Dan krijg ik zo'n Engelse aan de lijn zekerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:31 schreef Skillstorm het volgende:
0800 0202164
Kost je niks als het goed is.
Ja, kan je niet Engels praten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan krijg ik zo'n Engelse aan de lijn zeker?
Nee klopt, ben gewoon benieuwd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Maakt dat iets uit? Ook heb je nog zoveel stamina, als je totaal geen damage mitigation hebt lig je alsnog zo om.
Jawel, wat is je accountnaam ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, kan je niet Engels praten?
Geen boeiende, ik heb gister gewoon iets geaccpt heb geen relatie oid met die mensen daar.quote:
Geef mijne doorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jawel, wat is je accountnaam ?
Mochten ze er naar vragen, dan geef ik jouwe wel door..
Edit: ik bedoel, wanneer ze vragen wie die vriend is, die vergeten is RAF te gebruiken
Kan dat dan? Begin jij ook niet net?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:35 schreef keepoww het volgende:
[..]
Geef mijne dooracc is Keepow, 1w geen 2 zoals hier.
Met de guild-perks die je hebt zou je toch zeker eens moeten kijken naar een guild met een hoger level. Zelf zou ik echt niet meer kunnen zonder de 15 minuten cooldown van de hearthstone.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:34 schreef keepoww het volgende:
[..]
Geen boeiende, ik heb gister gewoon iets geaccpt heb geen relatie oid met die mensen daar.
http://eu.battle.net/wow/(...)strom/Simioni/simple
Anders mag je die van mij wel doorgevenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jawel, wat is je accountnaam ?
Mochten ze er naar vragen, dan geef ik jouwe wel door..
Edit: ik bedoel, wanneer ze vragen wie die vriend is, die vergeten is RAF te gebruiken
Gewoon doen, hij is vetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:49 schreef Skillstorm het volgende:
Ik wil die fucking mechano hog kopen maar..... waste of money en ik heb maar 30k gold. De hog is 16k. ..
Gewoon kopenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:49 schreef Skillstorm het volgende:
Ik wil die fucking mechano hog kopen maar..... waste of money en ik heb maar 30k gold. De hog is 16k. ..
Iets weerhoud mij ervan om op Buy te klikken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon kopenDie 16k heb je zo weer verdiend.
Hmm.... maar ik moet ook nog engi levelen en ik wil alle mats gaan kopen....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Verstand op nul en aanklikken en ophalen uit je mailboxEn je dan heel cool voelen
Ik heb wel 2 arctic furs igg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon ff engineer zoeken en zelf alle mats bij elkaar sparen. Uiteindelijk is ie maar 12.5k aan vendormats, waar dan nog eens 10% guild perk discount af gaat.
Kost ook zo'n 15k, dat je het weetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:53 schreef Skillstorm het volgende:
Hmm.... maar ik moet ook nog engi levelen en ik wil alle mats gaan kopen....
Als je een miner hebt, heb je die titalsteel ook zo bij elkaar. Op mijn realm is er geen hond in wintergrasp, half uurtje rondvliegen en dan heb je genoeg titanium.quote:
Jij bent wel baas als het aankomt op dit soort dingen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als je een miner hebt, heb je die titalsteel ook zo bij elkaar. Op mijn realm is er geen hond in wintergrasp, half uurtje rondvliegen en dan heb je genoeg titanium.
Eternals gewoon van AH halen, of anders frozen orbs als die goedkoper zijn en dan inruilen in dalaran.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:00 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Jij bent wel baas als het aankomt op dit soort dingen.
Jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik de enige die continue Albert Heijn leest als er AH staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |