Ja die Skyler White ja, wat een onuitstaanbare biatchquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:24 schreef Jmsls het volgende:
Die Skyler ofzo (ben d'r naam vergeten) moet wel echt dood.
17 ? en niet 11 ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:38 schreef Schenkstroop het volgende:
deel 1 seizoen 4 begint 17 juli dit jaar.
http://www.imdb.com/title/tt0903747/
Ik gok dat zij hartstikke kapot gaat. Dat zou de serie goed doen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:55 schreef Mirel het volgende:
Het leuke aan Skyler is is dat ze nu ook alles weet. Dat gebeurt altijd bij series, bij sommige eerder dan bij andere (denk aan Chuck of Lois & Clark). Het leuke aan Breaking Bad is dat deze stukken serieuzer is dan de genoemde series, en er dus op een andere manier wordt omgegaan met de ontdekking. Bij Chuck wilt Morgan dan soms voor de lol meedoen, uiteindelijk is het alleen maar wat voor de humor, maar ik denk dat bij Breaking Bad Skyler nog weleens iets interessants gaat uithalen.
Volg je Dexter?quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Zonder een type als Skyler zou het imo juist minder zijn.
Rita alles.quote:
Een klap voor dr kop jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:41 schreef JimmyJames het volgende:
Ik zou Skyler wel geven![]()
Verder bazenserie, zo'n beetje de enige waarvoor ik nog gehyped ben
Wel balen dat je nu elke week weer op een nieuwe aflevering moet wachten. Ik heb S1-3 in een paar weekjes uitgekeken.
En wanneer komt deze serie nou eens op de NL tv? Lijkt me toch wel iets voor de vara, vpro of bnn?
Het is echt geen lelijke vrouwquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een klap voor dr kop ja
Wat een irritant wijf is dat zeg. Bah
Ik ben maar begonnen aan Dexter, haalt het niet bij BB, maar het is best te doen vind ik.quote:Op zondag 5 juni 2011 03:51 schreef Omniej het volgende:
Zo, eindelijk ook de laatste twee episodes van 't derde seizoen gekeken. Toch best wel weer een lekker einde.
Nu maar weer even een tijdje wat anders zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |