Koop een iMac.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:25 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn PC is toe aan een herinstallatie, alleen geen zin in.
Zou ik doen maar daar draaien veel programma's niet op die ik wel nodig heb.quote:
WoW is er ook voor iMacs xdxdquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zou ik doen maar daar draaien veel programma's niet op die ik wel nodig heb.
Tof! Daar heb je wel van verloren?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:24 schreef Pheno het volgende:
Kudt, kom er net achter dat ik de man achter FIFA heb ontmoet en tegen hem heb gespeeld. Hoe n00b ben ik in voetbal
Weet ik maar dat speel ik niet.quote:
Ik moet daarbij janken als een borderliner.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:34 schreef Renesite het volgende:
Pfffff
Dat programma "Challenge day"... Damn...! Ik moest wel even slikken zeg
1-1.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof! Daar heb je wel van verloren?
Dat had ik niet van jou verwacht. Zeg.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moet daarbij janken als een borderliner.
whehehequote:Op maandag 22 augustus 2011 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
1-1.
Maar nu snap ik waarom de andere vier zo zenuwappig deden
Hoezo, zie je me als een koud, hard wijf?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat had ik niet van jou verwacht. Zeg.
Okee okee. Ik had even de tranen in mijn ogen staan, okee!
*emotioneel instabiel.
Nou meid...quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoezo, zie je me als een koud, hard wijf?
Homoquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat had ik niet van jou verwacht. Zeg.
Okee okee. Ik had even de tranen in mijn ogen staan, okee!
*emotioneel instabiel.
Dat is geen streep.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou meid...
Kom eens over de streep als je een tough girl bent met een hartje
--------------------------------------------------------
En nu moet ik over die streep zeker.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is geen streep.
Dit is een streep.
Gaarne.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
En nu moet ik over die streep zeker.
Tot het einde.quote:
O mijn godquote:
doe het niet...quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:39 schreef Renesite het volgende:
En nu ga ik weer een jankprogramma kijken: zie ze vliegen. Puur omdat het kan.
Het is vermakelijk, daar is alles mee gezegd kon er niet om glimlachen.quote:
quote:
Dat is het niet eens..helaasquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is vermakelijk, daar is alles mee gezegd kon er niet om glimlachen.
Precies!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als jij het niet eens leuk vind, dan is het wel erg...
Ohjee..quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:05 schreef Renesite het volgende:
Oh nee hele avond de MSN niet aangehad! Men heeft mij niet kunnen bereiken!
One love for tha bitch!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Jessica Villerius is een twittervriendin van me.
Gompie!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Jessica Villerius is een twittervriendin van me.
Okee we whatsappen! Gr Gr Gr doe die knul van je de goertjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:13 schreef Kally het volgende:
Zo ik ga film kijken met mijn
Pat en Runeeeeetje have fun morgen
Dankjeeee, jullie ook!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:13 schreef Kally het volgende:
Zo ik ga film kijken met mijn
Pat en Runeeeeetje have fun morgen
1 van mijn kattenquote:
uit de lionking?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:36 schreef MissJ het volgende:
zomg Nala zit ruften te laten op mijn schoot
ja uit de Lion King!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:42 schreef gomi het volgende:
[..]
uit de lionking?
ik heb hier een simba
simba van mij is alleen een poes. en ind e film was simba een mannetje. maar vond de naam wel leukquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja uit de Lion King!
Ahhh hoe schattig dat jij een Simba hebt
Ooh haha, Nala is ook een poesquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:45 schreef gomi het volgende:
[..]
simba van mij is alleen een poes. en ind e film was simba een mannetje. maar vond de naam wel leuk
Dat mag je ook zelf doen, als je het wiltquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:44 schreef MissJ het volgende:
oh uh Benny, ik wil een topic openen over HNTM wat 5 september weer begint, hoort die hier in TAL?
Protip: lees even wat ze vraagt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat mag je ook zelf doen, als je het wilt
oh ja maar dat wil ik ook, ik vroeg me alleen af of een topic over HNTM in TAL hoort?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat mag je ook zelf doen, als je het wilt
Whehequote:
Ik ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:33 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)gde-grachtstraat-23/
I like
Ja, je past je eindelijk aan mij aanquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:35 schreef Renesite het volgende:
Heeheee onze smaak vereenigt sichzelf na eenen fijnen weekend
Leuk huisjequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:33 schreef Renesite het volgende:
I like
Woe ha haquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, je past je eindelijk aan mij aan
Heel mooi!!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:33 schreef Renesite het volgende:
I like
Of een goedgevulde sok?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb jij nog een zak worteltjes over?
Oeh mooi pand.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:33 schreef Renesite het volgende:
I like
Ik vind de prijs ook niet eens hoog... voor de Groningse begrippen in díe straat. Te mooie straat. Lekker grote slaapkamers en het huis heeft ornamentjes en schuifdeurenquote:
voor het paard van Sinterklaas bedoel je?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb jij nog een zak worteltjes over?
Doe mijn nagels dan even wil je? Ik ging kijken welke kleur het leukst wasquote:
leuke koers idd. begint vandaag?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:05 schreef Lutte het volgende:
Ronde van Colorado!Wel in het Engels, maar das wel goed
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe mijn nagels dan even wil je? Ik ging kijken welke kleur het leukst was
Maar het wordt oranje haha.
trustenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:13 schreef MissJ het volgende:
dag lieve mensen, ik ga slapen, morgen weer om 6.00 opstaan![]()
Slaap lekker!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:13 schreef MissJ het volgende:
dag lieve mensen, ik ga slapen, morgen weer om 6.00 opstaan![]()
Ik ben jaloers.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind de prijs ook niet eens hoog... voor de Groningse begrippen in díe straat. Te mooie straat. Lekker grote slaapkamers en het huis heeft ornamentjes en schuifdeurenEn suite
Dat vinde ik nou jammor um te heuren vrindquote:
Druk drukkende.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:40 schreef Renesite het volgende:
Wat is het hier de laatste dag rustigggg
Thuiswerken? Freelensjeeeequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Poepen en minder belangrijke dingen.
Thuiswerken, verven hier in huis!
Net ook 12 minuutjes gebeldquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Joa. De telefoon is my biggest friend op de maandag.
Meh, eventjes naar een ex-klasgenoot toekomstig klasgenoot gebeld.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kom aan een minuut of 40 vandaag. Zo privé heb ik weinig met bellen.
Dat zijn wel nuttige dingen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meh, eventjes naar een ex-klasgenoot toekomstig klasgenoot gebeld.
Zelfde als vandaagquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef Renesite het volgende:
Hoe zijn de weersverwachtingen voor morgen?
Nounounou! Schuttingtaal!quote:
Ow, geen idee. Ik zat binnen.quote:
Ik wist niet dat jij van wielrennen hield.quote:
Nu wel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij van wielrennen hield.
Veel plezier hè!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, volgens mij heb ik alles wel gepakt voor morgen
Ik alleen met de Tour.quote:
yeah of mensen zeggen dat een wielrenner niets is omdat hij in de tour niets won ofzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook mensen die denken dat er alleen tijdens de tour gefietst wordt.
mensen die dat denkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook mensen die denken dat er alleen tijdens de tour gefietst wordt.
Dat denk ik dan niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeh daar ga ik 24 september heen.quote:
Dan word ik nu nog lidquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ow, ik ben ook BNN-lid. Kun je dan ook met Valerio knuffelen?
Ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
jij welquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Met zo'n cherry on top.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Oww, vanieljevla met hem eten is ook tof.
Je mag ook wel voetjevrijen met hem hoor, maar wel stiekum hihi.quote:
Nou jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Dennis Storm kneden is ook wel leuk. Lekkere man is dat wel.
ok, ben jij nu wel of niet gay btw?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Dennis is tofquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Snap ik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef gomi het volgende:
[..]
nah is gewoon een vraag. ik heb me dat wel vaker afgevraagd tbh
Beeeeeetje té watertornado.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
Ik vind die Manuel Broekman wel grappig.
Heb ik ook wel eens over gedroomd zat toen bij mijn op school.
Wil je wel heel snel ophouden?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind die stijl van Rauzer wel aantrekkelijk.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
Martin is een sterke, uitdagende, krachtige vrouw die gewoon heel oké is met zijn seksualiteit.
quote:
Klopt. Alleen nadat we op CS hebben staan zoenen ben ik het spoor behoorlijk bijster.quote:
Ik dacht dat je daar inmiddels wel aan gewend was.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Alleen nadat we op CS hebben staan zoenen ben ik het spoor behoorlijk bijster.
He ik kan er niks aan doen waar ik over droom.quote:
Meer met betrekking tot jouquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar inmiddels wel aan gewend was.
Goede schrijver zeker, jouw boekquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga lezen in mijn boek. Al die aandacht voor mij, poeh hee.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga lezen in mijn boek. Al die aandacht voor mij, poeh hee. Even bijkomen.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Je wilt hem he? Ik voel het! Nu alleen nog Lutte dumpen, dat kan bij Heloef begreep ik. Oke oke? Zet dit niet in het topic trouwens: houd deze PM privé!quote:
Nou het was wat he.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja. Zo te zien moet ik snel zijn, gomi schijnt een oogje op 'm te hebben.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je wilt hem he? Ik voel het! Nu alleen nog Lutte dumpen, dat kan bij Heloef begreep ik. Oke oke? Zet dit niet in het topic trouwens: houd deze PM privé!
Neen Lutte en Benny heuren bij elkaor mien jung!quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je wilt hem he? Ik voel het! Nu alleen nog Lutte dumpen, dat kan bij Heloef begreep ik. Oke oke? Zet dit niet in het topic trouwens: houd deze PM privé!
Goedzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb net mijn lidmaatschap van BNN opgezegd
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja. Zo te zien moet ik snel zijn, gomi schijnt een oogje op 'm te hebben.
Oh dan ben jij er sowieso niet hoera!quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoezo?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij heb ik voor het hele jaar betaald, en ben ik per 01-01-2012 niet meer lid..quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dan ben jij er sowieso niet hoera!
lol, ik vroeg t me gewoon echt af.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja. Zo te zien moet ik snel zijn, gomi schijnt een oogje op 'm te hebben.
In dat geval ga gezellig mee jong!quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik voor het hele jaar betaald, en ben ik per 01-01-2012 niet meer lid..
Benny is equivalent aan.. Neeee...quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
Kut dat nummer van Benny Benassi ziet al twee dagen in mijn hoofd.
Heb ik ook gedaan. Ook met Powned.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kostenbesparing.. ookal is het maar 5 eu per jaar..
Ja Lutte lieverd?quote:
Hoiquote:
Wat hebben jij en VH toch?quote:
Nee. Benny en Vaduz. Duh.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:33 schreef gomi het volgende:
[..]
en dan benny en bella. allitereert ook wel
Dat bedoelde ik niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een driehoeksverhouding. En jij?
Zegt het eens Patrique?quote:
Gomi? Wie gom jij elke nacht de hoeken van je slaapkamer?quote:
nu ff niemand elke nachtquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gomi? Wie gom jij elke nacht de hoeken van je slaapkamer?
Leuke boys?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:36 schreef gomi het volgende:
[..]
nu ff niemand elke nacht
date nu alleen beetje losjes
La0t ma0r zitt3n.quote:
mwah niet geheel jouw smaak geloof ik. missen een onderdeel en hebben andere onderdelen waar jij geen prijs op steltquote:
Dat doe je maar met René.quote:
Ow. Laat eens zien wat je smaak is? Ik heb kijk op beide partijen hoor!quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:37 schreef gomi het volgende:
[..]
mwah niet geheel jouw smaak geloof ik. missen een onderdeel en hebben andere onderdelen waar jij geen prijs op stelt
Ze hebben een draaimolenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja.. ik ga morgen naar walibi.. en heb hoogtevrees
is het geen giller?
Als we zo gaan doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat viel me op René.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
ok, ga hier geen foto's posten he.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Laat eens zien wat je smaak is? Ik heb kijk op beide partijen hoor!
Om te gierééééén meid, woehoehoehoehoe!quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja.. ik ga morgen naar walibi.. en heb hoogtevrees
is het geen giller?
Ha, dat zei ik ook altijd!quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:39 schreef gomi het volgende:
[..]
ok, ga hier geen foto's posten he.
maar over algemeen gewoon goed figuur, donker qua haar en ogen.
niet blond. en gewoon leuk wijf
Ik ga gewoon in de achtbanen hoor.. moet altijd ff erdoor heen.. de goliath is het verschrik'lijkst met dat steile omhoog, tergend langzaam, in het begin..quote:
Arme jong0n t0ch.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Als we zo gaan doen.Okee Heloef. Ik zal erop letten hoe vaak ik dat ga doen en wellicht heb gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat viel me op René. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Als we zo gaan doen.Wie loopt er hier te koop dat-ie een 17-jarige puberpipo is die seksueel gefrustreerd is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat viel me op René.![]()
JA HEUR GR GRquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:39 schreef Zeroku het volgende:
BELLATRIX EN HELOEF. LEUKEN SETJE JATOG JAJAJAJA
Niet van zijn leeftijd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:39 schreef Zeroku het volgende:
BELLATRIX EN HELOEF. LEUKEN SETJE JATOG JAJAJAJA
mwah mijn ex had ook geen fok account hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ha, dat zei ik ook altijd!
()
Leuk! Maak een FOK!account voor d'r als het wat wordt.
Jij bent ook te leuk voor hem. Meid.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet van zijn leeftijd.
Zit bijna in de senioren klasse.
Inderdaad 20 is bejaard.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet van zijn leeftijd.
Helemaal los in de rollator-modus. jatogquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet van zijn leeftijd.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Helemaal los in de rollator-modus. jatog
Die heb ik gejat van Naatje_1 gr gr.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie loopt er hier te koop dat-ie een 17-jarige puberpipo is die seksueel gefrustreerd is?
Daarom!quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent ook te leuk voor hem. Meid.
Ik zie overeenkomsten. Alleen neukt(e) Naatje wel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Die heb ik gejat van Naatje_1 gr gr.
Begrepen baas.quote:
Dat is niet lief.quote:
Hij neukt nog steeds zijn vriendin is chronisch geil.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie overeenkomsten. Alleen neukt(e) Naatje wel.
Jij ook. Alleen jij kan je driften alleen verlijmen onder de douche. Ach, altijd goed voor de douchetegeltjes.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij neukt nog steeds zijn vriendin is chronisch geil.
Ze komt er hier niet in.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:43 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah dus als je voor je 20 niet geneukt hebt sturen we een call girl op je af
JIj snapt het René.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij ook. Alleen jij kan je driften alleen verlijmen onder de douche. Ach, altijd goed voor de douchetegeltjes.
Hij wil graag enen vinger in zenne poep.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:46 schreef gomi het volgende:
[..]
de bedoeling was ook jij in haar enzo
laters en have fun morgenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:46 schreef Renesite het volgende:
God wat houd ik van slap (HAHA) ouwehoeren...
Maar ik ga eens mijzelf opladen voor een dagje pretpark met mijn kleine kleutertje
Sloap lekker!quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:46 schreef Renesite het volgende:
Maar ik ga eens mijzelf opladen voor een dagje pretpark met mijn kleine kleutertje
Klopt. Zelf gezien!!!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:46 schreef PatriQue89 het volgende:
ValHallen heeft uitgezakte ballen
hihaho!
Een trekverhaal 1 maar!quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:46 schreef ValHallen het volgende:
heloef zijn trekverhalen maken me droef
Slaap lekker René, ondanks je scherpe opmerkingen hou ik toch van je.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:46 schreef Renesite het volgende:
Jij niet dan???quote:
Zij komt het huis niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:46 schreef gomi het volgende:
[..]
de bedoeling was ook jij in haar enzo
De komende 2 weken nog niet, neequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij komt het huis niet.
Ik verlaag mij niet tot dat niveau!
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:48 schreef Zeroku het volgende:
VALHALLEN HEEFT VAN DIE KEIGROTE WALLEN OOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEH DISSSSS M HARD HIER
Die tijd komt nog welquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij komt het huis niet.
Maar je hebt het toch in je ondertitel...quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Die heb ik gejat van Naatje_1 gr gr.
Ik ben niet meer zo wanhopig hihaho!quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
De komende 2 weken nog niet, nee
Ja, zoveel is er niet te rijmen op mij he?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:49 schreef ValHallen het volgende:
PATRIQUE HEEFT HET FIGUUR VAN LAMBIEK
Okee ik was het.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar je hebt het toch in je ondertitel...
mwah dat niveauquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij komt het huis niet.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:51 schreef gomi het volgende:
[..]
mwah dat niveau
en verlagen
en dan ineens bedenk ik me je posts over je sexuele frustraties
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee ik was het.
Maar nu niet meer omdat ik vrede er mee heb gekregen enzeauw.
quote:Beste student,
Je studiefinanciering wordt overgemaakt op 24 augustus. Het verschilt per bank wanneer het geld op je rekening staat.
Ik moet er potverdorie nog een jaar op wachten!quote:
Wel een vreemde naam meneer Directeur Klantenservicequote:Met vriendelijke groet,
Directeur Klantenservice
Dienst Uitvoering Onderwijs
mboquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet er potverdorie nog een jaar op wachten!
Hoezo heb ik die mail niet.quote:
Die had ik nog niet eerder gehoord!quote:
Mboquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Die had ik nog niet eerder gehoord!
Ik ook niet, totale verrassing dit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
krijg je dan btw ook geen ov kaart nog?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:56 schreef gomi het volgende:
[..]
krijg je dan btw ook geen ov kaart nog?
Als je 18 bent ja.quote:
Klopt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
Niks mis met mbo. Of nouja, eigenlijk alles mis met mbo.
Ja maar alles begint pas als je 18 bent.quote:
Nee dat nog niet derde jaar pas.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:58 schreef gomi het volgende:
[..]
dat vind ik wel gaar. je hebt ook stages toch?
Verschilt per opleiding wanneer je begint met stagelopenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:58 schreef gomi het volgende:
[..]
dat vind ik wel gaar. je hebt ook stages toch?
Haha ik ga van je belanstinggeld tuintjes mooi maken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je 18 bent ja.
Beetje van ons belastinggeld tuintjes bijhouden.
ah k. dus niet per defintie 3e jaar in mbo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verschilt per opleiding wanneer je begint met stagelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |