quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:17 schreef GGMM het volgende:
Socios is een soort Tim-Elzinga in het kwadraat.
1 van mijn lievelingsboeken! Ik ben vooral fan van Olifant!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hallo!
Vind je de eekhoorn en de mier ook leuk?
Ik heb een beetje het gevoel dat ik de enige ben die Toom Tellegen.
Heb het gecheckt omdat ik me ook wat zorgen begon te maken en ik niet wist of JustinK maar wat praatte, maar het klopt dus inderdaad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:15 schreef Myraela het volgende:
JustinK geloofde ik niet, maar als Lolaatje het bevestigd zal het wel kloppen. Dan ga ik die klootzak wel eens in zijn ballen schoppen dat die niet even op mijn smsje reageert.
Hij was zijn blocnote toch kwijt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:08 schreef Tommeke het volgende:
Ik was net op station Leeuwarden maar zag niemand met een blocnote. Vanavond kom ik er weer en zal ik goed opletten
Wordt verworpen,quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:05 schreef PeZu het volgende:
kijk deze mensen geven om iemand die echt niks om foks geeft![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:28 schreef Ireyon het volgende:
- Denkt een "Waar-is-Socios"-topic te volgen
- Blijkt theekransje voor ouwe wijven te zijn
- stop volgen
mensen die niet weten hoe ze FOK! moeten schrijven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:05 schreef PeZu het volgende:
kijk deze mensen geven om iemand die echt niks om foks geeft![]()
mensen die daar ook maar iets om gevenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:59 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
mensen die niet weten hoe ze FOK! moeten schrijven.![]()
Ja absurd he, en die yvonne heeft niet eens het fatsoen om ff de info te pm enquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:14 schreef Ikbenserieus het volgende:
Eerst 3 topics volspammen om die user met een gehele FOK!-cavalerie op te sporen.
Weet iemand waar hij uithangt, mag ineens niemand behalve een paar mods het weten.
Stik dan ook maar in die Socios.
Tot de macht 34 bedoel je.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:17 schreef GGMM het volgende:
Socios is een soort Tim-Elzinga in het kwadraat.
Hoe je het ook went of keert, socios is gewoon een ongelooflijk bekende user. Die ander die jij aanhaalt blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:20 schreef Falco het volgende:
Hey maar waar is een user als dolle_hond dan? Niemand die zich om hem ongerust maakt, terwijl ie wel meer dan 140k posts heeftVoor het laast 1810 dagen geleden gezien!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert, socios is gewoon een ongelooflijk bekende user. Die ander die jij aanhaalt blijkbaar niet.
Aantal posts zegt niet alles over de bekendheid
Vroeger was ie wel bekend in o.a. FTR en de sporttopicsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert, socios is gewoon een ongelooflijk bekende user. Die ander die jij aanhaalt blijkbaar niet.
nee het zegt iets over het niveau waar fok is tot afgegledenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
en nu is hij een zogenaamde vriend van hem.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:27 schreef Phreakingout het volgende:
Ok serieus mensen, wat is er nou met die Socios de hele tijd?
Wtf heeft die jongen gedaan waardoor hij zo overdreven populair is bij de mensen hier?
Zal vast een aardige kerel zijn, ken hem ook wel, misschien leuke topics, maar ok hallo??
Ik zal het wel niet begrijpen.
Ga mijn pizza eten.
Ervaringen uit het verleden en bla blaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Beetje overdreven gedoe dit.
Bullshit. Voor zover dat nog niet duidelijk was.quote:
Supergrappiggrapje man.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:00 schreef Nicksanders het volgende:
Socios die treinrukker zal wel op 't bureau zitten omdat die gepakt is tijdens het fappen in de trein en spuiten over de treinbanken.
Thnx voor de opheldering.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:58 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Bullshit. Voor zover dat nog niet duidelijk was.
En ja, ik hap, maar triest grapje dit.
Bedankt voor het ontmaskeren van deze trollquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:52 schreef Lithia het volgende:
Ik vind het sowieso raar als iemand dit in verschillende topics posts als deze maakt:
[..]
en nu is hij een zogenaamde vriend van hem.
Ach, ik doe er niet moeilijk over, ik ga hier niet verder op in, want het zou best kunnen dat hij geen troll is. Ik wacht gewoon af totdat Socios zelf kan zeggen wat er gaande is.
Kapotte kabel heeft men er hier van gemaakt naar aanleiding van mijn post dat er grote werkzaamheden aan de kabels zijn. Het is dus geen UTP kabeltje ofzo wat stuk is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx voor de opheldering.
Gaat het, behalve het kapotte kabeltje wel goed met hem?
En wat voor kabel is er kapot? Er is vast wel iemand die nog zo'n kabel heeft liggen.
Thx was niet als grap bedoeld maar leuk dat je hem grappig vondquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:53 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Thx was niet als grap bedoeld maar leuk dat je hem grappig vond
Mooi werk.quote:
Je bent een quote vergetenquote:
Mijn post kan dan ook weg hoor. Als je zin hebt uiteraard.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:12 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je bent een quote vergeten
Gelukkig ben ik hier om je bij te staan.
Als je mij niet had.
Hihi.
Sorry voor offtopic.
Hihihi, dit is echt grappigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:00 schreef Nicksanders het volgende:
Socios die treinrukker zal wel op 't bureau zitten omdat die gepakt is tijdens het fappen in de trein en spuiten over de treinbanken.
Goeie optie welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:55 schreef Elusive het volgende:
hij speelde toch pro-poker ?
zal wel blut zijn en in een afkick-kliniek zitten
quote:laatste bezoek: 34 dagen, 6 uur geleden.
yvonne schijnt te weten hoe en wat. pm d'r tot je het weet (en stuur het dan ff door naar ondergetekendequote:
Dat. Of een complete autist. Beide opties zijn even waarschijnlijk. Waarschijnlijk dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar blijft Socios toch?
Was het nou een ubertroll wie heel FOK! in de val heeft laten lopen..
Socios is een toffe gozerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat. Of een complete autist. Beide opties zijn even waarschijnlijk. Waarschijnlijk dan.
of is ie heel stoer opgesloten in de tbs kliniek. kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:01 schreef Leandra het volgende:
Misschien staat hij gewoon heel stoer ergens een broodje kroket te eten
Autisten kunnen ook tof zijn klaarblijkelijkquote:
of autisten vinden autisten tof. ken ook!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Autisten kunnen ook tof zijn klaarblijkelijk
quote:
Lezen is moeilijk zeker?quote:
Dit begint inderdaad opvallend te worden!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:03 schreef Maanvis het volgende:
waarom doet de crew mee aan de socidoofpotaffaire?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:51 schreef Specularium het volgende:
Jezus mensen, doe eens niet zo overdreven met een deel 2.
Bnwquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:03 schreef Maanvis het volgende:
omdatquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:03 schreef Maanvis het volgende:
Deel 3 is dit eigenlijk. Maakt dat het minder overdreven?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:51 schreef Specularium het volgende:
Jezus mensen, doe eens niet zo overdreven met een deel 2.
Hooguit anders. Niet minder erg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Deel 3 is dit eigenlijk. Maakt dat het minder overdreven?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
hy is oferrede door un tryn [ afbeelding ]
Kutbeer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:48 schreef Oerbeer het volgende:
Nog steeds niks gehoord van Socio's? Hij kan zich toch wel even melden.
Edit: 35 dagen, 4 uur geleden. And still counting.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:41 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben bang bid dat hij het FOK!ken heeft opgegeven...
Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:50 schreef rumiii het volgende:
Mogen hier grappen gemaakt worden mbt treinen ivm sociopież
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |