Huh? Dat was toch een nieuwe aflevering?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:51 schreef BasvB het volgende:
Maandag eindelijk het nieuwe seizoenEn dus niet de laatste aflevering van vorig seizoen.
Gus
nee dat was gewoon een recap. Dit wisten we allang, zondag begint het pasquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Huh? Dat was toch een nieuwe aflevering?
Dit was een nieuwe aflevering die ik niet eerder gezien heb. En ik heb alles van BB gezien.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:13 schreef planethugo het volgende:
[..]
nee dat was gewoon een recap. Dit wisten we allang, zondag begint het pas
Op televisie bedoel je? Anders snap ik het niet, dit was echt een nieuwe aflevering volgens mij.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:13 schreef planethugo het volgende:
[..]
nee dat was gewoon een recap. Dit wisten we allang, zondag begint het pas
quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit was een nieuwe aflevering die ik niet eerder gezien heb. En ik heb alles van BB gezien.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:32 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Op televisie bedoel je? Anders snap ik het niet, dit was echt een nieuwe aflevering volgens mij.
Ik kijk bijna nooit televisie en ontvang geen commerciėle zenders, had geen idee of het hier ook wordt uitgezonden en welk seizoen, maar het was op zich wel de enige logische verklaringquote:
Excuse me, had gewoon de nieuwe topic link aangeklikt, had er niet eens bij nagedacht...quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:07 schreef Platina het volgende:
[..]
Ja zonde, zoveel potentie en dan dit.
BB: Meth een meesterkokquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:33 schreef JimmyJames het volgende:
BB: waar koken tot kunst is verheven?
quote:
http://www.bierdopje.com/shows/breaking-badquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:39 schreef Keffo het volgende:
Ik ben begonnen met het kijken van deze serie, kan alleen nergens een NL ondertitelde versie vinden. Iemand een suggestie?
Volgens mij begrijp ik je niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |