Omdat bussloo te kut was met het OVquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:58 schreef .Neovo. het volgende:
Waarom is het nu weer Zwolle eigenlijk ? :$
Fok!kers zonder rijbewijsquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat bussloo te kut was met het OV
16..quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:01 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Fok!kers zonder rijbewijs
Oh, wacht... Sorry :$
Meer dan 4 KM vind ik niet echt loopafstandquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:02 schreef Isambard het volgende:
Wijthemerplas eigenlijk net zo na 19:00 uur. Bussloo heeft nog station Voorst-Empe op loopafstand waar tot middernacht nog treinen stoppen.
Geen idee? Mono is volgens mij 1 van de oudste.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:02 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hoe oud is de oudste eigenlijk? :p
Volgens zijn geboortebewijs ja. Maar daar wordt nog wel eens aangetwijfeldquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen idee? Mono is volgens mij 1 van de oudste.
Zeker weten!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen idee.
Wat voor partijtje is het? Wordt het een knalfuif?
neuqpartijquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen idee.
Wat voor partijtje is het? Wordt het een knalfuif?
Maakt niet uit. Het wordt Zwolle hoe dan ook.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Meer dan 4 KM vind ik niet echt loopafstand
Staat erop.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:04 schreef Daaps het volgende:
Ik ben van de partij! Ik kan er alleen pas om 5 uur zijn..
Hoe is t stappen in zwolle?mss is da wel gezellig? Om met de fok! hosselaars de chimeids van zwolle eens flink uit te wonen.
Kroegen met tieners en slecht bier in te kleine glaasjes, hipster kroegen, ouwelullenkroegen, alternatieve kroegen, etc. Voor ieder wat wils.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:04 schreef Daaps het volgende:
Ik ben van de partij! Ik kan er alleen pas om 5 uur zijn..
Hoe is t stappen in zwolle?mss is da wel gezellig? Om met de fok! hosselaars de chimeids van zwolle eens flink uit te wonen.
prima te doenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:08 schreef Isambard het volgende:
[..]
Kroegen met tieners en slecht bier in te kleine glaasjes, hipster kroegen, ouwelullenkroegen, alternatieve kroegen, etc. Voor ieder wat wils.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |