Ik schijt altijd in een gat in de grond.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:12 schreef Driepink het volgende:
Boeiend waar het is, zolang er maar een normaal toilet in de buurt is.
We not speaking italianoquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:13 schreef Patje1987 het volgende:
Als DV Snuf en Mono komen, dan kom ik ook ongeacht waar het is.
Wijthmerplas ( Uitspreken als Wiet-hem-er-plas )quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mono hoe heette dat meer ookalweer?
Hahaquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Eerste plaatst was Zwolle. Maar patjen wou zwolle niet en toen zei iemand anders dat er in de omgeving deventer wel mooie plekjes zijn en toen vond ik bussloo en toen wou iedereen bussloo.
Ja mono heeft mijn aars geharst met zijn sperma en een 20 eurobiljet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
We not speaking italiano!
Eey patje, nog kaal geworden?![]()
grr grr
In Rotterdam spreek je alles gewoon uit zoals je het schrijft.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wijthmerplas ( Uitspreken als Wiet-hem-er-plas )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe, ik dacht echt eerst dat je zwart was you knowquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja mono heeft mijn aars geharst met zijn sperma en een 20 eurobiljet.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
In Rotterdam spreek je alles gewoon uit zoals je het schrijft.
Spangen (Uitspreken als Spang-en)
Weena (Uitspreken als Wee-na)Stadhuisplein - stad-huis-pleinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ben blank.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
hehe, ik dacht echt eerst dat je zwart was you know
Ik nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
kan iemand de TT aanpassen naar Zwolle?
Ik durf ook niet goedquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:23 schreef Isambard het volgende:
Waarom nou Zwolle? Dan moet ik zeker ook komen en dat durf ik niet![]()
Vergeet je wolvenshirt niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:25 schreef Isambard het volgende:
En ik moet natuurlijk een lange baard laten groeien en wat tattoos en piercings laten zetten, anders val ik zo uit de toon bij zo'n meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |