als je even een paar posts naar boven scrollt...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Wie begreep dat graven in de tuin van die meth-heads door jessie?
vind dat Walt wel aan het veranderen is in een onsympathieke klootzak. Hij transformeert langzaam naar een echte gangsterbaas. Hij wil gevreesd wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:18 schreef huuuuuuuub het volgende:
[..]
Scene speelt zich af in de carwash; neemt de boel as-is over van meneer wenkbrauw (hoe heet ie ook alweer), en die ziet dan wss de eerste dollar die hij verdient heeft, ingelijst aan de muur hangen. Die wil ie graag meenemen, maar Walt zegt dan: as-is. Vervolgens geeft ie die dollar aan Walt, die slaat het glas stuk en koopt er een cola van
Ik deel die mening. En Walt vertolkt "the white man" perfect. Hoe enorm slecht de kansen ook zijn, hij denkt altijd inbreng te kunnen hebben en de dienst uittemogen maken. En dan Skyler. Briljant irritantquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:37 schreef huuuuuuuub het volgende:
De serie boeit me steeds minder helaas. Tempo is in vergelijking met S1 en S2 erg laag. Verder verlies ik met iedere aflevering steeds meer sympathie voor Walt, wordt een beetje een ouwe, zeurderige pain in the ass.
Wel geniale scene uit laatste ep, is dat Walt dat schilderij met die dollar erin stukslaat, en er een blikje cola van koopt.
Imdb, http://www.imdb.com/video/imdb/vi1629330457.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:29 schreef Quisho het volgende:
Weet iemand waar ik de sneak peak van de volgende aflevering kan zien?
Hahaha! Inderdaad, hij heeft er zeker wat van weg..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:23 schreef AllysPoenie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteravond een vreemde gast die alleen in de kroeg stond waarvan we allemaal vonden dat hij op Gus leek, jullie zien het er wel in toch?
Jessie!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:23 schreef AllysPoenie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteravond een vreemde gast die alleen in de kroeg stond waarvan we allemaal vonden dat hij op Gus leek, jullie zien het er wel in toch?
Allemaal fake, gewoon die van eztv downloaden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:08 schreef Norrage het volgende:
Zijn er 2 afleveringen uit deze week?ik zie ep 7 en 8 met heel veel seeds...zal wel niet, maar straks lekker ep 7 kijken
Normaal heeft een fake niet iets van 30000 seedsquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Allemaal fake, gewoon die van eztv downloaden.
kennis van jouw oom heet "Heisenberg" ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:43 schreef Hoerekots het volgende:
Na The Sopranos de beste tv-serie ooit gemaakt,wat een verslavende serie!! ontdekt dankzij een kennis van mijn oom,Heisenbergtop dat er nog een seizoen komt
Haha nee,Walt alias Heisenberg geniaalquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
kennis van jouw oom heet "Heisenberg" ?
HAHAHA ik zie nu pas dat je niet die blanke gast vooraan bedoelt maar dat er een zwarte man achter hem staatquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:23 schreef AllysPoenie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit dusquote:
Walter is nu wel een onvoorzichtige mongool geworden. Rondrijden als een bezetene richting gus. Zomaar dure auto's kopen en in de fik steken, aansteker klakkeloos weggooien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:50 schreef BDIL het volgende:
Iedereen die Walters karakter nu al doorheeft, zal zijn sporen tot in de details proberen uit te wissen en zeker een tijd low profile houden aangezien inkomsten alleen maar uit de CarWash komen. Bovendien diegene die blue meth kon maken is dood(Gale) dus zodra het product weer op zou duiken zou Hank weer weten dat Heisenberg nog steeds in the game.
Hij gaat er vanuit dat hij elk moment omgelegd kan worden, daarom doet hij roekeloze dingen. Het interesseert hem allemaal niet meer. Daar waar Jesse langzaamaan weer enig nut in het leven ziet, begint nu Walt juist af te takelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Walter is nu wel een onvoorzichtige mongool geworden. Rondrijden als een bezetene richting gus. Zomaar dure auto's kopen en in de fik steken, aansteker klakkeloos weggooien.
quote:You want to sweep the place before you bring in your guys?
- I am the guy
Jesse is anders ook wel redelijk af het draaien, zoals bij die game in het begin en de rehab groep...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij gaat er vanuit dat hij elk moment omgelegd kan worden, daarom doet hij roekeloze dingen. Het interesseert hem allemaal niet meer. Daar waar Jesse langzaamaan weer enig nut in het leven ziet, begint nu Walt juist af te takelen.
Een serie waarin nog gewoon gerookt wordt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:28 schreef MikeyMo het volgende:
Een maand of 2 geleden aan begonnen en inmiddels helemaal bij. Wat een bazenserie
Drie week geleden begonnen en inmiddels ook bij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:28 schreef MikeyMo het volgende:
Een maand of 2 geleden aan begonnen en inmiddels helemaal bij. Wat een bazenserie
Omdat die man hem ergerde eerder in de aflevering of die aflevering daarvoor. Volgens mij drong hij voor in de rij, was hij luid aan het praten via zijn headset en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef Jmsls het volgende:
Ik kan me ineens iets herinneren uit seizoen één wat ik nooit snapte, ik hoop dat iemand het nog onthouden heeft. Er is zo een zakenman met een in-ear telefoontje aan het praten en stapt uit z'n auto bij het pompstation (Nummerbord: ken wins o.i.d.) als hij de winkel binnen is stapt Walt uit, stop een bezem in ze motorkap van de man en de auto vliegt in de fik en Walt loopt weg. Waarom deed hij dat?
Eigenlijk was Walt met haar toch al badass ook dat pestjoch neerhalen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Omdat die man hem ergerde eerder in de aflevering of die aflevering daarvoor. Volgens mij drong hij voor in de rij, was hij luid aan het praten via zijn headset en dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |