JustinK mag in m'n pm komen vertellen hoe hij dit weet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mooi gezegd liesje. Maar ik kan je vertellen dat je je om Socios geen zorgen hoeft te maken. He is alive and kickin'. Ik weet dat ie momenteel even geen internet heeft. Wanneer ie weer terug op FOK! is durf ik niet te zeggen....
Ip check al uitgevoerd op kijkende users?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:14 schreef yvonne het volgende:
Heeft zich nog niet gemeld en mijn zorgen nemen toe.
Deel 1.
Wie weet waar Socios is?
Ga niet haten. ga hem zoeken.
Vooralsnog is hij niet teruggekomen van zijn vakantie.
Ik en nog wat users missen hem
@Liesje
[..]
JustinK mag in m'n pm komen vertellen hoe hij dit weet.
Jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ip check al uitgevoerd op kijkende users?
Niet genoeg tegoed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:15 schreef Myraela het volgende:
JustinK geloofde ik niet, maar als Lolaatje het bevestigd zal het wel kloppen. Dan ga ik die klootzak wel eens in zijn ballen schoppen dat die niet even op mijn smsje reageert.
Op vakantie heb je juist overal internet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:19 schreef coban het volgende:
Misschien is hij gewoon op vakantie voor een wat langere tijdof hij heeft geen internet meer.
Ja maar wie zegt dat hij gebruik kan maken van wifi? Maybe heeft hij een pc ipv laptop.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Op vakantie heb je juist overal internet.
Myraela heeft hem gesmst. Echt, welke man zou dat negerenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:25 schreef Marie30 het volgende:
Nu is hij al 27 dagen niet meer online geweest, is wel erg lang ja...
Hoop dat hij een leuke griet ontmoet heeft of iets dergelijks en dat het niets ernstig is.
Als het een geruststelling kan zijn, ik kan me wel inbeelden dat hij niet verwacht dat hij zo erg gemist wordt en zich daarom niet meteen meldt...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Myraela heeft hem gesmst. Echt, welke man zou dat negeren
PM verstuurdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:14 schreef yvonne het volgende:
Heeft zich nog niet gemeld en mijn zorgen nemen toe.
Deel 1.
Wie weet waar Socios is?
Ga niet haten. ga hem zoeken.
Vooralsnog is hij niet teruggekomen van zijn vakantie.
Ik en nog wat users missen hem
@Liesje
[..]
JustinK mag in m'n pm komen vertellen hoe hij dit weet.
Sms komt binnen op je foon. Email wil ik wel eens negeren, sms zelden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Als het een geruststelling kan zijn, ik kan me wel inbeelden dat hij niet verwacht dat hij zo erg gemist wordt en zich daarom niet meteen meldt...
Denk ik dan...
Het niet reageren op die sms is dan idd weer een beetje vreemd... Maar kan ook een logische verklaring voor zijn... Heeft hij dat nummer nog, is hij zijn telefoon toevallig kwijt, staat hij uit omdat hij voor langere tijd in het buitenland zit... etc.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Sms komt binnen op je foon. Email wil ik wel eens negeren, sms zelden.
1 toeval is toeval, 2 toeval is fail. Er is iig iets abnormaals aan de hand met hem.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:31 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Het niet reageren op die sms is dan idd weer een beetje vreemd... Maar kan ook een logische verklaring voor zijn... Heeft hij dat nummer nog, is hij zijn telefoon toevallig kwijt, staat hij uit omdat hij voor langere tijd in het buitenland zit... etc.
Waar staat dat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
Een kapotte kabel?!
En ik zit me al die tijd zorgen te maken.!!
Fijn dat hij kennelijk ok is.
Thanks Yvonne.
Eigenlijk was het al een deel 3.
Rotjong.
Seriously?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
Een kapotte kabel?!
En ik zit me al die tijd zorgen te maken.!!
Fijn dat hij kennelijk ok is.
Thanks Yvonne.
Eigenlijk was het al een deel 3.
Rotjong.
Dat ie enkel vanwege een kapotte kabel niet hier komt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
De post van lolaa waar Mraela op doelt?t i
[..]
Wat serieus?
Ik zit mobiel dus ik ga het niet zoeken, maar ze quote JustinK en bevestigde dat het waar was. Overigens heeft JustinK mij net ook een PM gestuurd en geloof ik hem wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
De post van lolaa waar Mraela op doelt?
[..]
Wat serieus?
Kistenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit mobiel dus ik ga het niet zoeken, maar ze quote JustinK en bevestigde dat het waar was. Overigens heeft JustinK mij net ook een PM gestuurd en geloof ik hem wel.
Nu nog bedenken welke schoenen ik aandoe als ik socios in zijn ballen trap. Allstars zijn zacht en te lief. Pumps zou beter zijn maar vindt die misschien wel geil. De dilemna's
Dat dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit mobiel dus ik ga het niet zoeken, maar ze quote JustinK en bevestigde dat het waar was. Overigens heeft JustinK mij net ook een PM gestuurd en geloof ik hem wel.
Nu nog bedenken welke schoenen ik aandoe als ik socios in zijn ballen trap. Allstars zijn zacht en te lief. Pumps zou beter zijn maar vindt die misschien wel geil. De dilemna's
Die zijn wel onwijs tof.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe ben je met naaldhakken Myr?
[ afbeelding ]
Als die spikes voorop zitten en je je best doet krijgt socios straks nooit meer een stijfje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zijn wel onwijs tof.Ik denk wel dat het een beetje wankel schopt en Socios krijgt een half stijfje van naaldhakken.
Ik dacht zelf; klompen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
Dat is ook niet goed, hij moet nog kindjes krijgen enzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als die spikes voorop zitten en je je best doet krijgt socios straks nooit meer een stijfje.
Maar hij heeft dus sinds een maand een leven. Niks meer aan doen dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is ook niet goed, hij moet nog kindjes krijgen enzo.
Niet overdrijvenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is ook niet goed, hij moet nog kindjes krijgen enzo.
'Wij zijn FOK!'quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wat is dat trouwens voor misplaatst gedrag dat alleen modjes en fa de reden krijgen te horen via pm? Beetje teleurstellend dit
Is dat zo? Waar is mijn PM?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wat is dat trouwens voor misplaatst gedrag dat alleen modjes en fa de reden krijgen te horen via pm? Beetje teleurstellend dit
Ik tel 2 mods en 1 admin. Prioriteiten he.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat zo? Waar is mijn PM?
Eerst dat cowboy-pak en nu dit.
Dit voelt net zo goed als kunnen zeggen 'Nee, sorry, dat staat achter de schermen' of met alle mods om een TR gaan lachen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Lees dit nog eens terug.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit voelt net zo goed als kunnen zeggen 'Nee, sorry, dat staat achter de schermen' of met alle mods om een TR gaan lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |