Geloof me, als je naar een uitwedstrijd van Sparta gaat in een of andere uithoek (lees: buiten de Randstad) moet je fucking ver lopen naar zo'n stadion. Dus ik weet wat ver lopen isquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:34 schreef Isambard het volgende:
[..]
Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.
Klinkt als een goed planquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:43 schreef Driepink het volgende:
Dus nu om xx:00 uur @ zwolle cs en dan met zijn allen de bus in?
Ja sowieso ! Even met z'n allen op zwolle CS verzamelen ( de mensen die met het OV gaan ) en dan met z'n allen in de bus naar de plas.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:43 schreef Driepink het volgende:
Dus nu om xx:00 uur @ zwolle cs en dan met zijn allen de bus in?
Bij de arena is het wel goed geregeld moet ik zeggenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Geloof me, als je naar een uitwedstrijd van Sparta gaat in een of andere uithoek (lees: buiten de Randstad) moet je fucking ver lopen naar zo'n stadion. Dus ik weet wat ver lopen is
Ik weet nog niet of ik met OV kom, misschien kom ik met een andere FOK!ker vanaf mijn ouderlijk huis die kant op.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja sowieso ! Even met z'n allen op zwolle CS verzamelen ( de mensen die met het OV gaan ) en dan met z'n allen in de bus naar de plas.
Vanaf Centraal zit je zo bij het Sparta Stadion met de tram of metro.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bij de arena is het wel goed geregeld moet ik zeggenmaarja, ik zeg niets meer.
Dat horen we van te voren dan wel even.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik met OV kom, misschien kom ik met een andere FOK!ker vanaf mijn ouderlijk huis die kant op.
Komt mooi uit, want ik ga achter CS wonen dan. Ik ga een keer mee naar Sparta dan!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vanaf Centraal zit je zo bij het Sparta Stadion met de tram of metro.
Waag het niet, met 1 fokker vanuit ouderlijk huis of met 2 a 3 via de trein.. Easyyyyyquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik met OV kom, misschien kom ik met een andere FOK!ker vanaf mijn ouderlijk huis die kant op.
Dope vriend. Sowieso ga die Sparta clubcard aanvragen en word een echte Spartaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komt mooi uit, want ik ga achter CS wonen dan. Ik ga een keer mee naar Sparta dan!
Wat ik me van de arena herinner (de toppers, straalbezopen, kotsen alles) is dat de trein daar pal naast stopt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vanaf Centraal zit je zo bij het Sparta Stadion met de tram of metro.
DE TOPPERSquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat ik me van de arena herinner (de toppers, straalbezopen, kotsen alles) is dat de trein daar pal naast stopt.
quote:"Er zijn op de plas grote snoeken en brasem te vangen, en zijn de andere vissoorten zoals karper en grote voorn ook goed vertegenwoordigd."
Kom je echt?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:55 schreef Isambard het volgende:
Geen garpers?
Ik kom op mijn ijzeren ros trouwens.
Nou, eigenlijk zeg ik altijd eerst nee en dan uiteindelijk ja, dus ja.quote:
Baas.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:56 schreef Isambard het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk zeg ik altijd eerst nee en dan uiteindelijk ja, dus ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |