Daar kan je toch zelf voor zorgen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:52 schreef timmmmm het volgende:
Haters. Ik hoop dat jullie het eerst doodgaan!
Wees blij dat het geen nachtwaker was!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:16 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah idd. we zijn amper begonnen en we verliezen de 1e al
yeah idd, dat is nog een voordeel dan dat t geen nachtwaker of rechercheur ofzo wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen nachtwaker was!
Of dat is al gebeurd..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:22 schreef timmmmm het volgende:
Als het een speciale rol was geweest, had een dorpeling neem ik aan die rol gekregen.
De persoon die als eerst een ban heeft, wordt de DuTank, en mag na zijn ban gewoon weer meedoen, en verdiend hier kennis mee!quote:
quote:
Stomtoevallig het vorige potje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heeft hij eerder/ ooit wel potjes uitgespeeld?
Er zijn nog Lynda stemmers die opeens opnieuw moeten stemmen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:14 schreef timmmmm het volgende:
Als ik de stemmen optel kom ik aan 26, geen 29?
Oh ja de mensen die op lynda stemden moeten opnieuw stemmenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:14 schreef timmmmm het volgende:
Als ik de stemmen optel kom ik aan 26, geen 29?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |