Als je een miner hebt, heb je die titalsteel ook zo bij elkaar. Op mijn realm is er geen hond in wintergrasp, half uurtje rondvliegen en dan heb je genoeg titanium.quote:
Jij bent wel baas als het aankomt op dit soort dingen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als je een miner hebt, heb je die titalsteel ook zo bij elkaar. Op mijn realm is er geen hond in wintergrasp, half uurtje rondvliegen en dan heb je genoeg titanium.
Eternals gewoon van AH halen, of anders frozen orbs als die goedkoper zijn en dan inruilen in dalaran.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:00 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Jij bent wel baas als het aankomt op dit soort dingen.
Jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik de enige die continue Albert Heijn leest als er AH staat?
Deed ik vroeger ook wel eens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees idd ook standaard Bullshitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:03 schreef lifeblind het volgende:
Als er ergens BS (blacksmithing) staat, lees ik altijd stug Bull Shit
Nice. Op mijn oude PC was het zo dat ales ik muziek deed afspelen in foobar2K, de framerate van WoW halveerdequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:08 schreef Skillstorm het volgende:
Ben heel blij met mijn nieuwe pc overigens, kan eindelijk veel browsers op de achtergrond open hebben zonder te laggen als ik een 2de window open. (terwijl WoW openstaat)
Hahaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:09 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Nice. Op mijn oude PC was het zo dat ales ik muziek deed afspelen in foobar2K, de framerate van WoW halveerde(WoW en muziek stonden op dezelfde schijf, en die schijf was een beetje gaar geworden
)
Ik heb dat vooral nog als ik het zelf typ.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:01 schreef Isabeau het volgende:
http://www.foobar2000.org/quote:
Hmm oke, zal even kijken...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:11 schreef lifeblind het volgende:
[..]
http://www.foobar2000.org/
Al jarenlang mijn favoriete programma om op windows muziek af te spelen
Nice.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sta nu weer in de wacht, maar als het goed is kon het volgens die kerel
Top service bij blizzard danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sta nu weer in de wacht, maar als het goed is kon het volgens die kerel
Tauren, want omdat het meest bazige ras in wowquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:18 schreef Skillstorm het volgende:
Voor welke character zal ik mijn hog kopen? Tauren sham? Belf priest? Of mijn hunter die 78 is.
Nou, troll is ook baas en dat is die hunter...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:19 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Tauren, want omdat het meest bazige ras in wow![]()
Troll vind ik persoonlijk echt lelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:21 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nou, troll is ook baas en dat is die hunter...
Ohquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh het kan toch niet
Nja als het goed is heb ik nu een of andere instructie die ik op mijn account moet invullen.
Als ik dat gedaan heb krijg ik binnen 1 en 6 weken mijn geld terug, en kan ik het opnieuw aanvragen
Oh dat is dan wel weer jammer, ga je dat serieus doen of niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh het kan toch niet
Nja als het goed is heb ik nu een of andere instructie die ik op mijn account moet invullen.
Als ik dat gedaan heb krijg ik binnen 1 en 6 weken mijn geld terug, en kan ik het opnieuw aanvragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |