We not speaking italianoquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:13 schreef Patje1987 het volgende:
Als DV Snuf en Mono komen, dan kom ik ook ongeacht waar het is.
Wijthmerplas ( Uitspreken als Wiet-hem-er-plas )quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mono hoe heette dat meer ookalweer?
Hahaquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Eerste plaatst was Zwolle. Maar patjen wou zwolle niet en toen zei iemand anders dat er in de omgeving deventer wel mooie plekjes zijn en toen vond ik bussloo en toen wou iedereen bussloo.
Ja mono heeft mijn aars geharst met zijn sperma en een 20 eurobiljet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
We not speaking italiano!
Eey patje, nog kaal geworden?![]()
grr grr
In Rotterdam spreek je alles gewoon uit zoals je het schrijft.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wijthmerplas ( Uitspreken als Wiet-hem-er-plas )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe, ik dacht echt eerst dat je zwart was you knowquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja mono heeft mijn aars geharst met zijn sperma en een 20 eurobiljet.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
In Rotterdam spreek je alles gewoon uit zoals je het schrijft.
Spangen (Uitspreken als Spang-en)
Weena (Uitspreken als Wee-na)Stadhuisplein - stad-huis-pleinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ben blank.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
hehe, ik dacht echt eerst dat je zwart was you know
Ik nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
kan iemand de TT aanpassen naar Zwolle?
Ik durf ook niet goedquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:23 schreef Isambard het volgende:
Waarom nou Zwolle? Dan moet ik zeker ook komen en dat durf ik niet![]()
Vergeet je wolvenshirt niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:25 schreef Isambard het volgende:
En ik moet natuurlijk een lange baard laten groeien en wat tattoos en piercings laten zetten, anders val ik zo uit de toon bij zo'n meet.
Dit sowieso. Gladgeschoren naar een meetquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:25 schreef Isambard het volgende:
En ik moet natuurlijk een lange baard laten groeien en wat tattoos en piercings laten zetten, anders val ik zo uit de toon bij zo'n meet.
Dan moet je ook blijven maffenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:26 schreef Patje1987 het volgende:
Ik voel me wel verplicht om langs te komen ja, ook al heb ik niets met Zwolle en is het een teringeind weg.
Gewoon in het water kakken, goed lokvoer.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:27 schreef Driepink het volgende:
Oke, gezellig. Hoe zit het met de toiletten daar?
En dan kunnen de andere vissers ook eens een bruine forel vangen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Gewoon in het water kakken, goed lokvoer.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Gewoon in het water kakken, goed lokvoer.
Wel oppassen voor de agressieve waterslak, die kunnen gemeen zijn.
Buslijn 167 komt daar langs, ken jij die buslijn?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:29 schreef Monopoly het volgende:
Er zit een toiletgebouw op locatie waar je dus ook nummer 2 kan doen!
2x per uur als ik mij niet vergis. En anders kan je lijn 161 altijd nog pakken, maar dan moet je een stukje langer lopen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Buslijn 167 komt daar langs, ken jij die buslijn?En rijdt ie een beetje vaak op zaterdag?
In een tent. En 's avonds kun je beter vissen dusquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:30 schreef Driepink het volgende:
[..]waar kunnen mensen eventueel slapen dan? Of is het vooral overdag?
En dan stopt ie?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:31 schreef Isambard het volgende:
167 rijdt zaterdag ieder uur tot een uur of 7 's avonds
Na 19:00 uur komt er geen bus meer langs de Wijthemerplas.quote:
Er is een restaurant.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:27 schreef Driepink het volgende:
Oke, gezellig. Hoe zit het met de toiletten daar?
Volgens ov9292 wel?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:33 schreef Isambard het volgende:
Na 19:00 uur komt er geen bus meer langs de Wijthemerplas.
Volgens Syntus-Overijssel niet. En wie is hier nou de vervoerder, hun of zij?quote:
O ja ik zie het, 19:07 gaat daar de laatstequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:33 schreef Isambard het volgende:
[..]
Na 19:00 uur komt er geen bus meer langs de Wijthemerplas.
Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je enorm lang lopen
Nah laatste keer in Utrecht heb ik ook gewacht tot de eerste trein gingquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:34 schreef Isambard het volgende:
[..]
Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.
Geloof me, als je naar een uitwedstrijd van Sparta gaat in een of andere uithoek (lees: buiten de Randstad) moet je fucking ver lopen naar zo'n stadion. Dus ik weet wat ver lopen isquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:34 schreef Isambard het volgende:
[..]
Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.
Klinkt als een goed planquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:43 schreef Driepink het volgende:
Dus nu om xx:00 uur @ zwolle cs en dan met zijn allen de bus in?
Ja sowieso ! Even met z'n allen op zwolle CS verzamelen ( de mensen die met het OV gaan ) en dan met z'n allen in de bus naar de plas.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:43 schreef Driepink het volgende:
Dus nu om xx:00 uur @ zwolle cs en dan met zijn allen de bus in?
Bij de arena is het wel goed geregeld moet ik zeggenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Geloof me, als je naar een uitwedstrijd van Sparta gaat in een of andere uithoek (lees: buiten de Randstad) moet je fucking ver lopen naar zo'n stadion. Dus ik weet wat ver lopen is
Ik weet nog niet of ik met OV kom, misschien kom ik met een andere FOK!ker vanaf mijn ouderlijk huis die kant op.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja sowieso ! Even met z'n allen op zwolle CS verzamelen ( de mensen die met het OV gaan ) en dan met z'n allen in de bus naar de plas.
Vanaf Centraal zit je zo bij het Sparta Stadion met de tram of metro.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bij de arena is het wel goed geregeld moet ik zeggenmaarja, ik zeg niets meer.
Dat horen we van te voren dan wel even.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik met OV kom, misschien kom ik met een andere FOK!ker vanaf mijn ouderlijk huis die kant op.
Komt mooi uit, want ik ga achter CS wonen dan. Ik ga een keer mee naar Sparta dan!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vanaf Centraal zit je zo bij het Sparta Stadion met de tram of metro.
Waag het niet, met 1 fokker vanuit ouderlijk huis of met 2 a 3 via de trein.. Easyyyyyquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik met OV kom, misschien kom ik met een andere FOK!ker vanaf mijn ouderlijk huis die kant op.
Dope vriend. Sowieso ga die Sparta clubcard aanvragen en word een echte Spartaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komt mooi uit, want ik ga achter CS wonen dan. Ik ga een keer mee naar Sparta dan!
Wat ik me van de arena herinner (de toppers, straalbezopen, kotsen alles) is dat de trein daar pal naast stopt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vanaf Centraal zit je zo bij het Sparta Stadion met de tram of metro.
DE TOPPERSquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat ik me van de arena herinner (de toppers, straalbezopen, kotsen alles) is dat de trein daar pal naast stopt.
quote:"Er zijn op de plas grote snoeken en brasem te vangen, en zijn de andere vissoorten zoals karper en grote voorn ook goed vertegenwoordigd."
Kom je echt?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:55 schreef Isambard het volgende:
Geen garpers?
Ik kom op mijn ijzeren ros trouwens.
Nou, eigenlijk zeg ik altijd eerst nee en dan uiteindelijk ja, dus ja.quote:
Baas.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:56 schreef Isambard het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk zeg ik altijd eerst nee en dan uiteindelijk ja, dus ja.
Omdat bussloo te kut was met het OVquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:58 schreef .Neovo. het volgende:
Waarom is het nu weer Zwolle eigenlijk ? :$
Fok!kers zonder rijbewijsquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat bussloo te kut was met het OV
16..quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:01 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Fok!kers zonder rijbewijs
Oh, wacht... Sorry :$
Meer dan 4 KM vind ik niet echt loopafstandquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:02 schreef Isambard het volgende:
Wijthemerplas eigenlijk net zo na 19:00 uur. Bussloo heeft nog station Voorst-Empe op loopafstand waar tot middernacht nog treinen stoppen.
Geen idee? Mono is volgens mij 1 van de oudste.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:02 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hoe oud is de oudste eigenlijk? :p
Volgens zijn geboortebewijs ja. Maar daar wordt nog wel eens aangetwijfeldquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen idee? Mono is volgens mij 1 van de oudste.
Zeker weten!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen idee.
Wat voor partijtje is het? Wordt het een knalfuif?
neuqpartijquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen idee.
Wat voor partijtje is het? Wordt het een knalfuif?
Maakt niet uit. Het wordt Zwolle hoe dan ook.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Meer dan 4 KM vind ik niet echt loopafstand
Staat erop.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:04 schreef Daaps het volgende:
Ik ben van de partij! Ik kan er alleen pas om 5 uur zijn..
Hoe is t stappen in zwolle?mss is da wel gezellig? Om met de fok! hosselaars de chimeids van zwolle eens flink uit te wonen.
Kroegen met tieners en slecht bier in te kleine glaasjes, hipster kroegen, ouwelullenkroegen, alternatieve kroegen, etc. Voor ieder wat wils.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:04 schreef Daaps het volgende:
Ik ben van de partij! Ik kan er alleen pas om 5 uur zijn..
Hoe is t stappen in zwolle?mss is da wel gezellig? Om met de fok! hosselaars de chimeids van zwolle eens flink uit te wonen.
prima te doenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:08 schreef Isambard het volgende:
[..]
Kroegen met tieners en slecht bier in te kleine glaasjes, hipster kroegen, ouwelullenkroegen, alternatieve kroegen, etc. Voor ieder wat wils.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |