SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
Huidige deelnemerslijst:
1. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
2. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
3. tdrone Profiel | History | Fotoboek
4. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
5. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
6. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
7. Crazy-M Profiel | History | Fotoboek
8. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
9. Naatje Profiel | History | Fotoboek
10.TheVulture Profiel | History | Fotoboek
11. Honkeytonk Profiel | History | Fotoboek
12. Its-Jojo-4you profiel | history | fotoboek
13. Lutte Profiel | History | Fotoboek
14. Soempie Profiel | History | Fotoeboek
15. gomi Profiel | History | Fotoboek
16. Calex Profiel | History | Fotoboek
17. Lynda Profiel | History | Fotoboek
18. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek
19. Tombolafan Profiel | History | Fotoboek
20. Trevland Profiel | History | Fotoboek
21. GewoonFaye Profiel | History | Fotoboek
22. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
23. iBenny Profiel | History | Fotoboek
24. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
25. EllaN Profiel | History | Fotoboek
26. DuTank Profiel | History | Fotoboek DORP
27. Breezerslet17 Profiel | History | Fotoboek
28. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
29. 08gnot. Profiel | History | Fotoboek
30. Monopoly Profiel | History | Fotoboek
Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!
Spelleiders deze ronde: Tha_Erik en Liesje1979
Belangrijke posts:
----###----
HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_Erik op 23-08-2011 21:07:59 ]
scherpquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:30 schreef naatje_1 het volgende:
Burgemeester verkiezingen
Roger_Epiales (1) Maarten-Pieter
Maarten-Pieter (1) Roger_Epiales
honkeytonk (1) tdrone
DuTank (0)
lynda (7) IJs, AlbinoBambi, TV, timmmmm, 08gnot, Crazy-m, Bartjebart
Tombolafan (2), gomi, Rave
TheVulture (6) Its-Jojo-4you, Lynda, Monopoly, Soempie, EllaN, DuTank
PatriQue89 (1) Lutte
AlbinoBambi (0)
timmmmm (5) Etc, PS, Naatje, CLX, Trev
Rave (0)
(omdat SLs beiden mod zijn, gewoon een nieuw topic geopend)
En daarbuiten ook.... Ik hoorde de zweep klappen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Deze zijn gewoon SL geweest in vorig spel.
Ik heb het idee dat er ergens tussen de deelnemerslijst wel een aantal maffia zullen zitten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:46 schreef tdrone het volgende:
ik heb het idee dat tussen lynda, TV en timmmmm een maffia zit
Je was op de goede weg. Verdacht vinden dat mensen op elkaar stemmen, of juist niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:49 schreef DuTank het volgende:
Het was sowieso meer een geintje dan serieushoe moet ik nu mensen gaan beschuldigen?
dat is officieel niet bekend, maar ga uit van 5-6.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:50 schreef Monopoly het volgende:
Hoeveel maffialeden zijn er eigenlijk ?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:46 schreef tdrone het volgende:
ik heb het idee dat tussen lynda, TV en timmmmm een maffia zit
Een van deze drie dus, die zitten tussen ons inquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:30 schreef naatje_1 het volgende:
Maarten-Pieter (1) Roger_Epiales
honkeytonk (1) tdrone
DuTank (0)
lynda (7) IJs, AlbinoBambi, TV, timmmmm, 08gnot, Crazy-m, Bartjebart
TheVulture (6) Its-Jojo-4you, Lynda, Monopoly, Soempie, EllaN, DuTank
PatriQue89 (1) Lutte
AlbinoBambi (0)
timmmmm (5) Etc, PS, Naatje, CLX, Trev
Rave (0)
Ik denk 6quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
dat is officieel niet bekend, maar ga uit van 5-6.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Een van deze drie dus, die zitten tussen ons in
Incl of excl spion en voodooheks?quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:30 schreef naatje_1 het volgende:
Nu dan, bekeer je tot het dorpendom en ge zijt genezen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:17 schreef CaLeX het volgende:
[..]wist ik wel, ik mag alleen van mijn geloofsovertuiging geen nieuwe topics openen
Roger_Epiales (1) Maarten-Pieterquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:39 schreef honkeytonk het volgende:
##Vote Maarten-Pieter
Kan iemand mijn stem aan de lijst toevoegen?
Doe dan ook het lijstjequote:
wat een aparte vraag, alsof je me als voodooheks iets wil ontlokken! Maar tuurlijk vind ik dit leuk!quote:
Onze echte nachtwakerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 06:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jullie wakker, dan kan ik gaan slapen
Had het gezegd, ik was ook wakker. Beetje MSN etc....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik voel me ook een fucking nachtwaker, was verdomme om 1 uur wakker en heb niet meer geslapen. Normaal ga ik pas na 3 uur naar bed![]()
Gaat niet goed komen met de hints vanavond, al geven ze de oplossingen erbij
Ja zo geweten dat ik niet meer zou slapen, had ik niet heel de nacht schrootjes liggen blijven tellenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Had het gezegd, ik was ook wakker. Beetje MSN etc....
Ik heb dit nog even geannalyseerd en ik vind het maar een verdachte post...quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Een van deze drie dus, die zitten tussen ons in
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:47 schreef timmmmm het volgende:
Dat komt omdat jij geen gevoel voor humor hebt. Maakt niet uit hoor, je bent niet de enige die daar last van heeft.
Apart, apart, want:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wat een aparte vraag, alsof je me als voodooheks iets wil ontlokken! Maar tuurlijk vind ik dit leuk!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vet voor iets waar mensen dood bij zijn gegaan vind ik niet echt een goede benaming
Ja, dacht van wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:37 schreef Rave_NL het volgende:
Kan ik me ook als BM-kandidaat terugtrekken?
Dat komt omdat ik zwart van binnen ben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:49 schreef DuTank het volgende:
Haha jij ook niet. Jammer dat cynisme/sarcasme nooit overkomt zonder nonverbale communicatie..
Immer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Post je hier altijd zo actief meneer de Rechercheur?
Het zou me niet verbazen dat iBenny weer een SL kill krijgt omdat ie twee keer niet meegedaan heeft aan de stemmingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik tel nu 26 stemmen. Even kijken wie er nu nog niet gestemd hebben.
Edit: Volgens mij moeten nog stemmen: Tombolafan, IBenny, Patrique, en die breezahsletJJ17. Correct me if I'm wrong.
Het is Breezerslet17.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik tel nu 26 stemmen. Even kijken wie er nu nog niet gestemd hebben.
Edit: Volgens mij moeten nog stemmen: Tombolafan, IBenny, Patrique, en die breezahsletJJ17. Correct me if I'm wrong.
typische omkooppraktijken van de maffia !quote:
Du weiss dochquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
typische omkooppraktijken van de maffia !
Is goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
Nog een paar uurtjes.
Erik ik ga zo werken, ben rond dezelfde tijd terug als gister.
Ik heb verkansie, dat móet rustig. Ofzo.quote:
Sowieso heerlijk rustig om niet continue PM's te hoeven lezenquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:48 schreef timmmmm het volgende:
## patrique. Lieve kindjes, stem alsjeblieft op mij. Lynda is goed, die had ook BM mogen worden, mmaar TV zie ik echt niet zitten
*mompelt iets over eigen schuldquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook nietZij heeft mij vorige ronde uit het spel gehaald.
Ik ben kinderachtigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
*mompelt iets over eigen schuld
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:57 schreef timmmmm het volgende:
Voeg me toe op msn, dan gaan we cammen, kan je me zien zitten!
Que?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef naatje_1 het volgende:
Damn... Spannende wending door een jammerlijk noodlot van het echte leven...
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:34 schreef lynda het volgende:
Mijn echte agenda begint een beetje heel erg vol te raken opeens..![]()
Liever een iets actievere burgemeester.. SL heb ik er ook nog een PM over gestuurd
Ik trek mezelf terug..
Maarten-Pieter (2) Roger_Epiales, honkeytonk
honkeytonk (1) tdrone
DuTank (0)
TheVulture (7) Its-Jojo-4you, Lynda, Monopoly, Soempie, EllaN, DuTank, Breezerslet17
PatriQue89 (1) Lutte
AlbinoBambi (0)
timmmmm (6) Etc, PS, Naatje, CLX, Trev, Gewoonfaye
Rave (0)
IJs, AlbinoBambi, TV, timmmmm, 08gnot, Crazy-m, Bartjebart
letten jullie even op..
Dit dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:17 schreef timmmmm het volgende:
Hahaha, ik zei het gister nog, waarom doet dutank eigenlijk nog mee, hij krijgt de helft van de tijd onder t spel een ban, en nu ligt ie er weer af!
Ik wist niet dat "God" ook een rol was deze rondequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:23 schreef timmmmm het volgende:
Daarom ben ik nou de beste, ik ken niet alleen het spel, ook de spelers, ik weet hoe iedereen is, zowel als ze dorp zijn, als als mobje.
Beter dan jij is ook geen rol, dat ben ik ook, dus het een sluit het ander nog niet uitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wist niet dat "God" ook een rol was deze ronde
ik was het eens met haraquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dat is aan de SLs, niet aan hara. Maar het lijkt me het best indd
Daar gaat de eerste dorp al..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
DuTank (dorp) is geband en zal dus niet meespelen deze ronde. Bovendien wordt zijn stem niet meegeteld in de BM-verkiezing.
We proberen zo veel mogelijke eenduidige hints te gebruiken, maar reeksen zijn niet uitgesloten van de hints.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
Geachte meelezende SL, hierbij een vraag met betrekking tot de komende hints:
In hoeverre gaan reeksen meegeteld worden? Ik post in Radio 49, een grote reeks, maar ik post ook in een aantal kleine reeksen (zoals in F&L), worden beide toch meegeteld, worden beide niet meegeteld en gaan er zo dus weinig hints uit mijn myAT komen of wordt alleen de kleine reeks stof voor een potentiële hint en als dat laatste dan geldt: wat is de definitie van een grote reeks? Als iemand weinig in een grote reeks post, geldt dat dan bijvoorbeeld als kleine reeks?
Zomaar wat overdenkingen van mij, ik hoop dat dit voor jullie een weet is en dat ik tevens spoedig mijn post beantwoord krijg.
Dan liever iemand met een rol die 'ie daadwerkelijk gebruikt inderdaad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik niet, dorps zijn er keiveel van, zonder een maffis is het meteen een stuk saaier.
Daar kan je toch zelf voor zorgen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:52 schreef timmmmm het volgende:
Haters. Ik hoop dat jullie het eerst doodgaan!
Wees blij dat het geen nachtwaker was!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:16 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah idd. we zijn amper begonnen en we verliezen de 1e al
yeah idd, dat is nog een voordeel dan dat t geen nachtwaker of rechercheur ofzo wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen nachtwaker was!
Of dat is al gebeurd..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:22 schreef timmmmm het volgende:
Als het een speciale rol was geweest, had een dorpeling neem ik aan die rol gekregen.
De persoon die als eerst een ban heeft, wordt de DuTank, en mag na zijn ban gewoon weer meedoen, en verdiend hier kennis mee!quote:
quote:
Stomtoevallig het vorige potje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heeft hij eerder/ ooit wel potjes uitgespeeld?
Er zijn nog Lynda stemmers die opeens opnieuw moeten stemmen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:14 schreef timmmmm het volgende:
Als ik de stemmen optel kom ik aan 26, geen 29?
Oh ja de mensen die op lynda stemden moeten opnieuw stemmenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:14 schreef timmmmm het volgende:
Als ik de stemmen optel kom ik aan 26, geen 29?
Liev.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt me logisch dat de mensen die aanvankelijk op Lynda stemden en niet op tijd hier zijn om een nieuwe stem te geven, NIET op de lijst komen te staan van mensen die niet gestemd hebben. Wij SL's zijn misschien dan wel meedogenloos, maar niet harteloos.
Ik had het nog wel in het radiotopic gemeld toen jij daar ook was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:32 schreef cablegunmaster het volgende:
Weer te laat met aanmelden
Stuur Alsjeblieft een PM als deze ronde voorbij is.![]()
Of is dat alleen dus nog Crazy-M en iBenny?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeker niemand die voor me wil kijken wie er nog niet gestemd heeft, en daar vanaf trekken de mensen die eerst voor Lynda stemden?Pretty please?
ja + dorpsoudste of word daarmee gewacht?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of is dat alleen dus nog Crazy-M en iBenny?
Das niet slim hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:32 schreef cablegunmaster het volgende:
Weer te laat met aanmelden
Stuur Alsjeblieft een PM als deze ronde voorbij is.![]()
We hebben gezegd dat de dorpsoudste, zoals beschreven in de OP, vanaf de lynches een extra anonieme stem krijgt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja + dorpsoudste of word daarmee gewacht?
Het zou ook niet uitmaken op wie c-M stemt, omdat TV al BM is. Hoogstens voor de Rechercheur, maar zou een beetje stom zijn als hij die nu al inzet, nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:49 schreef Tha_Erik het volgende:
28 stemmen in totaal, crazy-M stemde op lynda, dus we zijn in ieder geval compleet!
die stemt niet dubbel bij bm verkiezingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Stemt de dorpsoudste automatisch om 19.00?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We hebben gezegd dat de dorpsoudste, zoals beschreven in de OP, vanaf de lynches een extra anonieme stem krijgt.
ik niet opletten. pm beter werkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had het nog wel in het radiotopic gemeld toen jij daar ook was.
Ja, lekker makkelijk he, dat wij moeten onthouden dat jij ge-pm'd moet worden over een weekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik niet opletten. pm beter werken.
Gewoon deze ronde volgen, is misschien sowieso wel handigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik niet opletten. pm beter werken.
Wat zijn de regels met betrekking tot het verboden woord?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Het verboden woord gaat in vanaf de nachtpost en duurt tot de volgende dagpost.
De regel voor dorpelingen is vrij simpel:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat zijn de regels met betrekking tot het verboden woord?
Het staat er anders best makkelijk toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:58 schreef timmmmm het volgende:
Dus we spelen een spel volgens regels die we niet mogen weten? Ridicuul. Het lijkt me persoonlijk niet meer dan logisch dat we weten hoe een rol werkt.
Wait... whut?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We proberen zo veel mogelijke eenduidige hints te gebruiken, maar reeksen zijn niet uitgesloten van de hints.
Ja, maar er zijn een aantal groepen users die allemaal in dezelfde reeksen posten. En als je dan alleen hints gebruikt uit die TT's dan is oplossen onmogelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wait... whut?
Wat maakt het uit of er in een reeks gepost wordt? Een topic is een topic toch lijkt me. Of wil je er hints aan koppelen? Dan maakt het nog niet uit want... een topic is een topic
Toen er veel mensen van radio 49 hier aan het posten waren, en veel mensen van HOMO, moest je al die topics onderzoeken en kon dat ook nog eens leiden naar meerdere mensen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wait... whut?
Wat maakt het uit of er in een reeks gepost wordt? Een topic is een topic toch lijkt me. Of wil je er hints aan koppelen? Dan maakt het nog niet uit want... een topic is een topic
nog anderhalf uurquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb er echt zoveel zin in
Is het al 22.00 uur?
Gaan er al zoveel mensen dood?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou. Het schiet niet erg op allemaal.
Juist niet, het schiet niet erg op allemaal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gaan er al zoveel mensen dood?
thanks, ben net pas thuis van werk en was de gehele middag offline, dus niks van meegekregenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt me logisch dat de mensen die aanvankelijk op Lynda stemden en niet op tijd hier zijn om een nieuwe stem te geven, NIET op de lijst komen te staan van mensen die niet gestemd hebben. Wij SL's zijn misschien dan wel meedogenloos, maar niet harteloos.
Daar gaat je avond...quote:
pff, snel niet meer verkiesbaar zijn hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:57 schreef lynda het volgende:
[..]
mooi, wie is er niet online? maffia
Nee, mijn testament is nog niet klaar.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn een aantal groepen users die allemaal in dezelfde reeksen posten. En als je dan alleen hints gebruikt uit die TT's dan is oplossen onmogelijk.
Helderquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Toen er veel mensen van radio 49 hier aan het posten waren, en veel mensen van HOMO, moest je al die topics onderzoeken en kon dat ook nog eens leiden naar meerdere mensen.
Zo ja dan zijn er veel maffia in de vorige ronde dorp geweest...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Is dit wraak voor de vorige ronde?
Nou ja, of je zegt gewoon niks meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh crap, nu moet ik nog gaan letten op wat ik zeg ook.
Af en toe kan toch wel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, of je zegt gewoon niks meer!
Ja hoorquote:
Mooi.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon offtopic enzo
.
Nu wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:06 schreef TheVulture het volgende:
De link naar het profiel van BartjeBart is niet correct
Meteen ter zake komen dan maar.quote:Kill1
Roger_Epiales was onderweg naar een feestje. De verkiezingen konden hem gestolen worden, maar een feestje was altijd wel aan hem besteed. Hij grinnikte nog wat na over de onthulling van het standbeeld. Hij had tranen gelachen, wat een faal was dat. Hij kwam bij de ingang van het bos en twijfelde, moest hij om fietsen of zou hij afsnijden? Hij had zo’n zin in een drankje dat hij toch maar voor de snelste route koos. Al na een paar meter had hij spijt, hij voelde zich ongemakkelijk. Hij kon nog omkeren maar besloot gewoon door te trappen. Halverwege hoorde hij zachtjes het geluid van een auto achter zich. “Hoe kan dat nou?”dacht hij. “Hier mogen helemaal geen auto’s rijden toch? “ Het geluid zwol aan en toen hij omkeek zag hij een paar koplampen veel te snel op zich afkomen! “Oh help”, dacht hij en begon nog harder te trappen. Hij fietste alsof zijn leven er vanaf hing. Vlak voor hij het bos uit was besefte hij dat hij auto niet meer hoorde, hij keek achterom en zag dat de auto stil stond. Vaag kon hij twee personen onderscheiden en leek hij hun gelach te horen. Doordat hij achterom keek zag hij niet het draad dat over het pad gespannen was. hij vloog meters door de lucht en belandde precies met zijn buik op de scherpe punten van het toegangshek van het bos. Terwijl het bloed uit levenloze lichaam van Roger_Epiales (dorp) stroomde reed de auto langzaam en stierf het gelach langzaam weg.
ze keek, toen hij?quote:Kill 2
Dat stomme feest is niets voor mij, dacht IJsdraakje, ik ben veel liever in mijn groentetuintje aan het werk. Dus ze verliet het feest al vroeg om te controleren hoe haar plantjes erbij stonden. Ze knipte het licht in de kas aan en keek beteuterd om zich heen. Weer geen planten, dacht ze, er is iets mis met deze zaden en bollen! Tevergeefs, maar meer uit gewoonte dan omdat het helpt, pakte zij haar roze gieter om de grond nat te maken. Ze keek hoe de aarde het water opzoog toen hij opeens een stem hoorde. “HEY HEY! Wat denk jij wel niet? Beetje sip in de grond zitten en je nergens mee bemoeien, jij verdient het niet om te leven! Onderkruipsel!” De figuur in zwart gehuld kwam dichterbij en graaide in zijn zak op zoek naar zijn wapen. Niks te vinden. “Kut, ik ben mijn pistool en messen vergeten!” Hij keek om zich heen, om te zien of er nog iets anders was waarmee hij schade aan de arme vrouw kon toebrengen. Deze stond met het gietertje nog tegen haar borst gedrukt in haar broek te plassen van angst. De duistere figuur pakte een steen die hij tussen de aarde zag liggen en mikte… niet op de man maar op het glazen kasdak. Honderdduizenden scherven vielen naar beneden, op de vrouw. Zij ging tegen de vloer en toen elke laatste scherf gevallen was stapte de dader op ‘r af. IJsdraakje (velddokter) was nog in leven. De dader schudde meewarig het hoofd en liep weg. De arme vrouw op de grond bleef zeker nog enkele uren in vreselijke pijn liggen, tot uiteindelijk zij haar ogen sloot in verband met te veel bloedverlies.
En nu zoekenquote:Kill 2
Dat stomme feest is niets voor mij, dacht IJsdraakje, ik ben veel liever in mijn groentetuintje aan het werk. Dus ze verliet het feest al vroeg om te controleren hoe haar plantjes erbij stonden. Ze knipte het licht in de kas aan en keek beteuterd om zich heen. Weer geen planten, dacht ze, er is iets mis met deze zaden en bollen! Tevergeefs, maar meer uit gewoonte dan omdat het helpt, pakte zij haar roze gieter om de grond nat te maken. Ze keek hoe de aarde het water opzoog toen hij opeens een stem hoorde. “HEY HEY! Wat denk jij wel niet? Beetje sip in de grond zitten en je nergens mee bemoeien, jij verdient het niet om te leven! Onderkruipsel!” De figuur in zwart gehuld kwam dichterbij en graaide in zijn zak op zoek naar zijn wapen. Niks te vinden. “Kut, ik ben mijn pistool en messen vergeten!” Hij keek om zich heen, om te zien of er nog iets anders was waarmee hij schade aan de arme vrouw kon toebrengen. Deze stond met het gietertje nog tegen haar borst gedrukt in haar broek te plassen van angst. De duistere figuur pakte een steen die hij tussen de aarde zag liggen en mikte… niet op de man maar op het glazen kasdak. Honderdduizenden scherven vielen naar beneden, op de vrouw. Zij ging tegen de vloer en toen elke laatste scherf gevallen was stapte de dader op ‘r af. IJsdraakje (velddokter) was nog in leven. De dader schudde meewarig het hoofd en liep weg. De arme vrouw op de grond bleef zeker nog enkele uren in vreselijke pijn liggen, tot uiteindelijk zij haar ogen sloot in verband met te veel bloedverlies.
Tot zover mijn bijdrage wat betreft de mogelijke passages die naar hints verwijzen.quote:Kill 3
Terwijl de feestvreugde nog in volle gang was, liep Patrique89 even terug naar huis om naar de WC te gaan. Hij moest ontzettend nodig dus ze stormde naar binnen, half struikelend over de deurmat en de hond begon niet te baffen. Dat vond hij maar vreemd! De hond blafte altijd! Vergeten dat zijn blaas op springen stond ging ie toch even kijken wat er aan de hand was. “Bello! Waar ben je?” klonk zijn stem in het donkere huis.
“Bello is niet meer!” zei een stem. Patrique89 (dorp) gilde zo hard dat de glazen in de keukenkastjes allemaal gebarsten waren. “Lief beest wel, even een lekker geknuffeld, oh wat een lekker zachte haartjes had dat beest! En toen heb ik zijn nek omgedraaid!” zei een tweede stem. Patrique89 werd nu echt bang en probeerde weg te rennen. “BLIJF STAAN PATRIQUE89!!!!” schreeuwde de eerste persoon en greep zijn stungun uit z’n binnenzak. Twee kogeltjes aan draden schoten in het lichaam en zonden electrische schokken uit. “En nu? Wat doen we nu?” vroeg de tweede stem onzeker. De eerste stem antwoordde: “Pak je telefoon maar en film hoe ik hem door z’n kop schiet! We filmen het voor het nageslacht, onder de naam DOOD AAN DE FAMILIE VAN PATRIQUE89!” Ze voegden het woord bij de daad. De telefoon werd gepakt, de opname gestart en zonder veel rompslomp werd door de eerste persoon een kogel door het hoofd van het slachtoffer gejaagd. Na deze gruwelijke daad vluchtten twee in zwart gehulde mensen de nacht weer in.
Dit is de eerste nacht dus nee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
De nachtwaker is nog niet actief geweest, of wel? Kan het zijn dat de NW al actief is geweest?
Deel het met onsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het erg lastig... ik ben nog niet verder gekomen dan kill 1 en daar heb ik een aanwijzing richting Honkey gevonden
Ik ook.. Kan nog niet eens de dingen die misschien wel eens een hint kunnen zijn vinden. Wel een paar dingen gevonden, maar die zijn te obvious dus vast geen hint.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het erg lastig... ik ben nog niet verder gekomen dan kill 1 en daar heb ik een aanwijzing richting Honkey gevonden
Post anders eens wat je hebtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook.. Kan nog niet eens de dingen die misschien wel eens een hint kunnen zijn vinden. Wel een paar dingen gevonden, maar die zijn te obvious dus vast geen hint.
Ik denk die laatstequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:32 schreef Lutte het volgende:
Oh en dit:
Na deze gruwelijke daad vluchtten twee in zwart gehulde mensen de nacht weer in.
Lees ik dit nou krom of waren er twee mensen? Onschuldig meisje? Twee maffia?
Wauw, als ik niet zelf wist wie ik was zou ik deze hints ook nog gelovenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Kill 1:
Roger_Epiales was onderweg naar een feestje. De verkiezingen konden hem gestolen worden, maar een feestje was altijd wel aan hem besteed. Hij grinnikte nog wat na over de onthulling van het standbeeld. Hij had tranen gelachen, wat een faal was dat. Hij kwam bij de ingang van het bos en twijfelde, moest hij om fietsen of zou hij afsnijden? Hij had zo’n zin in een drankje dat hij toch maar voor de snelste route koos. Al na een paar meter had hij spijt, hij voelde zich ongemakkelijk. Hij kon nog omkeren maar besloot gewoon door te trappen. Halverwege hoorde hij zachtjes het geluid van een auto achter zich. “Hoe kan dat nou?”dacht hij. “Hier mogen helemaal geen auto’s rijden toch? “ Het geluid zwol aan en toen hij omkeek zag hij een paar koplampen veel te snel op zich afkomen! “Oh help”, dacht hij en begon nog harder te trappen. Hij fietste alsof zijn leven er vanaf hing. Vlak voor hij het bos uit was besefte hij dat hij auto niet meer hoorde, hij keek achterom en zag dat de auto stil stond. Vaag kon hij twee personen onderscheiden en leek hij hun gelach te horen. Doordat hij achterom keek zag hij niet het draad dat over het pad gespannen was. hij vloog meters door de lucht en belandde precies met zijn buik op de scherpe punten van het toegangshek van het bos. Terwijl het bloed uit levenloze lichaam van Roger_Epiales (dorp) stroomde reed de auto langzaam en stierf het gelach langzaam weg.
Honkeytonk:
FB *O* Feescht!
ONZ Hoemoe Tjevliegen!
ONZ Niet geschikt voor de zwakke maag
En dan vond ik ook nog in je profiel dat je vlakbij dat ene dorpje woont... dat zou op een bosrijk gebied kunnen duiden... maar ik zoek eerst maar even op de andere killsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wauw, als ik niet zelf wist wie ik was zou ik deze hints ook nog geloven![]()
Da's niet goed
Stalkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan vond ik ook nog in je profiel dat je vlakbij dat ene dorpje woont... dat zou op een bosrijk gebied kunnen duiden... maar ik zoek eerst maar even op de andere kills
aanvulling:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Kill 1:
Honkeytonk:
FB *O* Feescht!
ONZ Hoemoe Tjevliegen!
ONZ Niet geschikt voor de zwakke maag
Dat doen we, geloof me.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij bent een alwetende, jij moet je helemaal kapot lachen
Als je het spel kent kan het als deelnemer anders ook heel leuk zijn hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij bent een alwetende, jij moet je helemaal kapot lachen
Maar iedereen verdenkt mij en dat is niet leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je het spel kent kan het als deelnemer anders ook heel leuk zijn hoor
Dan moet je het maar goed spelenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maar iedereen verdenkt mij en dat is niet leuk![]()
Ik wil niet gelynched worden, en dat zou dom zijn als ze dat zouden doen.
Dat maakt het juist leukerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Letten jullie ook een beetje op je woorden, voor je het weet zit er een vloek op MWUHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!
Ah, scheize, ich war die rolle vergessen. Ich gehe halb deutsch prassen sodas ich keine wurden sagen kan!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Letten jullie ook een beetje op je woorden, voor je het weet zit er een vloek op MWUHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!
Wees blij dat je de eerste ronde hebt overleeftquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja door die rotheks durf ik niets meer te zeggen
hmmz... die laatste paar hint zouden wel eens ergens naar kunnen wijzen jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef Lutte het volgende:
Kill 3:
Crazy-M:
• hond -> heeft hond, zie fobo en Honden met foto's in pohi
Its- jojo-4you:
• Heeft opleiding LTS zwakstroom, electrische schokken in kill.
• Twee mensen in ava, twee mensen in kill.
• Telefoon -> Telefoon met abonnement kwijt in het buitenland in PH
• Filmen -> Camera en studio verhuur
Ik was zelf verbaasd en ook wel een beetje trots hihiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hmmz... die laatste paar hint zouden wel eens ergens naar kunnen wijzen ja
Die kan ook naar gnot80. kunnen verwijzenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef Lutte het volgende:
Kill 3:
Crazy-M:
• hond -> heeft hond, zie fobo en Honden met foto's in pohi
Its- jojo-4you:
• Heeft opleiding LTS zwakstroom, electrische schokken in kill.
• Twee mensen in ava, twee mensen in kill.
• Telefoon -> Telefoon met abonnement kwijt in het buitenland in PH
• Filmen -> Camera en studio verhuur
Ik denk morgen om 18:59quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg eh, wanneer gaan jullie eens stemmen?
Mogen we niet eerst is zoeken mister SLquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg eh, wanneer gaan jullie eens stemmen?
Ik vind ze tot nu toe wel het sterkst van alle clues... ik ga nog even verder met kill 2 en Breezersletquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was zelf verbaasd en ook wel een beetje trots hihi
It's-Jojo-4you heeft in een topic van gebroken glas gepost, kan dat iets betekenen of tellen alleen topic titels?quote:Patrique89 (dorp) gilde zo hard dat de glazen in de keukenkastjes allemaal gebarsten waren.
quote:
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mogen we niet eerst is zoeken mister SL
Echt iedereen weet van mijn probleem hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wees blij dat je de eerste ronde hebt overleeft![]()
Voor zo ver ik weet telt dat ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
It's-Jojo-4you heeft in een topic van gebroken glas gepost, kan dat iets betekenen of tellen alleen topic titels?
Dan is mijn tip een bijdrage aan de maatschappijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet telt dat ook
Vind je het gekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Echt iedereen weet van mijn probleem he
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind je het gekik deed ook graag mee hoor
Jij met je Cupidood![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |