Pimp my hidequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:59 schreef Sapstengel het volgende:
Amani Warbear met in plaats van die schilden aan de zijkant flatscreen tv's met een neonrand.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:59 schreef Sapstengel het volgende:
Amani Warbear met in plaats van die schilden aan de zijkant flatscreen tv's met een neonrand.
Natuurlijk moeten die blood elfs dan wel een optie hebben om je mailbox/AH/bank/gbank/vendor/repair te openenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:09 schreef Sapstengel het volgende:
Ja inderdaad, past mooi achterop die beer.
En dan die mammoet met in plaats van twee vendors twee naakte blood elfs die een sexy dansje doen.
Ach wel nee joh, alleen maar een mogelijkheid om een gold deposit te doen aan die 2quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:21 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Natuurlijk moeten die blood elfs dan wel een optie hebben om je mailbox/AH/bank/gbank/vendor/repair te openen
Oooh, die is tof!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:56 schreef Blistering het volgende:
Wootwoot, was helemaal de paarse Judgement set vergeten!
[ afbeelding ]
Zo gaat m'n DK worden, epic win
Field Marshall gear?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga voor m'n paladin maar eens die gouden set met die vleugeltjes sparen. Level 60 PvP set of iets dergelijks.
Bedoel je niet Avatar Raiment (T5) voor priests?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga voor m'n paladin maar eens die gouden set met die vleugeltjes sparen. Level 60 PvP set of iets dergelijks.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:15 schreef TwyLight het volgende:
Als ik een female dwarf zie moet ik altijd aan zo'n vrouw denken van een serie die vroeger altijd op tv was, maar heb geen idee welke serie en hoe die vrouw heet
Even mijn wand er uit laten zien als armageddonquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:15 schreef Blistering het volgende:
Die set is ook tof!
Ik neem trouwens aan dat het met wapens wel soort op soort is? Dus dat je niet een axe sword looks kan geven of een mace axe looks. Dat betekend dus dat ik moet gaan farmen voor 2 Obsidium Cleavers
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Even mijn wand er uit laten zien als armageddon
Dat is bevestigd door verscheidene blue posts.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Dat zijn kabouters!![]()
Ik zit heel erg te twijfelen. Tier 5 of de oude Wrathfull Gladiator pvp set? Of toch iets heel anders?
En dan qua wapens!
@ Twylight, ik heb juist gehoord dat je wel een wand moet hebben om een wand te veranderen, of sword voor sword, axe voor axe. Dus dat van wand naar sword bijvoorbeeld niet kan? Geen idee wat daar van waar is.
Ik heb mijn T10.264/ICC25 gear allemaal gevendored tijdens levellen op mijn paladin in cataclysnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:25 schreef Blistering het volgende:
Spijtig dat ik dat ding heb gevendored, blijft een mooi wapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |