Hmm ik heb ooit een keer een undead geleveld tot 70 en een Ally tot 40...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:46 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik de enige ben hier.En ik speel horde.
Het is wel anders. Maar dat geldt voor elk ras, het levelen is nu heel anders.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik heb ooit een keer een undead geleveld tot 70 en een Ally tot 40...
Is het het waard om nu als Ally te beginnen om het spel anders mee te maken ?
Of is die ervaring sowieso compleet anders nu de oude wereld totaal aangepast is door Cata ?
Of is die verandering niet zo groot ?
Toen ik nog speelde heb ik een soort van mijn relatie verneukt, niet alleen door WoW, maar het hielp wel meequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Doe ik ook. Altijd meegaan met vrienden als ze je vragen uit te gaan. Altijd familie helpen.
Dat was niet mijn eigen account meer omdat ik mijn priest destijds geruild had voor een rogue...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:49 schreef keepoww het volgende:
trouwens, waarom activeer je niet gewoon je oude account?
Holy paladin is niet neer te krijgen, omdat ze nooit OOM gaan. Disc priest voor de echte bazen met skills. Resto shaman is zwaar overpowered in pvp atm. Resto druid is underpowered.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sorry voor al die noob vragen hoor, maar wat is een toffe pvp classe op het moment?
Het liefst eigenlijk een healingclass...
Hmm is die damage spec van Paladin nog een beetje om te levelen danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:50 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Holy paladin is niet neer te krijgen, omdat ze nooit OOM gaan. Disc priest voor de echte bazen met skills. Resto shaman is zwaar overpowered in pvp atm. Resto druid is underpowered.
Op level 30 kan je voor 10 gold dual spec krijgen. (dan kan je altijd gratis switchen van spec waar je ook bent)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm is die damage spec van Paladin nog een beetje om te levelen dan?
Levelen met holy gaat voor geen moer lijkt mij
Hmm okquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Op level 30 kan je voor 10 gold dual spec krijgen. (dan kan je altijd gratis switchen van spec waar je ook bent)
Doe maar wat je leuk vindt, dan neem je maar priest. : P Disc kan je ook mee levelen overigens door een nieuw systeem in de talenttree.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ok
Maar dan zit ik weer vast aan een belf of tauren
Ik heb het liefst undead eigenlijk
Dan ben ik weer bang dat het allemaal al te bekend voor me isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:55 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Doe maar wat je leuk vindt, dan neem je maar priest. : P
Denk er maar lang over na. Je kan altijd nog alliance gaan als je dat leuker lijkt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan ben ik weer bang dat het allemaal al te bekend voor me is
Echt lastig dit...
Belfs zijn hardquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ok
Maar dan zit ik weer vast aan een belf of tauren
Ik heb het liefst undead eigenlijk
Wie ben jij op Ravenholdt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:50 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik doe trouwens wel veel BG's, alliance op Ravenholdt.
Maccabeus, welke guild zit je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:57 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Wie ben jij op Ravenholdt?
* ravenholdt member meld
Ik vind het zo jammer dat ze zo klein zijn en de armors en wapens niet zo goed uit de verf komen...quote:
Dat valt ook wel weer mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat ze zo klein zijn en de armors en wapens niet zo goed uit de verf komen...
Dat is wel waar ja,zeker alsje naast een tauren staatquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat ze zo klein zijn en de armors en wapens niet zo goed uit de verf komen...
Tegenwoordig Minerva, maar tot een half jaar geleden nog Narwhals, waar ik en wat vrienden van me mee begonnen waren anderhalf jaar geleden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:57 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Maccabeus, welke guild zit je?
Hmm oke, ik zit bij Ravens, niet heel erg grote guild ofzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:59 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Tegenwoordig Minerva, maar tot een half jaar geleden nog Narwhals, waar ik en wat vrienden van me mee begonnen waren anderhalf jaar geleden.
Ik zie er af en toe wel wat mensen van rondlopen idd, guild bestaat volgens mij ook nog niet zo heel erg lang. Minerva daarentegen is huge, iets van 600 members, en op een goede avond zo'n 30 online (en maar 1 raidteamquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:02 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hmm oke, ik zit bij Ravens, niet heel erg grote guild ofzo
Iets van een half jaar ofzo pas inderdaad, wel 400+ members, maar veel alts volgens mij, meestal een man of 10 max. onlinequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:03 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik zie er af en toe wel wat mensen van rondlopen idd, guild bestaat volgens mij ook nog niet zo heel erg lang. Minerva daarentegen is huge, iets van 600 members, en op een goede avond zo'n 30 online (en maar 1 raidteam)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |