Roger_Epiales (1) Maarten-Pieterquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:39 schreef honkeytonk het volgende:
##Vote Maarten-Pieter
Kan iemand mijn stem aan de lijst toevoegen?
Doe dan ook het lijstjequote:
wat een aparte vraag, alsof je me als voodooheks iets wil ontlokken! Maar tuurlijk vind ik dit leuk!quote:
Onze echte nachtwakerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 06:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jullie wakker, dan kan ik gaan slapen
Had het gezegd, ik was ook wakker. Beetje MSN etc....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik voel me ook een fucking nachtwaker, was verdomme om 1 uur wakker en heb niet meer geslapen. Normaal ga ik pas na 3 uur naar bed![]()
Gaat niet goed komen met de hints vanavond, al geven ze de oplossingen erbij
Ja zo geweten dat ik niet meer zou slapen, had ik niet heel de nacht schrootjes liggen blijven tellenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Had het gezegd, ik was ook wakker. Beetje MSN etc....
Ik heb dit nog even geannalyseerd en ik vind het maar een verdachte post...quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Een van deze drie dus, die zitten tussen ons in
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:47 schreef timmmmm het volgende:
Dat komt omdat jij geen gevoel voor humor hebt. Maakt niet uit hoor, je bent niet de enige die daar last van heeft.
Apart, apart, want:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wat een aparte vraag, alsof je me als voodooheks iets wil ontlokken! Maar tuurlijk vind ik dit leuk!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vet voor iets waar mensen dood bij zijn gegaan vind ik niet echt een goede benaming
Ja, dacht van wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:37 schreef Rave_NL het volgende:
Kan ik me ook als BM-kandidaat terugtrekken?
Dat komt omdat ik zwart van binnen ben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:49 schreef DuTank het volgende:
Haha jij ook niet. Jammer dat cynisme/sarcasme nooit overkomt zonder nonverbale communicatie..
Immer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Post je hier altijd zo actief meneer de Rechercheur?
Het zou me niet verbazen dat iBenny weer een SL kill krijgt omdat ie twee keer niet meegedaan heeft aan de stemmingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik tel nu 26 stemmen. Even kijken wie er nu nog niet gestemd hebben.
Edit: Volgens mij moeten nog stemmen: Tombolafan, IBenny, Patrique, en die breezahsletJJ17. Correct me if I'm wrong.
Het is Breezerslet17.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik tel nu 26 stemmen. Even kijken wie er nu nog niet gestemd hebben.
Edit: Volgens mij moeten nog stemmen: Tombolafan, IBenny, Patrique, en die breezahsletJJ17. Correct me if I'm wrong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |