Heb je echt niet IETS meer info?quote:Op donderdag 1 september 2011 11:07 schreef Velp het volgende:
Goed, dan nu een vrijwel onmogelijke opgave
Jaaaaaaaren geleden was ik op een technofeest en toen werd er een nummer gedraait die ik nog steeds zoek![]()
Ik heb niet veel info aangezien het al echt een tijd geleden is.
Het gaat om een technonummer.
Het enige wat ik nog weet is dat die minimaal 4 jaar oud is, waarschijnlijk nog wel ouder.
Je hoort in het nummer een soort tb303 (zeg ik het nou goed?), gaat zon beetje het hele nummer door en verandert regelmatig, dan weer zwak, dan weer sterk.
Dit is dus het enige wat ik weet :S
quote:Op donderdag 1 september 2011 11:18 schreef Laurensius het volgende:
Hoe heet dat nummer dat je op de achtergrond hoort bij het nieuwste nummer van Jason Derulo?
Voor de kenners onder ons, het gaat als volgt:
tu----tu----de--du--tu----tu--tu----tu----tu--tu
quote:
Ja idd, zag hem ook netquote:Op donderdag 1 september 2011 11:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
+ Jason derulo - Don't wanna go home
gokjequote:Op donderdag 1 september 2011 11:07 schreef Velp het volgende:
Jaaaaaaaren geleden was ik op een technofeest en toen werd er een nummer gedraait die ik nog steeds zoek![]()
Het enige wat ik nog weet is dat die minimaal 4 jaar oud is, waarschijnlijk nog wel ouder.
Je hoort in het nummer een soort tb303 (zeg ik het nou goed?), gaat zon beetje het hele nummer door en verandert regelmatig, dan weer zwak, dan weer sterk.
maar is het vergelijkbaar met wat je zoekt? want in confusion zit dus ook een tb303 die het hele nummer doorgaat.quote:
Gokje, een beetje in dezelfde richting:quote:Op donderdag 1 september 2011 11:47 schreef Velp het volgende:
Het lijkt er wel enigzins op idd!
Helaas heb ik echt niet meer info
Gokje, limp bizkit - break stuff?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik zoek een liedje dat lijkt op het begin van Whole Lotta love van Led Zeppelin.
Het liedje heeft als titel "break" maar ik kan het ook fout hebben.
In het liedje is vooral de drum en bas belangrijk
nee helaas. Het is best wel een rustig nummer dat ik zoekquote:
2 gokjes:quote:Op donderdag 1 september 2011 11:07 schreef Velp het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:00 schreef DrNick het volgende:
Ik zoek dat lied van de Citroën reclame, gaat zo:
"All the reasons gone.....................Let the * *
.............................Reasons gone..........* *
Iemand?
Nee, hij is van een andere reclame. Het is klinkt als een lied uit eind 1990/begin 2000.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
Cassius - I Love U So
of
Peaches - Momma Complex
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik zoek een liedje dat lijkt op het begin van Whole Lotta love van Led Zeppelin.
Het liedje heeft als titel "break" maar ik kan het ook fout hebben.
In het liedje is vooral de drum en bas belangrijk
Welke muziekstijl? Citroën gebruikt bijvoorbeeld dancenummers in de commercials gericht op jongeren etc, misschien maakt dat 't wat makkelijkerquote:Op donderdag 1 september 2011 20:00 schreef DrNick het volgende:
Iemand?
?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:00 schreef DrNick het volgende:
Iemand?
Het genre weet ik niet echt, maar het is een rustig nummer, beetje Nik kershaw - won't let the sun go down on mequote:Op donderdag 1 september 2011 22:55 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Welke muziekstijl? Citroën gebruikt bijvoorbeeld dancenummers in de commercials gericht op jongeren etc, misschien maakt dat 't wat makkelijker.
Weet je zeker dat je hme niet toevallig op tv hoorde en dat je daarom denkt dat het van een ander nummer is?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:40 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
De eerste 8 sec minuten hoor je een deuntje, dat ook in een ander nummer voorkomt. Volgens mij een redelijk rustig nummer. Ik herken het deuntje en weet zeker dat het van een ander nummer is. Weet iemand welk nummer ik bedoel?
Hoe ging de reclame?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Het genre weet ik niet echt, maar het is een rustig nummer, beetje Nik kershaw - won't let the sun go down on me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |