Liev.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt me logisch dat de mensen die aanvankelijk op Lynda stemden en niet op tijd hier zijn om een nieuwe stem te geven, NIET op de lijst komen te staan van mensen die niet gestemd hebben. Wij SL's zijn misschien dan wel meedogenloos, maar niet harteloos.
Ik had het nog wel in het radiotopic gemeld toen jij daar ook was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:32 schreef cablegunmaster het volgende:
Weer te laat met aanmelden
Stuur Alsjeblieft een PM als deze ronde voorbij is.![]()
Of is dat alleen dus nog Crazy-M en iBenny?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeker niemand die voor me wil kijken wie er nog niet gestemd heeft, en daar vanaf trekken de mensen die eerst voor Lynda stemden?Pretty please?
ja + dorpsoudste of word daarmee gewacht?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of is dat alleen dus nog Crazy-M en iBenny?
Das niet slim hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:32 schreef cablegunmaster het volgende:
Weer te laat met aanmelden
Stuur Alsjeblieft een PM als deze ronde voorbij is.![]()
We hebben gezegd dat de dorpsoudste, zoals beschreven in de OP, vanaf de lynches een extra anonieme stem krijgt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja + dorpsoudste of word daarmee gewacht?
Het zou ook niet uitmaken op wie c-M stemt, omdat TV al BM is. Hoogstens voor de Rechercheur, maar zou een beetje stom zijn als hij die nu al inzet, nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:49 schreef Tha_Erik het volgende:
28 stemmen in totaal, crazy-M stemde op lynda, dus we zijn in ieder geval compleet!
die stemt niet dubbel bij bm verkiezingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Stemt de dorpsoudste automatisch om 19.00?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We hebben gezegd dat de dorpsoudste, zoals beschreven in de OP, vanaf de lynches een extra anonieme stem krijgt.
ik niet opletten. pm beter werkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had het nog wel in het radiotopic gemeld toen jij daar ook was.
Ja, lekker makkelijk he, dat wij moeten onthouden dat jij ge-pm'd moet worden over een weekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik niet opletten. pm beter werken.
Gewoon deze ronde volgen, is misschien sowieso wel handigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik niet opletten. pm beter werken.
Wat zijn de regels met betrekking tot het verboden woord?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Het verboden woord gaat in vanaf de nachtpost en duurt tot de volgende dagpost.
De regel voor dorpelingen is vrij simpel:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat zijn de regels met betrekking tot het verboden woord?
Het staat er anders best makkelijk toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:58 schreef timmmmm het volgende:
Dus we spelen een spel volgens regels die we niet mogen weten? Ridicuul. Het lijkt me persoonlijk niet meer dan logisch dat we weten hoe een rol werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |