alle tijden tot lvl 80.
Ja dan ben ik die ¤69-, kwijt zekerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:23 schreef keepoww het volgende:
Cancle je aankoop en we doen het opnieuw lol :p
13 euro weg? Weet je dat zeker? : Pquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kutttt
Kan ik het nog cancellen of zo?
Hmm kan ik gewoon geen gametime meer toevoegen, en later met hetzelfde account weer terug gerecruit worden ?quote:
Nee, moet een nieuwe account zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm kan ik gewoon geen gametime meer toevoegen, en later met hetzelfde account weer terug gerecruit worden ?
Hmm dat is ook weer zo, ik wil gewoon 1 main om mee te pvp'en, that's it...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:26 schreef lifeblind het volgende:
Ach, als je pas net weer begint met WoW wil je toch geen 300% XP? dan ga je zo snel door alle gebieden heen dat je niet eens fatsoenlijk de tijd hebt om het spel weer een beetje in de vingers te krijgen.
(en de enigste reden dat mensen je willen recruiten hier is omdat ze dan een 2-person rocketmount krijgen)
Nee, ach ja. Misschien kunnen we het de volgende keer voorkomen bij iemand anders.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kan mijn aankopen zeker ook niet meer naar een nieuw account overzetten ofzo ?
Ja, heel misschien. Je kan het proberen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:28 schreef Peanutnootje het volgende:
Moet je Blizz even bellen?
Misschien dat ze nog iets voor je kunnen doen.
Nummerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:28 schreef Peanutnootje het volgende:
Moet je Blizz even bellen?
Misschien dat ze nog iets voor je kunnen doen.
Maakt dat iets uit? Ook heb je nog zoveel stamina, als je totaal geen damage mitigation hebt lig je alsnog zo om.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:29 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat is eigenlijk het max. aantal HP dat mogelijk is met de huidige gear en classes(ongebuffed)?
Dan krijg ik zo'n Engelse aan de lijn zekerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:31 schreef Skillstorm het volgende:
0800 0202164
Kost je niks als het goed is.
Ja, kan je niet Engels praten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan krijg ik zo'n Engelse aan de lijn zeker?
Nee klopt, ben gewoon benieuwd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Maakt dat iets uit? Ook heb je nog zoveel stamina, als je totaal geen damage mitigation hebt lig je alsnog zo om.
Jawel, wat is je accountnaam ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, kan je niet Engels praten?
Geen boeiende, ik heb gister gewoon iets geaccpt heb geen relatie oid met die mensen daar.quote:
Geef mijne doorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jawel, wat is je accountnaam ?
Mochten ze er naar vragen, dan geef ik jouwe wel door..
Edit: ik bedoel, wanneer ze vragen wie die vriend is, die vergeten is RAF te gebruiken
Kan dat dan? Begin jij ook niet net?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:35 schreef keepoww het volgende:
[..]
Geef mijne dooracc is Keepow, 1w geen 2 zoals hier.
Met de guild-perks die je hebt zou je toch zeker eens moeten kijken naar een guild met een hoger level. Zelf zou ik echt niet meer kunnen zonder de 15 minuten cooldown van de hearthstone.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:34 schreef keepoww het volgende:
[..]
Geen boeiende, ik heb gister gewoon iets geaccpt heb geen relatie oid met die mensen daar.
http://eu.battle.net/wow/(...)strom/Simioni/simple
Anders mag je die van mij wel doorgevenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jawel, wat is je accountnaam ?
Mochten ze er naar vragen, dan geef ik jouwe wel door..
Edit: ik bedoel, wanneer ze vragen wie die vriend is, die vergeten is RAF te gebruiken
Gewoon doen, hij is vetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:49 schreef Skillstorm het volgende:
Ik wil die fucking mechano hog kopen maar..... waste of money en ik heb maar 30k gold. De hog is 16k. ..
Gewoon kopenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:49 schreef Skillstorm het volgende:
Ik wil die fucking mechano hog kopen maar..... waste of money en ik heb maar 30k gold. De hog is 16k. ..
Iets weerhoud mij ervan om op Buy te klikken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon kopenDie 16k heb je zo weer verdiend.
Hmm.... maar ik moet ook nog engi levelen en ik wil alle mats gaan kopen....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Verstand op nul en aanklikken en ophalen uit je mailboxEn je dan heel cool voelen
Ik heb wel 2 arctic furs igg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon ff engineer zoeken en zelf alle mats bij elkaar sparen. Uiteindelijk is ie maar 12.5k aan vendormats, waar dan nog eens 10% guild perk discount af gaat.
Kost ook zo'n 15k, dat je het weetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:53 schreef Skillstorm het volgende:
Hmm.... maar ik moet ook nog engi levelen en ik wil alle mats gaan kopen....
Als je een miner hebt, heb je die titalsteel ook zo bij elkaar. Op mijn realm is er geen hond in wintergrasp, half uurtje rondvliegen en dan heb je genoeg titanium.quote:
Jij bent wel baas als het aankomt op dit soort dingen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als je een miner hebt, heb je die titalsteel ook zo bij elkaar. Op mijn realm is er geen hond in wintergrasp, half uurtje rondvliegen en dan heb je genoeg titanium.
Eternals gewoon van AH halen, of anders frozen orbs als die goedkoper zijn en dan inruilen in dalaran.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:00 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Jij bent wel baas als het aankomt op dit soort dingen.
Jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik de enige die continue Albert Heijn leest als er AH staat?
Deed ik vroeger ook wel eens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees idd ook standaard Bullshitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:03 schreef lifeblind het volgende:
Als er ergens BS (blacksmithing) staat, lees ik altijd stug Bull Shit
Nice. Op mijn oude PC was het zo dat ales ik muziek deed afspelen in foobar2K, de framerate van WoW halveerdequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:08 schreef Skillstorm het volgende:
Ben heel blij met mijn nieuwe pc overigens, kan eindelijk veel browsers op de achtergrond open hebben zonder te laggen als ik een 2de window open. (terwijl WoW openstaat)
Hahaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:09 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Nice. Op mijn oude PC was het zo dat ales ik muziek deed afspelen in foobar2K, de framerate van WoW halveerde(WoW en muziek stonden op dezelfde schijf, en die schijf was een beetje gaar geworden
)
Ik heb dat vooral nog als ik het zelf typ.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:01 schreef Isabeau het volgende:
http://www.foobar2000.org/quote:
Hmm oke, zal even kijken...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:11 schreef lifeblind het volgende:
[..]
http://www.foobar2000.org/
Al jarenlang mijn favoriete programma om op windows muziek af te spelen
Nice.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sta nu weer in de wacht, maar als het goed is kon het volgens die kerel
Top service bij blizzard danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sta nu weer in de wacht, maar als het goed is kon het volgens die kerel
Tauren, want omdat het meest bazige ras in wowquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:18 schreef Skillstorm het volgende:
Voor welke character zal ik mijn hog kopen? Tauren sham? Belf priest? Of mijn hunter die 78 is.
Nou, troll is ook baas en dat is die hunter...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:19 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Tauren, want omdat het meest bazige ras in wow![]()
Troll vind ik persoonlijk echt lelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:21 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nou, troll is ook baas en dat is die hunter...
Ohquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh het kan toch niet
Nja als het goed is heb ik nu een of andere instructie die ik op mijn account moet invullen.
Als ik dat gedaan heb krijg ik binnen 1 en 6 weken mijn geld terug, en kan ik het opnieuw aanvragen
Oh dat is dan wel weer jammer, ga je dat serieus doen of niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh het kan toch niet
Nja als het goed is heb ik nu een of andere instructie die ik op mijn account moet invullen.
Als ik dat gedaan heb krijg ik binnen 1 en 6 weken mijn geld terug, en kan ik het opnieuw aanvragen
Ja, ik zit nu toch nog in een verbouwing....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel weer jammer, ga je dat serieus doen of niet?
quote:This is just a follow up to your phone call. If you have upgraded the incorrect account or added a licence to a Battle.net account accidentally, we can downgrade the account for you.
In the case of an electronic upgrade, we will refund the payment and allow you to purchase a new upgrade for the correct account.
Please note the consequences of this action:
Removal of World of Warcraft Standard Edition (now including The Burning Crusade):
- The World of Warcraft account will be locked and every character on this account will become unavailable.
- If you want us to unlink this WoW account from your Battle.net account, please let us know in your answer to this ticket.
Removal of the Wrath of the Lich King expansion:
- Any character that you have levelled beyond level 70 will be locked and inaccessible
- Any Death Knight Characters you created will no longer be accessible.
- The Wrath of the Lich King content will no longer be accessible to you
Removal of the Cataclysm expansion:
- Any character that you have levelled beyond level 80 will be locked and inaccessible
- Any Worgen or Goblin character will no longer be accessible
- The Cataclysm content will no longer be accessible to you
These restrictions will of course be lifted if you choose to re-upgrade your license again, which you can do at any time.
If you still wish to proceed with the downgrade, please reply to this ticket and provide the following information in a text document as an attachment (e.g. a Notepad .TXT file):
- Your Battle.net account name (Please DO NOT send us your password)
- Your full real name
- Your full address including postal or zip code
- Your Battle.net secret question and answer (Hint: the question is "Model of your first car?")
- The World of Warcraft license name
- The authentication key used to upgrade the account (for box set upgrades)
For security reasons, we ask that you do not write your account details in the main body of your reply.
Upon receipt of your confirmation we will process the license downgrade as soon as possible. Please note that the authentication keys that have been downgraded will no longer be valid following this process.
If you have any additional questions or concerns, please reply to this ticket and we'll get back to you as soon as possible.
Oh, in dat geval kan je het wel doen ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu toch nog in een verbouwing....
[..]
Denk het, en Grant a level. En als het goed is een 2 man mount (een raket)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
300% meer xp tot 80 is het wel waard lijkt mij toch?
Klopt, samen in een group en in elkaars range. En wanneer er niet meer dan 1-2 levels verschil tussen jullie zit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:24 schreef lifeblind het volgende:
Die 300% xp krijg je toch alleen maar als je samen met de persoon die je recruit levelt?
Ja die krijg jij lijkt mijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Denk het, en Grant a level. En als het goed is een 2 man mount (een raket)
Is dat zoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:24 schreef lifeblind het volgende:
Die 300% xp krijg je toch alleen maar als je samen met de persoon die je recruit levelt?
Dat grant a level is ook nice ja, voor elke 2 levels die je up gaat, kan je er 1 weggeven, en het is een 2 man mount inderdaad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Denk het, en Grant a level. En als het goed is een 2 man mount (een raket)
Mijn realm is best oke, maar het is een pvp realm. Toch is het een best crappy realm en ik ben horde. Dus doe maar niet nee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is dat zo?
In dat geval doe ik het niet denk ik...
Weet niet eens op wat voor real SkillStorm speelt
Ja helaas. Maar jij wilde pvpen toch? Het is wel een pvp realm.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar klopt het dat ik alleen 300% extra krijg als ik echt op de realm van SkillStorm speel ?
En moet hij dan ingelogd zijn of zo ?
En moeten we dan dicht bij elkaar in de buurt zijn ?
Ja maar ik wil echt op een vollequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:28 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja helaas. Maar jij wilde pvpen toch? Het is wel een pvp realm.
Je moet samen spelen, in een groep zitten, bij elkaar in de buurt lopen, en maar een paar levels verschillen van elkaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar klopt het dat ik alleen 300% extra krijg als ik echt op de realm van SkillStorm speel ?
En moet hij dan ingelogd zijn of zo ?
En moeten we dan dicht bij elkaar in de buurt zijn ?
Ja, dan zit je op Shattered Halls ook goed...hehequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar ik wil echt op een volle
Vooral arena en world pvp (was) mijn ding...
Hmm fuck it dan maarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:29 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Je moet samen spelen, in een groep zitten, bij elkaar in de buurt lopen, en maar een paar levels verschillen van elkaar.
Dus ga nu maar gewoon normaal spelen op een normale account, als het je main is ben je over 2 weken toch wel 85
Maar ja, ga gewoon spelen. Het is het wachten niet waard.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:29 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Je moet samen spelen, in een groep zitten, bij elkaar in de buurt lopen, en maar een paar levels verschillen van elkaar.
Dus ga nu maar gewoon normaal spelen op een normale account, als het je main is ben je over 2 weken toch wel 85
Dat is dan wel weer gay zegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:29 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Kost 5 euro ofzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is zo'n exclusive Core Hound pet een beetje vet ?
En is dat authenticate met de app gratis?
Met de app is het gratis, zo'n authenticator is 7 euro om te bestellen ofzo. Ik gebruik zelf de app (ik ben mijn originele authenticator kwijtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is zo'n exclusive Core Hound pet een beetje vet ?
En is dat authenticate met de app gratis?
Hmm ik heb hem toegevoegd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:36 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Met de app is het gratis, zo'n authenticator is 7 euro om te bestellen ofzo. Ik gebruik zelf de app (ik ben mijn originele authenticator kwijt), en werkt al meer dan een jaar prima.
Ik wilde net gaan zeggen: Of ik ga uit een raidgroup van Tol Baradquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
Zit je in een raidgroup?
Daar ben ik ook eens pas na een half uur achter gekomen.
Die zit in je mailbox zodra je inlogt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik heb hem toegevoegd.
Maar hoe krijg ik die pet?
Haha toch maar gekocht?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:41 schreef Skillstorm het volgende:
Die hog is bruut,Er staan PWN op het nummerbord.
Ja, beetje spijt van maar.....hij is wel vet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Haha toch maar gekocht?
Nice hoor
Van welk poppetje danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:41 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Die zit in je mailbox zodra je inlogt.
Heb ik ook wel eens gedacht na een aankoop, maar morgen weet je er niks meer van joh, en dan heb je nog wel een vette mountquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, beetje spijt van maar.....hij is wel vet.
Mijn server, daar doen ze veel aan pvp.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Van welk poppetje dan?
En is er een bepaalde PVP server waar meerdere mensen uit deze reeks op spelen?
Ik wil daar graag beginnen voor serieus arena games met hoge rating
Jij bent daar zeker de enige van de reeksquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:45 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Mijn server, daar doen ze veel aan pvp.
Ja, denk dat ik de enige ben hier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij bent daar zeker de enige van de reeks?
Ooh en welke faction speelde je ook alweer?
Alle characters die je ooit aanmaakt die aan je account gekoppeld zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Van welk poppetje dan?
En is er een bepaalde PVP server waar meerdere mensen uit deze reeks op spelen?
Ik wil daar graag beginnen voor serieus arena games met hoge rating
Doe ik ook. Altijd meegaan met vrienden als ze je vragen uit te gaan. Altijd familie helpen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja bij deze beloof ik casual te gaan spelen, mijn vriendin, vrienden, familie en werk zullen altijd voorgaan !
Hmm ik heb ooit een keer een undead geleveld tot 70 en een Ally tot 40...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:46 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik de enige ben hier.En ik speel horde.
Het is wel anders. Maar dat geldt voor elk ras, het levelen is nu heel anders.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik heb ooit een keer een undead geleveld tot 70 en een Ally tot 40...
Is het het waard om nu als Ally te beginnen om het spel anders mee te maken ?
Of is die ervaring sowieso compleet anders nu de oude wereld totaal aangepast is door Cata ?
Of is die verandering niet zo groot ?
Toen ik nog speelde heb ik een soort van mijn relatie verneukt, niet alleen door WoW, maar het hielp wel meequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Doe ik ook. Altijd meegaan met vrienden als ze je vragen uit te gaan. Altijd familie helpen.
Dat was niet mijn eigen account meer omdat ik mijn priest destijds geruild had voor een rogue...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:49 schreef keepoww het volgende:
trouwens, waarom activeer je niet gewoon je oude account?
Holy paladin is niet neer te krijgen, omdat ze nooit OOM gaan. Disc priest voor de echte bazen met skills. Resto shaman is zwaar overpowered in pvp atm. Resto druid is underpowered.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sorry voor al die noob vragen hoor, maar wat is een toffe pvp classe op het moment?
Het liefst eigenlijk een healingclass...
Hmm is die damage spec van Paladin nog een beetje om te levelen danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:50 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Holy paladin is niet neer te krijgen, omdat ze nooit OOM gaan. Disc priest voor de echte bazen met skills. Resto shaman is zwaar overpowered in pvp atm. Resto druid is underpowered.
Op level 30 kan je voor 10 gold dual spec krijgen. (dan kan je altijd gratis switchen van spec waar je ook bent)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm is die damage spec van Paladin nog een beetje om te levelen dan?
Levelen met holy gaat voor geen moer lijkt mij
Hmm okquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Op level 30 kan je voor 10 gold dual spec krijgen. (dan kan je altijd gratis switchen van spec waar je ook bent)
Doe maar wat je leuk vindt, dan neem je maar priest. : P Disc kan je ook mee levelen overigens door een nieuw systeem in de talenttree.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ok
Maar dan zit ik weer vast aan een belf of tauren
Ik heb het liefst undead eigenlijk
Dan ben ik weer bang dat het allemaal al te bekend voor me isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:55 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Doe maar wat je leuk vindt, dan neem je maar priest. : P
Denk er maar lang over na. Je kan altijd nog alliance gaan als je dat leuker lijkt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan ben ik weer bang dat het allemaal al te bekend voor me is
Echt lastig dit...
Belfs zijn hardquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ok
Maar dan zit ik weer vast aan een belf of tauren
Ik heb het liefst undead eigenlijk
Wie ben jij op Ravenholdt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:50 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik doe trouwens wel veel BG's, alliance op Ravenholdt.
Maccabeus, welke guild zit je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:57 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Wie ben jij op Ravenholdt?
* ravenholdt member meld
Ik vind het zo jammer dat ze zo klein zijn en de armors en wapens niet zo goed uit de verf komen...quote:
Dat valt ook wel weer mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat ze zo klein zijn en de armors en wapens niet zo goed uit de verf komen...
Dat is wel waar ja,zeker alsje naast een tauren staatquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat ze zo klein zijn en de armors en wapens niet zo goed uit de verf komen...
Tegenwoordig Minerva, maar tot een half jaar geleden nog Narwhals, waar ik en wat vrienden van me mee begonnen waren anderhalf jaar geleden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:57 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Maccabeus, welke guild zit je?
Hmm oke, ik zit bij Ravens, niet heel erg grote guild ofzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:59 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Tegenwoordig Minerva, maar tot een half jaar geleden nog Narwhals, waar ik en wat vrienden van me mee begonnen waren anderhalf jaar geleden.
Ik zie er af en toe wel wat mensen van rondlopen idd, guild bestaat volgens mij ook nog niet zo heel erg lang. Minerva daarentegen is huge, iets van 600 members, en op een goede avond zo'n 30 online (en maar 1 raidteamquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:02 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hmm oke, ik zit bij Ravens, niet heel erg grote guild ofzo
Iets van een half jaar ofzo pas inderdaad, wel 400+ members, maar veel alts volgens mij, meestal een man of 10 max. onlinequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:03 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik zie er af en toe wel wat mensen van rondlopen idd, guild bestaat volgens mij ook nog niet zo heel erg lang. Minerva daarentegen is huge, iets van 600 members, en op een goede avond zo'n 30 online (en maar 1 raidteam)
Ik ben nog niet thuis.quote:
Ik vind dat geklooi met die totems niet zo fijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:35 schreef Chau het volgende:
Als je net weer begint met WoW en je wil een PvP healing class ga voor resto shaman, je kunt zo veel fouten maken en er toch nog goed vanaf komen in arenas
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben nog niet thuis.
Ik heb een gigantische blunder op mijn werk begaan.
Ik heb uit een vestiging de verkeerde apparatuur laten halen waardoor de vestiging nu uit de lucht ligt...
Het is ook geen bankquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Nou zeg, die Void Storage leek zo'n mooi idee. Moet je er nog gold voor neerleggen ook om er items op of af te halen...Add dan gewoon 5 nieuwe bankslots....
Blijkbaar was dit niet mogelijk in de huidige opzet aldus een blue post.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Nou zeg, die Void Storage leek zo'n mooi idee. Moet je er nog gold voor neerleggen ook om er items op of af te halen (add dan gewoon 5 nieuwe bankslots....) en worden je enchants en gems er vanaf gestript.
Goed bezig Blizzard!
![]()
Ziet er eerlijk gezegd belovend uit.quote:Gamescom Interviews
Now that Gamescom is over the last few interviews are popping up with a few interesting details. (via Digitalspy, GameInformer, Allvatar, and JudgeHype)
Patch 4.3+The new 5 man dungeons will help to introduce the Deathwing Raid.
The current plan with the Deathwing raid is to have it all available immediately upon release.
The Deathwing raid will be smaller than Ulduar with many phases or encounters with Deathwing.
Patch 4.4 will bring a world event before the next expansion.
The next expansion should be released with a "meaningful difference" in the release timeline compared to previous expansions.
Future Changes and FeaturesPaid Guild Transfers are still in the works.
Battle.net account wide achievements are still in the works.
Armor dyes are unlikely to be included in the game, but mount customization is a possibility.
Class Quests are unlikely to return due to the amount of time it takes to design and implement them.
No gold sinks are coming soon because of the large variance in the amount of gold players have.
A real money Auction House is not planned for WoW.
Other NotesRealID LFD grouping was originally going to be paid because of the similarity to Paid Character Transfers, but they decided it was the right thing for the game to offer it for free.
Cross realm RealID grouping is going to be expanded to cover Battlegrounds as well. Depending on how well that works it could be expanded to raids and rated battlegrounds.
There has been a drop in gold farming because phishing and hacking accounts is more profitable.
New players are still having trouble with the first 30 minutes and five levels of the game, more hand holding is coming for very basic concepts like moving, questing, fighting, and looting.
Blizzard did a lot to save time while getting Cataclysm finished, but ended up happy with the final result.
The shared 10 and 25 man lockout has had both positive and negative effects, it solved the need to do both every week but removed some extra content that could be done every week. Some changes will be made in the future to make everyone happier with the solution.
Ik heb een ticket een keer ingedient voor een vriend die toen ook was begonnen. Wel 4 maanden nadat hij begonnen was maar het antwoord was dat het wel kon als je wat sneller was, je accounts linken. Ik was dus te sloom maar als je nu iemand vind en gelijk een ticket doet zal het wel goedkomen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:29 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, heel misschien. Je kan het proberen.
Het is een verkapte gold sink. Iets wat WoW nu wel kan gebruiken imo. En enchants en gems heb ik echt niet meer nodig op mijn wotlk gear, dus wat mij betreft wel prima (kan hun redenatie er ook wel voor snappen, zonder enchants hoef je alleen het algemene item id op te slaan en niet nog een zooi extra's. Scheelt weer ruimte ofzo).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Nou zeg, die Void Storage leek zo'n mooi idee. Moet je er nog gold voor neerleggen ook om er items op of af te halen (add dan gewoon 5 nieuwe bankslots....) en worden je enchants en gems er vanaf gestript.
Goed bezig Blizzard!
![]()
Installeer dan gewoon weerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh ik heb WoW laatst verwijderd zie ik nu net
Jij woont regio ZW vanaf Utrecht?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:27 schreef Skillstorm het volgende:
ZO! begint opeens een stortvloed hierzo, kutregen! Niet normaal dit.
Alphen aan den rijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij woont regio ZW vanaf Utrecht?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag in dat gebied op buienradar allemaal rode kruisjes.
Heb je eigenlijk cataclysm al?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil eigenlijk een Night elf omdat hun mount tof is, maar voor de rest zijn ze fucking gay
Ja, ik heb alles nu als het goed is...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:35 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk cataclysm al?
Neem dan goblin.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, ik heb alles nu als het goed is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |