RAF en dan tank en healer rollen. Insta dungeons met uber xp.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Op welke PVP server spelen jullie, en welke faction ?
En wat is de snelste manier om te levelen ivm guild en recruit a friend gebeuren ?
Hmm dat Recruit a friend kan nu zeker niet meer, aangezien ik het al betaald heb ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:16 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
RAF en dan tank en healer rollen. Insta dungeons met uber xp.
Client downloaden, installeren en spelen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh hij staat nu op complete, geen idee alleen wat ik verder moet doen
Lol dat was wel handig geweest al iemand hier je had gerecruitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dat Recruit a friend kan nu zeker niet meer, aangezien ik het al betaald heb ?
En moet ik straks nog codes invoeren, of wordt dat automatisch gedaan ?
De status staat nu nog op qeued...
Wat gaat er nu allemaal aan mijn neus voorbij danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:21 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Lol dat was wel handig geweest al iemand hier je had gerecruit
300%XP bonus ten alle tijden tot lvl 80.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat gaat er nu allemaal aan mijn neus voorbij dan?
Kuttttquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:22 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
300%XP bonus ten alle tijden tot lvl 80.
Ja dan ben ik die ¤69-, kwijt zekerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:23 schreef keepoww het volgende:
Cancle je aankoop en we doen het opnieuw lol :p
13 euro weg? Weet je dat zeker? : Pquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kutttt
Kan ik het nog cancellen of zo?
Hmm kan ik gewoon geen gametime meer toevoegen, en later met hetzelfde account weer terug gerecruit worden ?quote:
Nee, moet een nieuwe account zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm kan ik gewoon geen gametime meer toevoegen, en later met hetzelfde account weer terug gerecruit worden ?
Hmm dat is ook weer zo, ik wil gewoon 1 main om mee te pvp'en, that's it...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:26 schreef lifeblind het volgende:
Ach, als je pas net weer begint met WoW wil je toch geen 300% XP? dan ga je zo snel door alle gebieden heen dat je niet eens fatsoenlijk de tijd hebt om het spel weer een beetje in de vingers te krijgen.
(en de enigste reden dat mensen je willen recruiten hier is omdat ze dan een 2-person rocketmount krijgen)
Nee, ach ja. Misschien kunnen we het de volgende keer voorkomen bij iemand anders.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kan mijn aankopen zeker ook niet meer naar een nieuw account overzetten ofzo ?
Ja, heel misschien. Je kan het proberen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:28 schreef Peanutnootje het volgende:
Moet je Blizz even bellen?
Misschien dat ze nog iets voor je kunnen doen.
Nummerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:28 schreef Peanutnootje het volgende:
Moet je Blizz even bellen?
Misschien dat ze nog iets voor je kunnen doen.
Maakt dat iets uit? Ook heb je nog zoveel stamina, als je totaal geen damage mitigation hebt lig je alsnog zo om.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:29 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat is eigenlijk het max. aantal HP dat mogelijk is met de huidige gear en classes(ongebuffed)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |