Snap ik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef gomi het volgende:
[..]
nah is gewoon een vraag. ik heb me dat wel vaker afgevraagd tbh
Beeeeeetje té watertornado.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
Ik vind die Manuel Broekman wel grappig.
Heb ik ook wel eens over gedroomd zat toen bij mijn op school.
Wil je wel heel snel ophouden?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind die stijl van Rauzer wel aantrekkelijk.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
Martin is een sterke, uitdagende, krachtige vrouw die gewoon heel oké is met zijn seksualiteit.
quote:
Klopt. Alleen nadat we op CS hebben staan zoenen ben ik het spoor behoorlijk bijster.quote:
Ik dacht dat je daar inmiddels wel aan gewend was.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Alleen nadat we op CS hebben staan zoenen ben ik het spoor behoorlijk bijster.
He ik kan er niks aan doen waar ik over droom.quote:
Meer met betrekking tot jouquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar inmiddels wel aan gewend was.
Goede schrijver zeker, jouw boekquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga lezen in mijn boek. Al die aandacht voor mij, poeh hee.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga lezen in mijn boek. Al die aandacht voor mij, poeh hee. Even bijkomen.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Je wilt hem he? Ik voel het! Nu alleen nog Lutte dumpen, dat kan bij Heloef begreep ik. Oke oke? Zet dit niet in het topic trouwens: houd deze PM privé!quote:
Nou het was wat he.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja. Zo te zien moet ik snel zijn, gomi schijnt een oogje op 'm te hebben.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je wilt hem he? Ik voel het! Nu alleen nog Lutte dumpen, dat kan bij Heloef begreep ik. Oke oke? Zet dit niet in het topic trouwens: houd deze PM privé!
Neen Lutte en Benny heuren bij elkaor mien jung!quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je wilt hem he? Ik voel het! Nu alleen nog Lutte dumpen, dat kan bij Heloef begreep ik. Oke oke? Zet dit niet in het topic trouwens: houd deze PM privé!
Goedzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb net mijn lidmaatschap van BNN opgezegd
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja. Zo te zien moet ik snel zijn, gomi schijnt een oogje op 'm te hebben.
Oh dan ben jij er sowieso niet hoera!quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoezo?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij heb ik voor het hele jaar betaald, en ben ik per 01-01-2012 niet meer lid..quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dan ben jij er sowieso niet hoera!
lol, ik vroeg t me gewoon echt af.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja. Zo te zien moet ik snel zijn, gomi schijnt een oogje op 'm te hebben.
In dat geval ga gezellig mee jong!quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik voor het hele jaar betaald, en ben ik per 01-01-2012 niet meer lid..
Benny is equivalent aan.. Neeee...quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
Kut dat nummer van Benny Benassi ziet al twee dagen in mijn hoofd.
Heb ik ook gedaan. Ook met Powned.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kostenbesparing.. ookal is het maar 5 eu per jaar..
Ja Lutte lieverd?quote:
Hoiquote:
Wat hebben jij en VH toch?quote:
Nee. Benny en Vaduz. Duh.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:33 schreef gomi het volgende:
[..]
en dan benny en bella. allitereert ook wel
Dat bedoelde ik niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een driehoeksverhouding. En jij?
Zegt het eens Patrique?quote:
Gomi? Wie gom jij elke nacht de hoeken van je slaapkamer?quote:
nu ff niemand elke nachtquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gomi? Wie gom jij elke nacht de hoeken van je slaapkamer?
Leuke boys?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:36 schreef gomi het volgende:
[..]
nu ff niemand elke nacht
date nu alleen beetje losjes
La0t ma0r zitt3n.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |